
Το Hydrogen Council, συνασπισμός για την προώθηση του υδρογόνου ως εναλλακτικής μορφής ενέργειας, ανακοίνωσε στις 27 Ιουλίου τη συμμετοχή έντεκα νέων μελών στην «οικογένειά» του, τρία εκ των οποίων προέρχονται από τον ευρύτερο ναυτιλιακό κλάδο, δείγμα ότι η ναυτιλία προσανατολίζεται σε καθαρότερες μορφές ενέργειας.
Πιο συγκεκριμένα, μέλη του συνασπισμού αποτελούν πλέον η γαλλική CMA CGM, η ιαπωνική Nippon Yusen Kabushiki Kaisha (NYK), καθώς και ο ολλανδικός λιμένας του Ρότερνταμ. Σημειώνεται ότι το ολλανδικό λιμάνι είναι ένα από τα ελάχιστα λιμάνια που συμμετέχουν σε αυτή την πρωτοβουλία. Επιπλέον, αξίζει να αναφερθεί ότι μεταξύ των νέων μελών του Hydrogen Council είναι και ο τεχνολογικός κολοσσός Microsoft.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το Hydrogen Council, η συμμετοχή των έντεκα αυτών μελών έρχεται σε μια κομβική χρονικά περίοδο, καθώς πολλές χώρες ανά τον κόσμο επιχειρούν να ανακάμψουν από τις δυσάρεστες οικονομικές συνέπειες του κορονοϊού. Το γεγονός αυτό δίνει το έναυσμα στα μέλη του συνασπισμού να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες του υδρογόνου, προκειμένου να χαράξουν ένα πιο βιώσιμο και οικονομικά ανθεκτικό ενεργειακό μέλλον. Ακόμη, ο συνασπισμός αναφέρει ότι οι τελευταίες δύο εβδομάδες ήταν ιδιαίτερα σημαντικές, καθώς πολλές κυβερνήσεις παγκοσμίως ανακοίνωσαν τα πλάνα τους για επενδύσεις και για τη δημιουργία πολιτικών για την προώθηση της χρήσης υδρογόνου. Σημειώνεται ότι από το 2017, έτος ίδρυσης του συνασπισμού, το Hydrogen Council έχει φτάσει να αριθμεί 92 μέλη ‒ από τα αρχικά δεκατρία.
Ο Co-Chair του Hydrogen Council, Benoît Potier, δήλωσε ότι «καθώς οι policy-makers, οι επιχειρήσεις και οι επενδυτές ανά τον κόσμο προσπαθούν να ανακάμψουν από τις δυσάρεστες οικονομικές και κοινωνικές επιπτώσεις του κορονοϊού, το υδρογόνο αναγνωρίζεται όλο και περισσότερο ως αναπόσπαστο κομμάτι του (ενεργειακού) παζλ. Τα πρόσφατα πλάνα της ΕΕ και της Νότιας Κορέας σχετικά με το υδρογόνο αποτελούν χαρακτηριστικά παραδείγματα αυτής της τάσης και ελπίζουμε ότι θα συμμετάσχουν σύντομα κι άλλες χώρες. Η κρίση (της πανδημίας) θα καθορίσει τόσο την παραγωγή όσο και την κατανάλωση ενέργειας για τουλάχιστον μία γενιά».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Οι εταιρείες Airbus, Leonardo και Thales ανακοίνωσαν την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου ότι θα συνενώσουν τις δορυφορικές και διαστημικές δραστηριότητές τους, με στόχο να δημιουργήσουν…

Η σπορά των χειμερινών σιτηρών στην Ευρώπη προχωρά με ταχύτατους ρυθμούς, με κινητήριο μοχλό το ξηρότερο κλίμα και τις λιγότερες βροχοπτώσεις συγκριτικά με τα…

Με ταχύτατους ρυθμούς και γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το πρόγραμμα επέκτασης του στόλου της Royal Caribbean. Βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο όμιλος…

Υπό πίεση φαίνεται πως βρίσκονται οι πολιτείες της Δυτικής Ακτής των ΗΠΑ σε ό,τι αφορά τις προμήθειες καυσίμων, μετά την αναστάτωση που έχουν προκαλέσει…

Οι εισαγωγές σόγιας της Κίνας αντιπροσωπεύουν το 60% του παγκόσμιου εμπορίου, επισκιάζοντας όλες τις άλλες αγορές μαζί, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της ναυλομεσιτικής…

Το νησί Σαπιέντζα, στα ανοικτά της νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, και κατ’ ακρίβεια ο βυθός περιμετρικά της, αποτελεί εστία συσσώρευσης διχτυών ψαρέματος, τα οποία κανείς δεν…

Η επενδυτική εταιρεία KKR ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας της Galaxy Container Solutions, μιας πλατφόρμας μίσθωσης εμπορευματοκιβωτίων, η οποία υποστηρίζεται από κεφάλαια ύψους 500 εκατ.…

Η Union Pacific ανακοίνωσε ότι αναμένει να υποβάλει τα έγγραφα για τη συγχώνευσή της με τη Norfolk Southern, αξίας $85 δισ., στις αρμόδιες ρυθμιστικές…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ