
Το Hydrogen Council, συνασπισμός για την προώθηση του υδρογόνου ως εναλλακτικής μορφής ενέργειας, ανακοίνωσε στις 27 Ιουλίου τη συμμετοχή έντεκα νέων μελών στην «οικογένειά» του, τρία εκ των οποίων προέρχονται από τον ευρύτερο ναυτιλιακό κλάδο, δείγμα ότι η ναυτιλία προσανατολίζεται σε καθαρότερες μορφές ενέργειας.
Πιο συγκεκριμένα, μέλη του συνασπισμού αποτελούν πλέον η γαλλική CMA CGM, η ιαπωνική Nippon Yusen Kabushiki Kaisha (NYK), καθώς και ο ολλανδικός λιμένας του Ρότερνταμ. Σημειώνεται ότι το ολλανδικό λιμάνι είναι ένα από τα ελάχιστα λιμάνια που συμμετέχουν σε αυτή την πρωτοβουλία. Επιπλέον, αξίζει να αναφερθεί ότι μεταξύ των νέων μελών του Hydrogen Council είναι και ο τεχνολογικός κολοσσός Microsoft.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το Hydrogen Council, η συμμετοχή των έντεκα αυτών μελών έρχεται σε μια κομβική χρονικά περίοδο, καθώς πολλές χώρες ανά τον κόσμο επιχειρούν να ανακάμψουν από τις δυσάρεστες οικονομικές συνέπειες του κορονοϊού. Το γεγονός αυτό δίνει το έναυσμα στα μέλη του συνασπισμού να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες του υδρογόνου, προκειμένου να χαράξουν ένα πιο βιώσιμο και οικονομικά ανθεκτικό ενεργειακό μέλλον. Ακόμη, ο συνασπισμός αναφέρει ότι οι τελευταίες δύο εβδομάδες ήταν ιδιαίτερα σημαντικές, καθώς πολλές κυβερνήσεις παγκοσμίως ανακοίνωσαν τα πλάνα τους για επενδύσεις και για τη δημιουργία πολιτικών για την προώθηση της χρήσης υδρογόνου. Σημειώνεται ότι από το 2017, έτος ίδρυσης του συνασπισμού, το Hydrogen Council έχει φτάσει να αριθμεί 92 μέλη ‒ από τα αρχικά δεκατρία.
Ο Co-Chair του Hydrogen Council, Benoît Potier, δήλωσε ότι «καθώς οι policy-makers, οι επιχειρήσεις και οι επενδυτές ανά τον κόσμο προσπαθούν να ανακάμψουν από τις δυσάρεστες οικονομικές και κοινωνικές επιπτώσεις του κορονοϊού, το υδρογόνο αναγνωρίζεται όλο και περισσότερο ως αναπόσπαστο κομμάτι του (ενεργειακού) παζλ. Τα πρόσφατα πλάνα της ΕΕ και της Νότιας Κορέας σχετικά με το υδρογόνο αποτελούν χαρακτηριστικά παραδείγματα αυτής της τάσης και ελπίζουμε ότι θα συμμετάσχουν σύντομα κι άλλες χώρες. Η κρίση (της πανδημίας) θα καθορίσει τόσο την παραγωγή όσο και την κατανάλωση ενέργειας για τουλάχιστον μία γενιά».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ