
Σε δημιουργία νέου λιμενικού συγκροτήματος σκοπεύει να προβεί η Βραζιλία, προκειμένου να ενισχύσει τις εμπορικές της σχέσεις με την Κίνα.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το κινεζικό πρακτορείο ειδήσεων Xinhua, το εν λόγω συγκρότημα θα κατασκευαστεί στο Porto Central, το οποίο βρίσκεται στην παράκτια πόλη Presidente Kennedy, στο Espirito Santo της Βραζιλίας.
Σε webinar που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 7 Αυγούστου από το Γενικό Προξενείο της Κίνας στο Ρίο ντε Τζανέιρο, ο γενικός διευθυντής του Porto Central, Jose Maria Novaes, κάλεσε τις κινεζικές εταιρείες να συμμετάσχουν στο project και να χρησιμοποιήσουν τον εν λόγω λιμένα, η λειτουργία του οποίου αναμένεται να ξεκινήσει περί τα τέλη του 2023.
Ο κ. Novaes δήλωσε ότι «η Ασία και ιδιαίτερα η Κίνα, αποτελεί το μεγαλύτερο «εμπορικό συνεργάτη» της Βραζιλίας και η εμπορική ροή αγαθών από τη Βραζιλία προς την Ασία, καθώς και η μεταφορά βιομηχανικών προϊόντων από την Ασία προς τη Βραζιλία, χρειάζονται μεγάλα πλοία».
Ωστόσο, πολύ λίγα είναι μέχρι στιγμής τα λιμάνια της Βραζιλίας, τα οποία μπορούν να διαχειριστούν αυτά τα πλοία. Ο κ. Novaes τόνισε ότι αυτή είναι και η ειδοποιός διαφορά του λιμένα Porto Central, δηλαδή η ικανότητα διαχείρισης των μεγαλύτερων πλοίων του κόσμου σε κάθε τερματικό σταθμό. Τέλος, ο Secretary of Development of Espirito Santo state, Marcos Kneip, δήλωσε κατά τη διάρκεια του webinar ότι «το Porto Central θα γίνει πραγματικότητα.
Πρόκειται για ένα λιμενικό βιομηχανικό συγκρότημα το οποίο θα εξυπηρετεί ναυτιλιακές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του πετρελαίου και φυσικού αερίου και των προϊόντων γεωργίας, ενώ παράλληλα θα υποστηρίξει και την υπεράκτια βιομηχανία.
Φωτό: portocentral.com.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το κινεζικό ναυπηγείο Zhoushan Changhong International παρέδωσε στην MSC, την προηγούμενη εβδομάδα, το νεότευκτο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων «MSC LEILA», μεταφορικής ικανότητας 11.480 TEUs. Το…
Με πλήρη επιτυχία ολοκλήρωσε τις θαλάσσιες δοκιμές του το πρώτο Aframax δεξαμενόπλοιο αιολικής πρόωσης. Ειδικότερα, όπως αναφέρει σε σχετική ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης…
Με ταχύτατους ρυθμούς συνεχίζεται η επέκταση του στόλου των πλοίων διπλού καυσίμου της Cosco, καθώς ο κινεζικός κολοσσός γιόρτασε πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμα…
Η ιαπωνική ναυτιλιακή κοινότητα συνεχίζει στον δρόμο της καινοτομίας, καταγράφοντας ένα νέο ορόσημο. Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση της Mitsui O.S.K. Lines, η εταιρεία τοποθέτησε…
Σε περίοδο ανοδικής πορείας φαίνεται να έχει εισέλθει η ναυλαγορά των υγραεριοφόρων. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Fearnleys, οι ναύλοι των VLGCs μεταφορικής…
33% ετήσια αύξηση στα περιστατικά εγκατάλειψης πλοίων δείχνουν τα στοιχεία της International Transport Workers’ Federation (ITF). Αναλυτικότερα, μέχρι τον Μάιο του τρέχοντος έτους, είχαν…
Η DryDel Shipping ανακοίνωσε την Παρασκευή 30 Μαΐου την επιτυχή ονοματοδοσία και παραλαβή του δεύτερου νεότευκτου για το τρέχον έτος. Ειδικότερα, πρόκειται για το…
Παραγγελίες για την κατασκευή 600 πλοίων έχουν τοποθετηθεί εντός του 2025. Ωστόσο, οι περισσότερες από αυτές (320) αφορούν πλοία άλλων τύπων και όχι bulk…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ