
Σημαντικές πτώσεις στα spot rates των crude oil tankers αναμένονται για το υπόλοιπο του 2020, καθώς και για το 2021, ενώ η επαναφορά των παροπλισμένων πλοίων στα διεθνή ύδατα ενδεχομένως να ασκήσει πίεση στη spot αγορά.
Σύμφωνα με την Teekay Tankers, οι μειώσεις στην παραγωγή πετρελαίου του OPEC+ θα συνεχίσουν να ισχύουν για το 2020 και το 2021, αν και οι χώρες του OPEC+ έχουν δείξει σημάδια ότι θα υπάρξει βραχυπρόθεσμα σταδιακή αύξηση της παραγωγής.
Ωστόσο, καθώς η παγκόσμια προσφορά και ζήτηση πετρελαίου προσαρμόζονται, ίσως δούμε και μια περίοδο ρευστοποίησης των αποθεμάτων, που μπορεί να μετριάσει τη ζήτηση των tankers μεσοπρόθεσμα, ανέφερε η Teekay Tankers.
Με τις νέες παραγγελίες δεξαμενόπλοιων να παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα λόγω οικονομικών περιορισμών και δυσκολιών στην επιλογή καυσίμων, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι ο παγκόσμιος στόλος μεγαλώνει σε ηλικία, η καθαρή ανάπτυξη του παγκόσμιου στόλου των tankers αναμένεται να παραμείνει εξαιρετικά χαμηλή για τα επόμενα δύο χρόνια.
Βραχυπρόθεσμα, η Teekay Tankers εκτιμά ότι τα spot rates θα παραμείνουν εξαιρετικά ευμετάβλητα λόγω έλλειψης ισορροπίας μεταξύ προσφοράς και ζήτησης, καθώς και της διαρκούς ανάγκης για αποθήκευση φορτίων.
Μεσοπρόθεσμα, το μέλλον αναμένεται περισσότερο αβέβαιο. Από τη μία, η μειωμένη παραγωγή πετρελαίου σε συνδυασμό με τη ρευστοποίηση αποθεμάτων ενδεχομένως θα επηρεάσουν αρνητικά τα spot rates. Από την άλλη, οι ελάχιστες παραγγελίες μαζί με την επικείμενη διάλυση των μεγαλύτερων σε ηλικία πλοίων θα επαναφέρουν την ισορροπία.
Φωτό: PxHere
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ δήλωσε σήμερα πως προτείνει απευθείας δασμούς 50% στα προϊόντα που εισάγονται από την Ευρωπαϊκή Ένωση αρχής γενομένης από…
H ναυτιλιακή αρχή του Παναμά πρόσφατα κατέγραψε μία σημαντική επιτυχία, η οποία οδήγησε μεταξύ άλλων και στην ενίσχυση των σχέσεών του με την ITF.…
In an era where the maritime industry faces unprecedented digital disruption, DNV Maritime Software – a global pioneer for next-gen software – has officially…
Ο λιμένας της Αμβέρσας-Μπριζ εγκαινιάζει το Volta 1, το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό ρυμουλκό της Ευρώπης. Το εν λόγω ρυμουλκό συνιστά αποτέλεσμα στενής συνεργασίας με…
H Ocean Wilsons Holdings Limited, επενδυτική εταιρεία χαρτοφυλακίου με έδρα τις Βερμούδες, ανακοίνωσε ότι ολοκλήρωσε όλες τις απαραίτητες συνθήκες για την πώληση του 56%…
Το πρώτο υπεράκτιο έργο δέσμευσης, αξιοποίησης και αποθήκευσης διοξειδίου του άνθρακα (CCUS) της Κίνας εκκίνησε λειτουργίες την Πέμπτη 22 Μαΐου στη λεκάνη Pearl River…
Oι καθυστερήσεις στις παραδόσεις αεροσκαφών από τις Boeing και Airbus έρχονται να προσθέσουν νέους πονοκεφάλους στις αεροπορικές εταιρείες ενόψει καλοκαιριού, με τις εκτιμήσεις να…
Η εκλογή Τραμπ και οι συνεπακόλουθες γεωπολιτικές εντάσεις έχουν προκαλέσει αναταράξεις στο σύνολο των βιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένης και της ναυτιλίας, με πολλές χώρες να αναζητούν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ