
To μερίδιο των χωρών της Μέσης Ανατολής στις νοτιοκορεατικές εισαγωγές αργού το α΄ εξάμηνο του έτους αναμένεται να υποχωρήσει στα χαμηλότερα επίπεδα εδώ και πάνω από τρεις δεκαετίες, αντανακλώντας τις μεγάλες περικοπές στην παραγωγή, στις οποίες προέβησαν χώρες-μέλη του OPEC.
Σύμφωνα με όσα αναφέρει το Reuters, το οποίο επικαλείται στοιχεία της Korea National Oil Corp (KNOC), από τις συνολικές εισαγωγές πετρελαίου της Νότιας Κορέας, το 67% (κατά μέσο όρο 1,91 εκατ. βαρέλια/ημέρα) προήλθε από τη Μέση Ανατολή. Ο αριθμός αυτός είναι μικρότερος σε σχέση με το μερίδιο 72,8% των χωρών της Μέσης Ανατολής στις νοτιοκορεατικές εισαγωγές αργού έναν χρόνο πριν και ο μικρότερος από το 1988, όταν οι πετρελαιοπαραγωγοί χώρες της Μέσης Ανατολής αντιπροσώπευσαν το 62,1% των συνολικών εισαγωγών αργού της ασιατικής χώρας.
Παραδοσιακά, η Νότια Κορέα, ο πέμπτος μεγαλύτερος εισαγωγέας αργού πετρελαίου του κόσμου, εισάγει το 70-80% του πετρελαίου της κυρίως από το Κουβέιτ, τη Σαουδική Αραβία και το Ιράκ, αναφέρεται στο δημοσίευμα του Reuters.
Από την άλλη, το μερίδιο των ΗΠΑ και Καναδά στις νοτιοκορεατικές εισαγωγές αργού ανήλθε κατά το α΄ εξάμηνο σε ιστορικά υψηλά επίπεδα και συγκεκριμένα στο 19,6%.
Αναλυτές σημειώνουν, τέλος, ότι οι χώρες της Μέσης Ανατολής θα αυξήσουν τις αποστολές τους στη Νότια Κορέα κατά το β΄ εξάμηνο, καθώς εκτιμάται ότι θα αυξηθεί η νοτιοκορεατική ζήτηση για καύσιμα και η αμερικανική παραγωγή μαύρου χρυσού θα μειωθεί.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Bernhard Schulte Offshore ανακοίνωσε στις 26 Ιουνίου την παραλαβή ενός ακόμα πλοίου CSOV (Commissioning Service Operation Vessel) από τα ναυπηγεία Ulstein Verft της…
Έργα που αλλάζουν «εντελώς ριζικά» τη φυσιογνωμία της Θεσσαλονίκης θα παραδίδονται ή θα είναι στο τέλος τους μέχρι το τέλος του 2028 ή του…
Η στρατιωτική κινητικότητα, όπως και οι εμπορευματικές μεταφορές, εξαρτάται από διεθνείς διαδρόμους υψηλών επιδόσεων, που διευκολύνουν τα μεγαλύτερα και βαρύτερα τρένα. Όπως και στις…
Τα ναυπηγεία Imabari Shipbuilding Co. της Ιαπωνίας ανακοίνωσαν πρόσφατα ότι εξαγόρασαν τον δεύτερο μεγαλύτερο ναυπηγικό όμιλο της χώρας, Japan Marine United Corp. (JMU). Σύμφωνα…
Θετικά σημάδια συνεχίζει να παρουσιάζει η spot ναυλαγορά των LNG carriers, παρά το γεγονός ότι οι ναύλοι εξακολουθούν να βρίσκονται σε πολύ χαμηλά επίπεδα.…
Η 110η Σύνοδος της Επιτροπής Ναυτικής Ασφάλειας (MSC) του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο από 18 έως 27 Ιουνίου 2025. Σήμερα, τελευταία ημέρα…
Σε φάση αναδιάταξης εισέρχεται η παγκόσμια αγορά θερμικού άνθρακα, καθώς οι νέες τάσεις κορυφαίων εισαγωγών αναδεικνύουν νέους πρωταγωνιστές αλλά και μεγάλους χαμένους στον παγκόσμιο…
Η εταιρεία κατασκευής τσιπ τεχνητής νοημοσύνης Nvidia ανέκτησε τη θέση της ως η πιο πολύτιμη εταιρεία στον κόσμο, από άποψη κεφαλαιοποίησης. Οι μετοχές της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ