
Το Σάββατο 6 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε επιτυχώς η πρώτη πλήρης αλλαγή πληρωμάτων στη Σιγκαπούρη, σύμφωνα με το πρωτόκολλο του Singapore Crew Change Working Group (SGCCWG). Πρόκειται δε για τους πρώτους ναυτικούς που επωφελούνται από τη χρήση ναυλωμένων πτήσεων και ουσιαστικά ξεμπάρκαραν από το bulk carrier «Genco Liberty» από το λιμάνι της Σιγκαπούρης με την ολοκλήρωση των συμβάσεών τους.
«Ως αναπόσπαστο κομμάτι του Singapore Crew Change Working Group (SGCCWG), είμαστε στην ευχάριστη θέση να συντονίσουμε την πρώτη πλήρη αλλαγή πληρώματος, με βάση το πρωτόκολλο αλλαγής πληρωμάτων που δημιουργήσαμε με το SGCCWG», δήλωσε ο Neal De Roche, αντιπρόεδρος της Wilhelmsen Ships Agency.
Οι δεκαεννέα ινδικής καταγωγής ναυτικοί του «Genco Liberty» επέστρεψαν στην πατρίδα τους μέσω ναυλωμένης πτήσης από τη Σιγκαπούρη στο Κολόμπο της Σρι Λάνκα και από εκεί στην Ινδία. Παράλληλα, το πλήρωμα που προορίζεται για την αντικατάστασή τους και αποτελείται από δεκατέσσερις ναυτικούς από τη Σρι Λάνκα και τέσσερις από την Ινδία έφτασε επιτυχώς στη Σιγκαπούρη, όπου ήταν αγκυροβολημένο το πλοίο, μέσω της ίδιας ναυλωμένης πτήσης.

«Στη Synergy Group προσπαθούσαμε απεγνωσμένα να πραγματοποιήσουμε αλλαγές πληρωμάτων από την αρχή της κρίσης του Covid-19. Στις αρχές Μαρτίου, προτείναμε την ιδέα ασφαλών διαδρόμων για τη διευκόλυνση της διαδικασίας αλλαγών πληρωμάτων, συγκροτήσαμε συμμαχία με κορυφαίες ναυτιλιακές εταιρείες και πιο πρόσφατα συμμετείχαμε στο Singapore Crew Change Working Group», δήλωσε ο Rajesh Unni, ιδρυτής κα διευθύνων σύμβουλος της διαχειρίστριας εταιρείας πλοίων Synergy Group.
Πριν πραγματοποιηθεί επιτυχώς η αλλαγή, οι δεκαεννέα ναυτικοί που επρόκειτο να επιβιβαστούν στο «Genco Liberty» έμειναν σε καραντίνα για δεκατέσσερις ημέρες και διαγνώστηκαν αρνητικοί στον Covid-19. Eν συνεχεία, πράκτορας τους συνάντησε στο αεροδρόμιο και τους συνόδευσε έως το πλοίο, τηρώντας τα απαραίτητα μέτρα υγιεινής και προστασίας.
Τα νέα πρωτόκολλα για τις αλλαγές πληρωμάτων που δημοσιεύτηκαν στον «COVID-19 Singapore Crew Change Guidebook» αναπτύχθηκαν σύμφωνα με τα όσα πρότεινε το International Chamber of Shipping (ICS) αλλά και σύμφωνα με την εγκύκλιο 26 του 2020 της Λιμενικής Αρχής της Σιγκαπούρης (MPA).

Φωτό: www.linkedin.com/company/genco-shipping-trading-limited/
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…

Οι συμβατικές αγορές ναυτιλιακών καυσίμων για πλοία θα αντιμετωπίσουν περιορισμένη αύξηση της ζήτησης το 2026, σε ένα σενάριο που χαρακτηρίζεται από επιβράδυνση της κατανάλωσης…

Το 2025 εξελίχθηκε σε έτος ισχυρών επιδόσεων για τη ναυλαγορά ξηρού χύδην φορτίου συνολικά, ωστόσο ο τομέας των Panamaxes κινήθηκε σε σαφώς χαμηλότερα επίπεδα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ