
H Maersk ανακοίνωσε στις 27 Ιουλίου την εγκαινίαση της νέας ψηφιακής της πλατφόρμας Maersk Flow. Η εν λόγω πλατφόρμα θα βοηθήσει τους πελάτες της Maersk να απλοποιήσουν και να βελτιώσουν σημαντικά τις διαδικασίες των εφοδιαστικών τους αλυσίδων ‒ από την παραγωγική διαδικασία έως τον τελικό χρήστη.
Η πλατφόρμα θα δίνει τη δυνατότητα πλήρους διαφάνειας σε σημαντικές διαδικασίες της εφοδιαστικής αλυσίδας και θα διαβεβαιώνει ότι η ροή φορτίων και εγγράφων γίνεται σωστά και όπως έχει προγραμματιστεί.
Σύμφωνα με τη Maersk, η λειτουργία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων γίνεται ολοένα και πιο περίπλοκη. Καθημερινά, χιλιάδες φορτία μεταφέρονται κατά μήκος της εφοδιαστικής αλυσίδας με τη συμμετοχή πολλών μερών. Για πολλές από αυτές τις επιχειρήσεις, η καταγραφή των εν λόγω διαδικασιών γίνεται μέσω υπολογιστικών φύλλων, τηλεφωνικών επικοινωνιών και emails, κάτι που οδηγεί σε υψηλότερα κόστη και χρονοβόρες διαδικασίες. Η πλατφόρμα Maersk Flow θα δώσει σε αυτές τις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να ελέγχουν βασικές διαδικασίες της εφοδιαστικής τους αλυσίδας.
Ο Global Head of SCM & E-commerce Logistic της A.P. Moller-Maersk, Martin Holme, δήλωσε ότι «η Maersk Flow θα επιτρέψει στους πελάτες μας να βελτιώσουν σημαντικά τις επιδόσεις τους εντός της εφοδιαστικής τους αλυσίδας, σε λιγότερο χρόνο και με λιγότερη προσπάθεια. Αυτό θα τους επιτρέψει να επικεντρωθούν στις βασικές τους δραστηριότητες και να έχουν ευχαριστημένους πελάτες και περισσότερες πωλήσεις».
Η πανδημία του Covid-19 έχει φέρει την ψηφιοποίηση στο προσκήνιο τόσο στη ναυτιλία όσο και στις επιχειρήσεις γενικότερα. Ωστόσο, η ολοένα αυξανόμενη εξάρτηση και επιστράτευση της τεχνολογίας πρέπει να ακολουθείται και από τα κατάλληλα μέτρα προστασίας, καθώς υπάρχει πάντοτε το ενδεχόμενο κυβερνοεπιθέσεων, οι οποίες, ιδιαίτερα στον κλάδο της ναυτιλίας, λαμβάνουν ανησυχητικές διαστάσεις.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ο κ. Ιωάννης Ν. Κοτζιάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ναυλομεσιτών (Hellenic Shipbrokers Association – HSA), συναντήθηκε με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κα…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Η αμερικανική κυβέρνηση επέμεινε ότι οι περιορισμοί τους οποίους επέβαλε το Πεκίνο στις εξαγωγές σπάνιων γαιών θα έχουν αρνητικές συνέπειες για όλον τον κόσμο…
Σημαντικές αναταραχές υφίσταται ο λιμένας της Αμβέρσας-Μπριζ, καθώς η απεργία των πλοηγών έχει φέρει τα πάνω κάτω στις παραδόσεις πετρελαίου στον βελγικό λιμένα. Σύμφωνα…
Η νοτιοκορεατική Hanwha Ocean βρίσκεται στο στόχαστρο του Πεκίνου, το οποίο κατηγορεί τον ναυπηγικό κολοσσό για συμμετοχή στην πρόσφατη έρευνα των ΗΠΑ με στόχο…
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ