
Ένα νέο report του DNV GL αναφορικά με τις προοπτικές του υδρογόνου στην παγκόσμια ενεργειακή σκακιέρα είδε πρόσφατα το φως της δημοσιότητας.
Η έκθεση «Heading for Hydrogen» φιλοξενεί τα αποτελέσματα έρευνας στην οποία συμμετείχαν μέσω συνεντεύξεων 1.000 επαγγελματίες του κλάδου του πετρελαίου και του φυσικού αερίου.
Ένα από τα σημαντικότερα ευρήματα του DNV GL είναι ότι ένα διαρκώς αυξανόμενο ποσοστό εταιρειών υιοθετεί πολιτικές και μεθόδους παραγωγής μειωμένων εκπομπών άνθρακα. Πιο συγκεκριμένα, φέτος το 60% των συμμετεχόντων αποκρίθηκαν ότι στρέφονται σε καθαρότερες πρακτικές, όταν το 2018 το ποσοστό αυτό κινούνταν στο 44%.
Πάνω από το 50% των συμμετεχόντων στην έρευνα του DNV GL από Ασία-Ειρηνικό (56%), Μέση Ανατολή και Βόρεια Αφρική (54%) και Ευρώπη (53%) ανέφεραν ότι το υδρογόνο θα αποτελέσει σημαντικό μέρος του ενεργειακού μείγματος τα επόμενα δέκα έτη.
Ωστόσο, το report επικεντρώνεται στις πολιτικές, τεχνικές και οικονομικές συνιστώσες που είναι αναγκαίες, προκειμένου να κεφαλαιοποιηθούν τα οφέλη από τη χρήση του υδρογόνου. Χαρακτηριστικά στο «Heading for Hydrogen» τονίζεται ότι, για να φτάσουν στο σημείο η βιομηχανία και οι κοινωνίες να απολαύσουν τα μέγιστα οφέλη του υδρογόνου, απαιτείται όλοι οι εμπλεκόμενοι στην αγορά να εστιάσουν στην ασφάλεια, στις υποδομές, στις μεθόδους αποθήκευσης εκπομπών άνθρακα και στις τεχνολογίες για την ανάπτυξη κατάλληλων κινήτρων προς τη χρήση του.
«Το υδρογόνο βρίσκεται στο προσκήνιο, καθώς διαδραματίζεται η ενεργειακή μετάβαση. Αλλά για να αξιοποιηθούν οι δυνατότητές του, τόσο οι κυβερνήσεις όσο και η βιομηχανία θα πρέπει να λάβουν τολμηρές αποφάσεις», δήλωσε η κ. Liv A. Hovem, CEO του DNV GL – Oil & Gas. «Η πρόκληση τώρα είναι η αλλαγή του χρονοδιαγράμματος: από το υδρογόνο στον ορίζοντα, στο υδρογόνο στα σπίτια, στις επιχειρήσεις και στα συστήματα μεταφοράς μας», σχολίασε χαρακτηριστικά.
Φωτό: PxHere
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ