
Το Σάββατο 6 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε επιτυχώς η πρώτη πλήρης αλλαγή πληρωμάτων στη Σιγκαπούρη, σύμφωνα με το πρωτόκολλο του Singapore Crew Change Working Group (SGCCWG). Πρόκειται δε για τους πρώτους ναυτικούς που επωφελούνται από τη χρήση ναυλωμένων πτήσεων και ουσιαστικά ξεμπάρκαραν από το bulk carrier «Genco Liberty» από το λιμάνι της Σιγκαπούρης με την ολοκλήρωση των συμβάσεών τους.
«Ως αναπόσπαστο κομμάτι του Singapore Crew Change Working Group (SGCCWG), είμαστε στην ευχάριστη θέση να συντονίσουμε την πρώτη πλήρη αλλαγή πληρώματος, με βάση το πρωτόκολλο αλλαγής πληρωμάτων που δημιουργήσαμε με το SGCCWG», δήλωσε ο Neal De Roche, αντιπρόεδρος της Wilhelmsen Ships Agency.
Οι δεκαεννέα ινδικής καταγωγής ναυτικοί του «Genco Liberty» επέστρεψαν στην πατρίδα τους μέσω ναυλωμένης πτήσης από τη Σιγκαπούρη στο Κολόμπο της Σρι Λάνκα και από εκεί στην Ινδία. Παράλληλα, το πλήρωμα που προορίζεται για την αντικατάστασή τους και αποτελείται από δεκατέσσερις ναυτικούς από τη Σρι Λάνκα και τέσσερις από την Ινδία έφτασε επιτυχώς στη Σιγκαπούρη, όπου ήταν αγκυροβολημένο το πλοίο, μέσω της ίδιας ναυλωμένης πτήσης.

«Στη Synergy Group προσπαθούσαμε απεγνωσμένα να πραγματοποιήσουμε αλλαγές πληρωμάτων από την αρχή της κρίσης του Covid-19. Στις αρχές Μαρτίου, προτείναμε την ιδέα ασφαλών διαδρόμων για τη διευκόλυνση της διαδικασίας αλλαγών πληρωμάτων, συγκροτήσαμε συμμαχία με κορυφαίες ναυτιλιακές εταιρείες και πιο πρόσφατα συμμετείχαμε στο Singapore Crew Change Working Group», δήλωσε ο Rajesh Unni, ιδρυτής κα διευθύνων σύμβουλος της διαχειρίστριας εταιρείας πλοίων Synergy Group.
Πριν πραγματοποιηθεί επιτυχώς η αλλαγή, οι δεκαεννέα ναυτικοί που επρόκειτο να επιβιβαστούν στο «Genco Liberty» έμειναν σε καραντίνα για δεκατέσσερις ημέρες και διαγνώστηκαν αρνητικοί στον Covid-19. Eν συνεχεία, πράκτορας τους συνάντησε στο αεροδρόμιο και τους συνόδευσε έως το πλοίο, τηρώντας τα απαραίτητα μέτρα υγιεινής και προστασίας.
Τα νέα πρωτόκολλα για τις αλλαγές πληρωμάτων που δημοσιεύτηκαν στον «COVID-19 Singapore Crew Change Guidebook» αναπτύχθηκαν σύμφωνα με τα όσα πρότεινε το International Chamber of Shipping (ICS) αλλά και σύμφωνα με την εγκύκλιο 26 του 2020 της Λιμενικής Αρχής της Σιγκαπούρης (MPA).

Φωτό: www.linkedin.com/company/genco-shipping-trading-limited/
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Το νησί Σαπιέντζα, στα ανοικτά της νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, και κατ’ ακρίβεια ο βυθός περιμετρικά της, αποτελεί εστία συσσώρευσης διχτυών ψαρέματος, τα οποία κανείς δεν…

Η επενδυτική εταιρεία KKR ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας της Galaxy Container Solutions, μιας πλατφόρμας μίσθωσης εμπορευματοκιβωτίων, η οποία υποστηρίζεται από κεφάλαια ύψους 500 εκατ.…

Η Union Pacific ανακοίνωσε ότι αναμένει να υποβάλει τα έγγραφα για τη συγχώνευσή της με τη Norfolk Southern, αξίας $85 δισ., στις αρμόδιες ρυθμιστικές…

Οι πιέσεις των ΗΠΑ κατά της Ινδίας, ώστε η ασιατική χώρα να σταματήσει να εισάγει αργό από τη Ρωσία, φαίνεται πως αποδίδουν καρπούς. Πιο…

Εν μέσω επιβράδυνσης της ζήτησης για νεότευκτα πλοία σε διεθνές επίπεδο, οι παραγγελίες των Ελλήνων πλοιοκτητών συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό. Στο πλαίσιο αυτό, την…

Η CMA D. ARGOUDELIS & CO S.A., ως Χρυσός Χορηγός της Γυναικείας Ομάδας Βόλεϊ του Α.Ο.Φ. Πορφύρας, ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά την έναρξη λειτουργίας…

Η Αφρική αγκαλιάζει μια νέα γενιά υποθαλάσσιας τεχνολογίας, με την εγκατάσταση των πρώτων ROV XLX EVO III της Forum Energy Technologies (FET) στα έργα…

Θετικά είναι τα «σήματα» που εκπέμπει το τελευταίο διάστημα η ναυλαγορά των containerships, με τους spot ναύλους να σημειώνουν άνοδο για δεύτερη διαδοχική εβδομάδα.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ