
Το Σάββατο 6 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε επιτυχώς η πρώτη πλήρης αλλαγή πληρωμάτων στη Σιγκαπούρη, σύμφωνα με το πρωτόκολλο του Singapore Crew Change Working Group (SGCCWG). Πρόκειται δε για τους πρώτους ναυτικούς που επωφελούνται από τη χρήση ναυλωμένων πτήσεων και ουσιαστικά ξεμπάρκαραν από το bulk carrier «Genco Liberty» από το λιμάνι της Σιγκαπούρης με την ολοκλήρωση των συμβάσεών τους.
«Ως αναπόσπαστο κομμάτι του Singapore Crew Change Working Group (SGCCWG), είμαστε στην ευχάριστη θέση να συντονίσουμε την πρώτη πλήρη αλλαγή πληρώματος, με βάση το πρωτόκολλο αλλαγής πληρωμάτων που δημιουργήσαμε με το SGCCWG», δήλωσε ο Neal De Roche, αντιπρόεδρος της Wilhelmsen Ships Agency.
Οι δεκαεννέα ινδικής καταγωγής ναυτικοί του «Genco Liberty» επέστρεψαν στην πατρίδα τους μέσω ναυλωμένης πτήσης από τη Σιγκαπούρη στο Κολόμπο της Σρι Λάνκα και από εκεί στην Ινδία. Παράλληλα, το πλήρωμα που προορίζεται για την αντικατάστασή τους και αποτελείται από δεκατέσσερις ναυτικούς από τη Σρι Λάνκα και τέσσερις από την Ινδία έφτασε επιτυχώς στη Σιγκαπούρη, όπου ήταν αγκυροβολημένο το πλοίο, μέσω της ίδιας ναυλωμένης πτήσης.
«Στη Synergy Group προσπαθούσαμε απεγνωσμένα να πραγματοποιήσουμε αλλαγές πληρωμάτων από την αρχή της κρίσης του Covid-19. Στις αρχές Μαρτίου, προτείναμε την ιδέα ασφαλών διαδρόμων για τη διευκόλυνση της διαδικασίας αλλαγών πληρωμάτων, συγκροτήσαμε συμμαχία με κορυφαίες ναυτιλιακές εταιρείες και πιο πρόσφατα συμμετείχαμε στο Singapore Crew Change Working Group», δήλωσε ο Rajesh Unni, ιδρυτής κα διευθύνων σύμβουλος της διαχειρίστριας εταιρείας πλοίων Synergy Group.
Πριν πραγματοποιηθεί επιτυχώς η αλλαγή, οι δεκαεννέα ναυτικοί που επρόκειτο να επιβιβαστούν στο «Genco Liberty» έμειναν σε καραντίνα για δεκατέσσερις ημέρες και διαγνώστηκαν αρνητικοί στον Covid-19. Eν συνεχεία, πράκτορας τους συνάντησε στο αεροδρόμιο και τους συνόδευσε έως το πλοίο, τηρώντας τα απαραίτητα μέτρα υγιεινής και προστασίας.
Τα νέα πρωτόκολλα για τις αλλαγές πληρωμάτων που δημοσιεύτηκαν στον «COVID-19 Singapore Crew Change Guidebook» αναπτύχθηκαν σύμφωνα με τα όσα πρότεινε το International Chamber of Shipping (ICS) αλλά και σύμφωνα με την εγκύκλιο 26 του 2020 της Λιμενικής Αρχής της Σιγκαπούρης (MPA).
Φωτό: www.linkedin.com/company/genco-shipping-trading-limited/
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ