
Θετικής πορείας συνέχεια για την Dorian LPG, η οποία συνεχίζει να εντυπωσιάζει ανακοινώνοντας τα ετήσια οικονομικά αποτελέσματά της, καθώς η εταιρεία εμφανίζει ετήσιο κλείσιμο τον Μάρτιο εκάστου έτους.
Η διεύρυνση του κύκλου εργασιών και των κερδών υπήρξε εντυπωσιακή, υπερδιπλασιάζοντας τις επιδόσεις της, ωφελούμενη από τη μεγάλη άνοδο του Time Charter Equivalent.
Τα καθαρά κέρδη έφτασαν στα $111,8 εκατ. στο σύνολο του έτους έναντι ζημιών $50,9 εκατ. το 2018. Σε επίπεδο τριμήνου, τα κέρδη ανήλθαν σε $29,4 εκατ. έναντι ζημιών $15,9 εκατ. το ίδιο τρίμηνο πέρυσι. Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε σε $95,2 εκατ. στο τρίμηνο (αύξηση 111% σε σχέση με το ίδιο τρίμηνο πέρυσι) και $333,4 εκατ. στο σύνολο του έτους (με ακόμα μεγαλύτερη αύξηση κατά 176% σε σχέση με το προηγούμενο έτος).
Το ποσοστό χρήσης του στόλου (fleet utilization) άγγιξε το 95,4% σε ετήσια κλίμακα και το 91,7% το τρίμηνο. Το time charter equivalent ανήλθε σε $42.798 ημερησίως στο σύνολο του
έτους, ενώ στο τρίμηνο έφτασε τα $51.888 ημερησίως. Το TCE του προηγούμενου έτους ανερχόταν μόλις σε $21.746/ημέρα, γεγονός που καταδεικνύει τη βελτίωση της θέσης της Dorian, καθώς τα λειτουργικά έξοδα ανά πλοίο παρέμειναν σταθερά.
Ο κ. Ιωάννης Χατζηπατέρας, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, σχολίασε ότι «είναι απαραίτητο να αναγνωρίσω τη δέσμευση των σχεδόν οκτακοσίων ναυτικών μας, πεντακοσίων επί του παρόντος στη θάλασσα, καθώς και την αφοσίωση του προσωπικού μας στην ακτή. Ο επαγγελματισμός τους διασφαλίζει τη συνεχή και ασφαλή λειτουργία μας. Οι τιμές των ναύλων μειώθηκαν πρόσφατα σημαντικά, ωστόσο, λαμβάνοντας υπόψη την αβεβαιότητα σχετικά με τον αντίκτυπο της πανδημίας στη ζήτηση και στην τιμή του αργού και του φυσικού αερίου, πιστεύω ότι είναι πολύ νωρίς για να κάνουμε προβλέψεις. Η Dorian LPG ίσως ποτέ δεν ήταν σε ισχυρότερη θέση από ό,τι σήμερα. Ως αποτέλεσμα της πρόσφατης αναχρηματοδότησής μας, αυξήσαμε τη ρευστότητά μας και μειώσαμε το κόστος εξυπηρέτησης των δανειακών υποχρεώσεών μας μέσω μιας καινοτόμου και περιβαλλοντικά συνδεδεμένης δομής με νέους τραπεζικούς εταίρους».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…

Το μεθάνιο, το οποίο παραμένει άκαυστο και διαφεύγει από τους διπλού καυσίμου ναυτικούς κινητήρες, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες περιβαλλοντικές προκλήσεις για τα πλοία…

Η πρόσφατη συνάντηση του Αμερικανού Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ με τον Κινέζο ομόλογό του Σι Τζινπίνγκ προκάλεσε νέες ανακατατάξεις στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία. Όπως έχει…

Καθώς η Δύση σφίγγει τη μέγγενη των κυρώσεων κατά της Μόσχας, οι μεγαλύτερες πετρελαϊκές εταιρείες της Ρωσίας υφίστανται ολοένα και πιο ισχυρά πλήγματα. Στο…

Ο Δρ Νικόλας Π. Τσάκος, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Tsakos Energy Navigation (TEN), βραβεύτηκε στο πλαίσιο της ετήσιας φιλανθρωπικής εκδήλωσης «Chrysanthemum Ball» στη…

Έργα ύψους 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ σε επτά άξονες, δρομολογούνται προκειμένου να υλοποιηθεί το σχέδιο για τη διαχείριση του νερού έτσι ώστε η χώρα να…

Την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της αναγέννησης των ελληνικών ναυπηγείων και τη μετάβαση στη δεύτερη, πιο απαιτητική φάση μετασχηματισμού τους σε περιφερειακό ενεργειακό και…

Στο 1,7% μειώθηκε ο ετήσιος πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Οκτώβριο από 1,8% τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία της Eurostat. Στην Ευρωζώνη, ο πληθωρισμός…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ