
Τα τελευταία χρόνια, η Κένυα έχει αποδείξει την πρόθεσή της για αναβάθμιση του σιδηροδρομικού της δικτύου, με σκοπό την καλύτερη διακίνηση αγαθών. Από το 2011, η αφρικανική χώρα υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας με την Κίνα, προκειμένου να χρηματοδοτηθεί και να κατασκευαστεί από την ασιατική χώρα μια νέα, σύγχρονη σιδηροδρομική γραμμή. Το έργο κόστισε $3,2 δισ. και έχει τεθεί πλέον σε λειτουργία.
Η Κένυα, αποφασισμένη να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις δυνατότητες που της παρέχει η νέα γραμμή, ετοιμάζεται να ολοκληρώσει τη σύνδεση των παλιών σιδηροδρομικών γραμμών με αυτήν. Οι παλιές σιδηροδρομικές γραμμές, που βρίσκονται κυρίως στις αγροτικές περιοχές της χώρας, είχαν κατασκευαστεί από την εποχή της αποικιοκρατίας και είχαν εγκαταλειφθεί για δεκαετίες. Ωστόσο, η σύνδεση του παλαιού δικτύου με το νέο θα επιτρέψει την καλύτερη διακίνηση αγαθών από τον τόπο παραγωγής στη Μομπάσα, τη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Κένυας και το κυριότερο λιμάνι της. Ταυτόχρονα, η παλιά σιδηροδρομική υποδομή θα αναβαθμιστεί, προκειμένου να επιτρέψει τη μεταφορά μεγαλύτερου όγκου εμπορευμάτων.
Στο νέο σιδηροδρομικό δίκτυο θα προστεθούν 240 χλμ. από το παλαιό. Η σύνδεση αυτή αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί και να είναι λειτουργική έως τον Ιούνιο του 2020. Η συγκεκριμένη επένδυση προβλέπεται πως θα είναι εξαιρετικά επωφελής για την Κένυα, καθώς θα τονώσει την οικονομική δραστηριότητα σε περιοχές στην κεντρική χώρα, η οποία μαράζωσε με την εγκατάλειψη του τρένου στο παρελθόν. Ταυτόχρονα, δεδομένου ότι η αφρικανική χώρα αποτελεί έναν από τους κυριότερους παραγωγούς μαύρου τσαγιού και καφέ παγκοσμίως, η νέα σύνδεση θα διευκολύνει και θα ενισχύσει σημαντικά τις εξαγωγές της.
Φωτό: PxHere
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στα χέρια της Δικαιοσύνης είναι η άμεση διερεύνηση ύποπτων υποθέσεων διασύνδεσης μελών ΜΚΟ με διακινητές προσφύγων- μεταναστών στο βόρειο Αιγαίο, επισήμανε ο Υπουργός Ναυτιλίας…
Καθώς η ενεργειακή μετάβαση της ναυτιλίας παραμένει ύψιστη προτεραιότητα με ορίζοντα το 2050, οι πρωτοβουλίες με στόχο την αποανθρακοποίηση των αλυσίδων εφοδιασμού εντείνονται. Ειδικότερα,…
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ αξίωσε το Σάββατο 26 Απριλίου να επιτρέπεται στα αμερικανικά πλοία – στρατιωτικά και εμπορικά – η δωρεάν διέλευση…
Πρωτοπόροι παραμένουν οι Έλληνες πλοιοκτήτες στο παγκόσμιο ναυτιλιακό γίγνεσθαι, με τον τομέα νέων τεχνολογιών και προηγμένων πλοίων να μην αποτελεί εξαίρεση. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Το λιμάνι του Πειραιά ενισχύει περαιτέρω τη στρατηγική θέση του ως κέντρου διαμετακόμισης αυτοκινήτων στην Ανατολική Μεσόγειο, με την πρώτη προσέγγιση του MV COSCO…
Οι πυροσβέστες συνεχίζουν σήμερα τις προσπάθειες πλήρους κατάσβεσης της τεράστιας πυρκαγιάς που μαίνεται από το Σάββατο στο μεγαλύτερο λιμάνι του Ιράν, έπειτα από ισχυρή…
Βασικός πυλώνας της παγκόσμιας οικονομικής ανάπτυξης παραμένουν οι οικογενειακές επιχειρήσεις, με τις 500 μεγαλύτερες να παράγουν έσοδα 8,8 τρισ. δολ., σημειώνοντας αύξηση 10% σε…
Το Hinnøy, το νέο ferry μηδενικών εκπομπών που ναυπηγήθηκε από την Cemre Shipyard για λογαριασμό της Torghatten Nord, αποτελεί ένα από τα πιο προηγμένα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ