
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα των Ωκεανών, η πετρελαϊκή εταιρεία Equinor δημοσιοποίησε τους στόχους της σχετικά με τη μείωση των εκπομπών άνθρακα από τις δραστηριότητές της που σχετίζονται με τη θάλασσα και τη ναυτιλία. Ως παραγωγός και χρήστης ναυτιλιακών καυσίμων, η Equinor έχει τη δυνατότητα να συμβάλει στη μείωση εκπομπών άνθρακα της ναυτιλίας.
«Από τη θέση μας στη νορβηγική ηπειρωτική υφαλοκρηπίδα (NCS), θα αναπτύξουμε νέες λύσεις για τη ριζική μείωση των εκπομπών, σε συνεργασία με τη νορβηγική αλλά και την παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία», δήλωσε η Irene Rummelhoff, αντιπρόεδρος του marketing της Equinor.
Η Equinor αποσκοπεί στη μείωση κατά το ήμισυ των εκπομπών άνθρακα από τις θαλάσσιες δραστηριότητές της στη Νορβηγία έως το 2030, σε σύγκριση με τις αντίστοιχες του 2005, και στη μείωση κατά 50% των εκπομπών έως το 2050.
Σύμφωνα με τις αναφορές της εταιρείας, η χρησιμοποίηση και η προώθηση περιβαλλοντικά φιλικών καυσίμων είναι κάτι που ήδη εφαρμόζεται, ενώ μεσοπρόθεσμα θα δοθούν λύσεις μέσω υβριδικών συστημάτων και μπαταριών. Μακροπρόθεσμος στόχος της εταιρείας είναι η σταδιακή μετατροπή των καυσίμων, προς χρήση στον ναυτιλιακό τομέα, σε πλήρως οικολογικά. Η Equinor έχει εντοπίσει του εξής τρόπους ανάπτυξης οικολογικών καυσίμων για τον τομέα της ναυτιλίας:
• Αύξηση της χρήσης βιοκαυσίμου στο τελικό καύσιμο.
• Παραγωγή αμμωνίας και υδρογόνου από φυσικό αέριο, σε συνδυασμό με την ηλεκτρόλυση νερού από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
«Η επιτυχής ανάπτυξη καυσίμων μηδενικών εκπομπών για τον ναυτιλιακό τομέα θα απαιτήσει στενή συνεργασία μεταξύ της βιομηχανίας, των πλοιοκτητών, των προμηθευτών τεχνολογίας, των διεθνών οργανισμών και των αρμόδιων αρχών. Εάν πετύχουμε, θα εξασφαλίσουμε ένα μέλλον μηδενικών εκπομπών για τη ναυτιλιακή βιομηχανία και θα συμβάλουμε σε μια πιο βιώσιμη χρήση των παγκόσμιων ωκεανών», δήλωσε ο Kjetil Johnsen, αντιπρόεδρος για τους τομείς της ναυτιλίας, της ναυτιλιακής τεχνολογίας και των επιθεωρήσεων της Equinor.
Φωτό: AΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Σήμερα, η MSC Cruises ανακοίνωσε μια σημαντική νέα παραγγελία για τέσσερα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς και δύο επιπλέον προαιρετικά πλοία από τη MEYER WERFT στο…

Η εταιρεία Capital Maritime & Trading Corp., ιδιοκτησίας του Βαγγέλη Μαρινάκη, θα αναλάβει την ανακαίνιση του Παναθηναϊκού Σταδίου, ως Χρυσός Χορηγός της Ελληνικής Ολυμπιακής…

Πρόγραμμα με το οποίο έχει τη δυνατότητα να επαναγοράσει μετοχές ύψους έως $10 εκατ. της εταιρείας, μέχρι τον Νοέμβριο του επόμενου έτους, ενέκρινε στις…

Η κεντρική τράπεζα της Ρωσίας κατέθεσε αγωγή ζητώντας $230 δισεκ. ως αποζημίωση από τη Euroclear, σηματοδοτώντας το πρώτο βήμα σ’ αυτό που το Κρεμλίνο…

Την ανανέωση και επέκταση του στόλου της με τεχνολογικά προηγμένα πλοία προχωρά με αμείωτο ρυθμό η TMS, καθώς την περασμένη εβδομάδα και συγκεκριμένα στις…

Η δραστηριότητα στην αγορά των ανακυκλώσεων επιταχύνεται για τα LNG carriers το 2025, σηματοδοτώντας δομικές αλλαγές για τη συγκεκριμένη αγορά. Σύμφωνα με τη Howe…

Θετική εισήγηση προς τους μετόχους προτίθεται να απευθύνει το ΔΣ της SolGold σχετικά με τη βελτιωμένη προσφορά εξαγοράς από τον βασικό της μέτοχο, την…

Σε επίπεδα-ρεκόρ θα ανέλθει το 2025/26 η παγκόσμια παραγωγή σιτηρών, με το International Grains Council (IGC) να εκτιμά ότι θα καταγραφεί αύξηση 5% σε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ