
Σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων Reuters, οι τελωνειακές αρχές της Κίνας ανακοίνωσαν προς όλους τους εξαγωγείς τροφίμων προς τη χώρα πως θα πρέπει πλέον να πιστοποιούν ότι όλα τα τρόφιμά τους, και ειδικά οι συσκευασίες τους, δεν έχουν έλθει σε επαφή με τον Covid-19.
H υπογραφή της δήλωσης-πιστοποίησης της ασφάλειας των τροφίμων θα αποτελέσει μέσο μείωσης των εκτεταμένων και κοστοβόρων ελέγχων σε τρόφιμα από το ασιατικό κράτος, ενώ παράλληλα θα κινητοποιήσει τους εξαγωγείς τροφίμων ξένης προέλευσης να είναι πιο υπεύθυνοι για την ασφάλεια των προϊόντων τους, δήλωσε ένας εισαγωγέας κρέατος στο Reuters.
Οι τελωνειακές αρχές της Κίνας ανέφεραν ότι είναι έτοιμες να εξασφαλίσουν την υγεία των πολιτών της χώρας σε περίπτωση που ανιχνευθεί ο ιός σε κάποιο από τα εισαγόμενα τρόφιμα.
Ενδεικτικά, το Πεκίνο έχει ήδη ξεκινήσει τις διαδικασίες επικύρωσης της ασφάλειας των εισαγόμενων προς τη χώρα τροφίμων, μετά την ανίχνευση του κορονοϊού σε κρέατα και θαλασσινά την περασμένη εβδομάδα. Μεταξύ της 11ης και 17ης Ιουνίου αναλύθηκαν περισσότερα από 30.000 δείγματα τροφίμων των εν λόγω προϊόντων, καθώς και φρούτων και λαχανικών.
Τέλος, η κίνηση των κινεζικών τελωνιακών αρχών έχει ως στόχο τη μείωση του αριθμού επιπλέον ελέγχων από τους αρμόδιους φορείς της Κίνας, με σημαντικό μερίδιο της ευθύνης απέναντι στο καταναλωτικό κοινό να μετατίθεται πλέον στους εξαγωγείς τροφίμων προς τη χώρα, οι οποίοι θα πρέπει να εγγυώνται την ασφάλεια των τροφίμων τους.
«Είναι πολύ δαπανηρό και χρονοβόρο για τους αρμόδιους κινεζικούς φορείς να ελέγχουν όλα τα προϊόντα. Ζητούν από τους προμηθευτές να υπογράφουν αυτή τη δήλωση, ώστε να μπορούν να επιστρέψουν στην κανονικότητα», δήλωσε ένας εξαγωγέας κρέατος στο Reuters.
Φωτό: Qilai Shen/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Το ναυτιλιακό επιχειρείν επιφυλάσσει δυσκολίες με οικονομικές αλλά και γεωπολιτικές διαστάσεις, τις οποίες όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες καλούνται, αναπόφευκτα, να αντιμετωπίσουν. Ως αποτέλεσμα, ο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ