
Η άνευ προηγουμένου κατάρρευση των τιμών του πετρελαίου τις τελευταίες εβδομάδες επηρέασε ορισμένες πετρελαϊκές εταιρείες περισσότερο από άλλες. Βραχυπρόθεσμα, ένας από τους μεγαλύτερους νικητές ήταν το Μεξικό, του οποίου η αμφιλεγόμενη στρατηγική αντιστάθμισης απέδωσε.
Η Alphatanker αναφέρει, ωστόσο, ότι ο κρατικός πετρελαϊκός γίγαντας, Pemex, παραμένει σε δυσάρεστη κατάσταση, καθώς το χρέος της εκτιμάται σε περισσότερα από 100 δισ. δολάρια ΗΠΑ, το υψηλότερο από όλες τις εταιρείες του κλάδου. Λαμβάνοντας υπόψη τις επικρατούσες
προσδοκίες, με τις τιμές του πετρελαίου να παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα για μεγάλο χρονικό διάστημα, το λειτουργικό περιβάλλον της εταιρείας είναι πιθανό να επιδεινωθεί περαιτέρω.
Η Alphatanker αναφέρει ότι ακρογωνιαίος λίθος της προεκλογικής εκστρατείας του προέδρου του Μεξικού, Andrés López Obrador, ήταν η υπόσχεσή του να μειώσει την εξάρτηση της χώρας από τις εισαγωγές καυσίμων, διυλίζοντας περισσότερο από το αργό πετρέλαιο που εξορύσσεται στην κεντροαμερικανική χώρα.
Ο López Obrador έθεσε σε ισχύ φιλόδοξα σχέδια, ενισχύοντας με $16 δισ. τον κλάδο του μαύρου χρυσού και επανενεργοποιώντας την εθνική δραστηριότητα διύλισης με δύο νέα διυλιστήρια. Η κατασκευή του ενός είχε προγραμματιστεί να ξεκινήσει πέρυσι και να ολοκληρωθεί το 2024, αλλά πληροφορίες δείχνουν ότι το έργο έχει ήδη καθυστερήσει.
Επιπλέον, η κατασκευή του δεύτερου διυλιστηρίου φαίνεται να ναυαγεί και είναι απίθανο αν θα επανέλθει σε φάση υλοποίησης, εξαιτίας της κάκιστης τρέχουσας κατάστασης της Pemex.
Φωτό: Tannen Maury: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Τουρκία εξασφάλισε χρηματοδότηση ύψους $660.000 από την Παγκόσμια Τράπεζα για ένα έργο στην εμπορική διαδρομή του Μεσαίου Διαδρόμου, σύμφωνα με ΜΜΕ από τη…
Η Celestyal ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση μιας σημαντικής πρωτοβουλίας αναχρηματοδότησης, αντικαθιστώντας τη χρηματοδότηση που είχε αρχικά λάβει για την απόκτηση των πλοίων της με…
Το Πανεπιστημιακό Παιδιατρικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), το οποίο προβλέπεται να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί στην ελληνική κοινωνία στις αρχές του 2027,…
Έτοιμο να σαλπάρει στις παγωμένες θάλασσες του Αρκτικού Ωκεανού είναι το «Alexey Kosygin», το πρώτο ice-class LNG carrier ρωσικής ναυπήγησης, βάσει ανακοίνωσης της Sovcomflot.…
Άνοδο, συγκριτικά με το 2023, κατέγραψε ο αριθμός των εμπορευματοκιβωτίων που χάθηκαν στη θάλασσα πέρσι, σύμφωνα με δεδομένα από την ετήσια έκθεση του World…
Τις απευθείας πτήσεις της από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (ΔΔΑ) στην πόλη Τσενγκτού μέσω Κωνσταντινούπολης, τέσσερις φορές την εβδομάδα, ξεκίνησε η Sichuan Airlines. Η…
Υπέρτιτλος: Ραγδαία άνοδος των εισαγωγών ντίζελ της Ευρώπης και «χαμόγελα» για τα product tankers Καθώς η ζήτηση για ενέργεια στην Ευρώπη εντείνεται κατά τους…
Το μεγαλύτερο ταμείο της Νορβηγίας, το KLP, ανακοίνωσε ότι δεν θα συνεργάζεται πλέον με δύο εταιρείες που πωλούν εξοπλισμό στον ισραηλινό στρατό, καθώς αυτός…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ