
Σημαντική μείωση των εκπομπών CO2 από τα πλοία του στόλου της πέτυχε η Danaos το 2019. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία αντεπεξήλθε επιτυχώς στους στόχους του IΜO 2030 για την περιεκτικότητα άνθρακα, έντεκα χρόνια νωρίτερα, καθώς πέτυχε μείωση των εκπομπών CO2 κατά 41,5% ανά τονομίλι για το 2019 σε σχέση με το 2008.
Μεταξύ των ετών 2008 και 2019, η μέση μεταφορική ικανότητα του στόλου της Danaos έχει αυξηθεί, ενώ έχουν λάβει χώρα σημαντικές βελτιώσεις, προκειμένου τα πλοία να καταστούν περισσότερο αποδοτικά. Σε συνδυασμό με τις οικονομίες κλίμακος μέσω της προσθήκης νεότευκτων, ο δείκτης λειτουργικής αποδοτικότητας του στόλου της εταιρείας έχει βελτιωθεί σημαντικά.
Παράλληλα διενεργήθηκαν οι απαραίτητες τροποποιήσεις/βελτιστοποιήσεις στους κύριους κινητήρες των πλοίων προς υποστήριξη της μείωσης της ταχύτητας. Η Danaos εξέτασε, ακόμη, 38 μεθόδους βελτίωσης της ενεργειακής απόδοσης των πλοίων και επένδυσε σε πολλές από αυτές. Μάλιστα, η αναγκαιότητα για την αξιολόγηση των επενδύσεων στις οποίες έχει προβεί η Danaos οδήγησε την εταιρεία στη δημιουργία της έξυπνης πλατφόρμας WAVES, η οποία αναλύει δεδομένα ως υποστηρικτικό εργαλείο λήψης αποφάσεων.
Όλα τα παραπάνω είχαν ως αποτέλεσμα η Danaos να ευθυγραμμιστεί με τις κατευθυντήριες γραμμές του ΙΜΟ, έχοντας ήδη πετύχει τους περιβαλλοντικούς στόχους του 2030.
Η Danaos δεν σταματά εδώ, καθώς εξετάζει ήδη νέα εναλλακτικά καύσιμα και άλλες καινοτομίες για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της ναυτιλίας, σε πλήρη συμφωνία με πρωτοβουλίες για «ανθρακική ουδετερότητα», όπως αυτή των Poseidon Principles.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το Ro-Ro segment, ως γνωστόν, χαρακτηρίζεται παραδοσιακά από μηχανοστάσιο στην πρύμνη, κάτω από το κύριο κατάστρωμα. Η διάταξη αυτή διευκολύνει την απευθείας μετάδοση ισχύος…
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ