
Θετικής πορείας συνέχεια για την Dorian LPG, η οποία συνεχίζει να εντυπωσιάζει ανακοινώνοντας τα ετήσια οικονομικά αποτελέσματά της, καθώς η εταιρεία εμφανίζει ετήσιο κλείσιμο τον Μάρτιο εκάστου έτους.
Η διεύρυνση του κύκλου εργασιών και των κερδών υπήρξε εντυπωσιακή, υπερδιπλασιάζοντας τις επιδόσεις της, ωφελούμενη από τη μεγάλη άνοδο του Time Charter Equivalent.
Τα καθαρά κέρδη έφτασαν στα $111,8 εκατ. στο σύνολο του έτους έναντι ζημιών $50,9 εκατ. το 2018. Σε επίπεδο τριμήνου, τα κέρδη ανήλθαν σε $29,4 εκατ. έναντι ζημιών $15,9 εκατ. το ίδιο τρίμηνο πέρυσι. Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε σε $95,2 εκατ. στο τρίμηνο (αύξηση 111% σε σχέση με το ίδιο τρίμηνο πέρυσι) και $333,4 εκατ. στο σύνολο του έτους (με ακόμα μεγαλύτερη αύξηση κατά 176% σε σχέση με το προηγούμενο έτος).
Το ποσοστό χρήσης του στόλου (fleet utilization) άγγιξε το 95,4% σε ετήσια κλίμακα και το 91,7% το τρίμηνο. Το time charter equivalent ανήλθε σε $42.798 ημερησίως στο σύνολο του
έτους, ενώ στο τρίμηνο έφτασε τα $51.888 ημερησίως. Το TCE του προηγούμενου έτους ανερχόταν μόλις σε $21.746/ημέρα, γεγονός που καταδεικνύει τη βελτίωση της θέσης της Dorian, καθώς τα λειτουργικά έξοδα ανά πλοίο παρέμειναν σταθερά.
Ο κ. Ιωάννης Χατζηπατέρας, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, σχολίασε ότι «είναι απαραίτητο να αναγνωρίσω τη δέσμευση των σχεδόν οκτακοσίων ναυτικών μας, πεντακοσίων επί του παρόντος στη θάλασσα, καθώς και την αφοσίωση του προσωπικού μας στην ακτή. Ο επαγγελματισμός τους διασφαλίζει τη συνεχή και ασφαλή λειτουργία μας. Οι τιμές των ναύλων μειώθηκαν πρόσφατα σημαντικά, ωστόσο, λαμβάνοντας υπόψη την αβεβαιότητα σχετικά με τον αντίκτυπο της πανδημίας στη ζήτηση και στην τιμή του αργού και του φυσικού αερίου, πιστεύω ότι είναι πολύ νωρίς για να κάνουμε προβλέψεις. Η Dorian LPG ίσως ποτέ δεν ήταν σε ισχυρότερη θέση από ό,τι σήμερα. Ως αποτέλεσμα της πρόσφατης αναχρηματοδότησής μας, αυξήσαμε τη ρευστότητά μας και μειώσαμε το κόστος εξυπηρέτησης των δανειακών υποχρεώσεών μας μέσω μιας καινοτόμου και περιβαλλοντικά συνδεδεμένης δομής με νέους τραπεζικούς εταίρους».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ