
Η μαλαισιανή εταιρεία MISC αναμένει μια επιβραδυνόμενη ανάπτυξη για τον στόλο των LNG carriers και μια εξασθενημένη ζήτηση για μεταφορά LNG λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, η οποία θα συμπιέσει τους ναύλους στη spot αγορά το 2020.
Το α΄ τρίμηνο του 2020, η μειωμένη ζήτηση για LNG από την Ασία λόγω του ιού, ο ήπιος χειμώνας και τα υψηλά αποθέματα ήταν οι συνιστώσες που οδήγησαν τη ναυλαγορά των LNG carriers. Με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών της αποτελεσμάτων, η MISC σημειώνει ότι οι χαμηλοί ναύλοι στη spot αγορά θα παραμείνουν και το β΄ εξάμηνο, ενώ την ίδια ώρα οι χαμηλές τιμές και η επερχόμενη οικονομική ύφεση θα οδηγήσουν σε καθυστέρηση υλοποίησης πολλών projects, που με τη σειρά τους θα επιφέρουν μείωση του ρυθμού αύξησης του στόλου πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου.
Η MISC κατέγραψε το α΄ τρίμηνο αυξημένα έσοδα σε σχέση με το α΄ τρίμηνο του 2019, κυρίως λόγω των μακροπρόθεσμων συμφωνιών της αλλά και της μείωσης των δραστηριοτήτων δεξαμενισμού.
Οι προοπτικές της εταιρείας για τις δραστηριότητες δεξαμενισμού και επισκευών «παραμένουν αβέβαιες» για φέτος, όπως τονίζεται στην ανακοίνωση, λόγω των περιορισμών στις μετακινήσεις και των στρεβλώσεων στις εφοδιαστικές αλυσίδες πρώτων υλών, που ενδέχεται να επιφέρουν αυξημένα κόστη. Τα μέτρα που έλαβε η μαλαισιανή κυβέρνηση για τον περιορισμό εξάπλωσης του ιού είχαν ως απόρροια να ανασταλεί η λειτουργία ορισμένων ναυπηγείων της MISC, που πλέον έχει αποκατασταθεί, μετά τη σταδιακή επιστροφή των εργαζομένων στις μονάδες αυτές. Ωστόσο, όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή της, ο πλήρης αντίκτυπος των διακυμάνσεων της παγκόσμιας οικονομίας στις επιχειρηματικές δραστηριότητες της MISC δεν είναι πλήρως ορατός αυτή τη στιγμή.
Να σημειωθεί, τέλος, ότι η MISC διαχειρίζεται έναν στόλο 29 LNG carriers και 2 floating storage units (FSUs), τα οποία επιχειρούν στον Ειρηνικό.
Φωτό: lloorraa/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…

Το μεθάνιο, το οποίο παραμένει άκαυστο και διαφεύγει από τους διπλού καυσίμου ναυτικούς κινητήρες, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες περιβαλλοντικές προκλήσεις για τα πλοία…

Η πρόσφατη συνάντηση του Αμερικανού Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ με τον Κινέζο ομόλογό του Σι Τζινπίνγκ προκάλεσε νέες ανακατατάξεις στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία. Όπως έχει…

Καθώς η Δύση σφίγγει τη μέγγενη των κυρώσεων κατά της Μόσχας, οι μεγαλύτερες πετρελαϊκές εταιρείες της Ρωσίας υφίστανται ολοένα και πιο ισχυρά πλήγματα. Στο…

Ο Δρ Νικόλας Π. Τσάκος, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Tsakos Energy Navigation (TEN), βραβεύτηκε στο πλαίσιο της ετήσιας φιλανθρωπικής εκδήλωσης «Chrysanthemum Ball» στη…

Έργα ύψους 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ σε επτά άξονες, δρομολογούνται προκειμένου να υλοποιηθεί το σχέδιο για τη διαχείριση του νερού έτσι ώστε η χώρα να…

Την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της αναγέννησης των ελληνικών ναυπηγείων και τη μετάβαση στη δεύτερη, πιο απαιτητική φάση μετασχηματισμού τους σε περιφερειακό ενεργειακό και…

Στο 1,7% μειώθηκε ο ετήσιος πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Οκτώβριο από 1,8% τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία της Eurostat. Στην Ευρωζώνη, ο πληθωρισμός…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ