
Σε ένα σημαντικό βήμα για τις αλλαγές πληρωμάτων σε εμπορικά πλοία προχώρησε το Χονγκ Κονγκ, το οποίο πλέον επιτρέπει τις χωρίς περιορισμούς αλλαγές.
Η εξέλιξη αυτή αποτελεί απόρροια των προσπαθειών της Ένωσης Πλοιοκτητών του Χονγκ Κονγκ (HKSOA) που όλο αυτό το διάστημα ασκούσε πιέσεις στην τοπική κυβέρνηση να επιτρέψει τις αλλαγές πληρωμάτων σε έναν από τους σημαντικότερους κόμβους μεταφορών της Ασίας.
Με ανακοίνωσή της στο twitter, η HKSOA τονίζει ότι πλέον οι ναυτικοί εμπορικών πλοίων εξαιρούνται από τους περιορισμούς στις μετακινήσεις που ισχύουν ακόμα για επισκέπτες και διερχόμενους από τη συγκεκριμένη περιοχή. Παράλληλα το υπουργείο Ναυτιλίας του Χονγκ Κονγκ ανακοίνωσε ότι οι ναυτικοί που εισέρχονται στη χώρα για να μπαρκάρουν σε πλοία, συμπεριλαμβανομένων OSVs, θα υπόκεινται σε ιατρική εξέταση πριν επιβιβαστούν στα πλοία αυτά.
Το Χονγκ Κονγκ αποτελεί ένα σημαντικό κέντρο για third-party management εταιρείες ενώ είναι και ένας από τους σημαντικότερους κόμβους μεταφόρτωσης εμπορευματοκιβωτίων. Νωρίτερα η Wilhelmsen Ships Agency ανακοίνωσε ότι το Σάββατο 6 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε επιτυχώς η πρώτη πλήρης αλλαγή πληρωμάτων στη Σιγκαπούρη, σύμφωνα με το πρωτόκολλο του Singapore Crew Change Working Group, (SGCCWG). Oι 19 Ινδοί ναυτικοί του Genco Liberty θα επιστρέψουν στα σπίτια τους μέσω ναυλωμένης πτήσης από τη Σιγκαπούρη προς το Κολόμπο και έπειτα στην Ινδία.
The Chief Secretary has exercised his powers to approve the exemption of crew members of goods vessels, including those without cargo operations, from compulsory quarantine under Cap. 599E to undergo crew changes in Hong Kong.
Part 2/2#Hongkong#Maritime#Crewchange#seafarers— HKSOA (@hksoa_org) June 9, 2020
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Ο Ντ. Τραμπ διατάσσει «πλήρη και απόλυτο αποκλεισμό» των δεξαμενόπλοιων που κινούνται προς και από τη Βενεζουέλα. Ο Ντόναλντ Τραμπ διεμήνυσε χθες Τρίτη ότι…

Σε μια σημαντική κίνηση ανανέωσης του στόλου της, η Hapag-Lloyd υπέγραψε συμβόλαιο με τα κινεζικά ναυπηγεία CIMC Raffles για τη ναυπήγηση οκτώ νέων πλοίων…

Η τεχνολογία των ηλεκτροχημικών κυψελών καυσίμου υδρογόνου μεγάλης ισχύος εξελίσσεται σε καθοριστικό μοχλό του πράσινου μετασχηματισμού της ναυτιλίας, επιτρέποντας εγκαταστάσεις επιπέδου μεγαβάτ σε ποντοπόρα…

Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία της European Shipowners | ECSA, καθώς ο Mikki Koskinen από τη Φινλανδία εξελέγη νέος Πρόεδρος, με τον Νικόλα Βενιάμη να…

Σημαντικές αλλαγές στο μείγμα των φορτίων που μεταφέρουν τα Capesize καταγράφονται τα τελευταία χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Drewry, ενώ οι όγκοι φορτίων που…

Την υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, διάρκειας 21 ετών, με την Google ανακοίνωσε η TotalEnergies, δεσμευόμενη για την παροχή ενός TWh ανανεώσιμης ενέργειας προς…

Η τεχνολογία πλήρους ηλεκτροκίνησης πλοίων, βασισμένη σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας και ηλεκτρική πρόωση υψηλής ισχύος, πέρασε σε νέα ιστορική φάση στις 14…

Την πρώτη ετήσια πτώση από το 2020 καταγράφουν οι παγκόσμιες διά θαλάσσης αποστολές θερμικού άνθρακα, με τον συνολικό όγκο να διαμορφώνεται στους 945 εκατ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ