
Η CMA CGM ανακοίνωσε τη στρατηγική της για κλιματική ουδετερότητα έως το 2050 σε πρόσφατο teleconference, στο οποίο συμμετείχε ο πρόεδρος και CEO της γαλλικής εταιρείας, Rodolphe Saadé.
Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Saadé ήταν ένας εκ των εισηγητών στο UN Global Compact, στο οποίο συμμετείχαν επίσης η Νορβηγή πρωθυπουργός Erna Solberg, ο γενικός γραμματέας του ΙΜΟ, Κitack Lim, και αξιωματούχοι των Ηνωμένων Εθνών.
Καθώς ο κόσμος μάχεται απέναντι στην πανδημία του κορονοϊού, ο επικεφαλής της CMA CGM επανάλαβε τη δέσμευση του γαλλικού ομίλου για μια πιο ισορροπημένη παγκοσμιοποίηση, η οποία συμβάλλει στην κοινωνική και οικονομική ανάπτυξη με σεβασμό στον άνθρωπο και στον πλανήτη.
Παράλληλα, ο κ. Saadé τόνισε ότι στόχος της εταιρείας είναι έως το 2023 να προμηθεύεται με ενέργεια, η οποία κατά 10% θα προέρχεται από εναλλακτικά καύσιμα. Την ίδια ώρα υπογράμμισε τον στόχο των μηδενικών εκπομπών άνθρακα από τα πλοία της CMA CGM έως το 2050.
«Το 2019 μειώσαμε τις εκπομπές μας CO2 κατά 6%, χάρη στις τεχνολογικές καινοτομίες και στη βελτιωμένη διαχείριση των λειτουργιών του στόλου μας», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Saadé.
Υπενθυμίζεται ότι, εντός του 2020, η CMA CGM θα καθελκύσει τα νέα της containerships, μεταφορικής ικανότητας 23.000 TEUs έκαστο, τα οποία θα καίνε LNG για την κίνησή τους.
Προ ολίγων ημερών, η Ένωση Νορβηγών Εφοπλιστών συμφώνησε για μηδενικές εκπομπές άνθρακα από τα πλοία έως το 2050, ενώ και η Maersk έχει δεσμευτεί για zero-emission μεταφορικές υπηρεσίες.
Φωτό: Viola/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ