
Σε ένα σημαντικό βήμα για τις αλλαγές πληρωμάτων σε εμπορικά πλοία προχώρησε το Χονγκ Κονγκ, το οποίο πλέον επιτρέπει τις χωρίς περιορισμούς αλλαγές.
Η εξέλιξη αυτή αποτελεί απόρροια των προσπαθειών της Ένωσης Πλοιοκτητών του Χονγκ Κονγκ (HKSOA) που όλο αυτό το διάστημα ασκούσε πιέσεις στην τοπική κυβέρνηση να επιτρέψει τις αλλαγές πληρωμάτων σε έναν από τους σημαντικότερους κόμβους μεταφορών της Ασίας.
Με ανακοίνωσή της στο twitter, η HKSOA τονίζει ότι πλέον οι ναυτικοί εμπορικών πλοίων εξαιρούνται από τους περιορισμούς στις μετακινήσεις που ισχύουν ακόμα για επισκέπτες και διερχόμενους από τη συγκεκριμένη περιοχή. Παράλληλα το υπουργείο Ναυτιλίας του Χονγκ Κονγκ ανακοίνωσε ότι οι ναυτικοί που εισέρχονται στη χώρα για να μπαρκάρουν σε πλοία, συμπεριλαμβανομένων OSVs, θα υπόκεινται σε ιατρική εξέταση πριν επιβιβαστούν στα πλοία αυτά.
Το Χονγκ Κονγκ αποτελεί ένα σημαντικό κέντρο για third-party management εταιρείες ενώ είναι και ένας από τους σημαντικότερους κόμβους μεταφόρτωσης εμπορευματοκιβωτίων. Νωρίτερα η Wilhelmsen Ships Agency ανακοίνωσε ότι το Σάββατο 6 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε επιτυχώς η πρώτη πλήρης αλλαγή πληρωμάτων στη Σιγκαπούρη, σύμφωνα με το πρωτόκολλο του Singapore Crew Change Working Group, (SGCCWG). Oι 19 Ινδοί ναυτικοί του Genco Liberty θα επιστρέψουν στα σπίτια τους μέσω ναυλωμένης πτήσης από τη Σιγκαπούρη προς το Κολόμπο και έπειτα στην Ινδία.
The Chief Secretary has exercised his powers to approve the exemption of crew members of goods vessels, including those without cargo operations, from compulsory quarantine under Cap. 599E to undergo crew changes in Hong Kong.
Part 2/2#Hongkong#Maritime#Crewchange#seafarers— HKSOA (@hksoa_org) June 9, 2020
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Μπορεί οι γεωπολιτικές και εμπορικές μεταβολές να εντείνουν το αίσθημα αβεβαιότητας των πλοιοκτητών, εντούτοις η δραστηριότητα στις ανακυκλώσεις πλοίων εξακολουθεί να καταγράφεται νωχελική. Υπό…
Με γοργούς ρυθμούς συνεχίζεται η επέκταση στο orderbook των containerships, το οποίο πλέον έχει ξεπεράσει το φράγμα των 10 εκατ. TEUS. Αξίζει να σημειωθεί…
Οι λιμένες ανά την Ελλάδα εξυπηρετούν καθημερινά τις μεταφορές επιβατών και εμπορευμάτων, συνεισφέροντας σημαντικά στην οικονομία της χώρας. Πρόσφατα δεδομένα της ΕΛΣΤΑΤ αποτυπώνουν την…
Η αυστραλιανή κυβέρνηση ανακοίνωσε χθες 15 Σεπτεμβρίου πως θα επενδύσει 12 δισεκατομμύρια δολάρια Αυστραλίας (6,8 δισεκ. ευρώ) για να εκσυγχρονίσει ένα από τα ναυπηγεία…
Συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ), Arsenio Dominguez, παρουσία του Έλληνα Πρέσβη στο Ηνωμένο Βασίλειο, Γιάννη Τσαούση, πραγματοποίησε στο Λονδίνο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ