
Η Avianca αποτελεί τη δεύτερη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Λατινικής Αμερικής, μετά τη χιλιανή LATAM, και μία από τις μεγαλύτερες στον κόσμο. Παράλληλα, αποτελεί τη δεύτερη παλαιότερη αεροπορική εταιρεία με συνεχή λειτουργία στον κόσμο, μετά την ολλανδική KLM, καθώς ιδρύθηκε το 1919. Ωστόσο, η πανδημία αποδείχθηκε εξαιρετικά δύσκολη για την Avianca, και αυτό οδήγησε την Avianca Holdings, μητρική εταιρεία της αεροπορικής, να κάνει αίτηση για πτώχευση την Κυριακή 10 Μαΐου.
Σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters, η αεροπορική εταιρεία με έδρα την Μπογκοτά είχε συσσωρεύσει χρέος μεγαλύτερο των $7,3 δισ., κυρίως λόγω της επιθετικής οικονομικής ανάπτυξης που επιδίωκε. Παρά τις προσπάθειες για αναδιάρθρωση του χρέους της, η καθήλωση των αεροσκαφών και η διακοπή όλων των τακτικών δρομολογίων της από τον Μάρτιο εξώθησαν την εταιρεία στο χείλος του γκρεμού. Η Avianca έχει θέσει σε υποχρεωτική άδεια άνευ αποδοχών 20.000 εργαζομένους, στην προσπάθειά της να βρει χρηματοδότηση. Ωστόσο, η άρνηση οικονομικής βοήθειας από την κολομβιανή κυβέρνηση είχε ως αποτέλεσμα την αδυναμία πληρωμής ομολόγων ύψους $65 εκατ. και κατ’ επέκταση την αίτηση υπαγωγής στον πτωχευτικό κώδικα.
Στα σχέδια της αεροπορικής εταιρείας είναι η διατήρηση των σημαντικών αεροπορικών συνδέσεων της χώρας και ταυτόχρονα η προσπάθεια για την οικονομική της διάσωση από το κράτος. Στην περίπτωση που η Avianca τελικά πτωχεύσει, θα αποτελέσει την πρώτη μεγάλη αεροπορική εταιρεία που έπεσε θύμα της άνευ προηγουμένου πανδημίας.
Φωτο: Sam Lopez/ Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Ο Ντ. Τραμπ διατάσσει «πλήρη και απόλυτο αποκλεισμό» των δεξαμενόπλοιων που κινούνται προς και από τη Βενεζουέλα. Ο Ντόναλντ Τραμπ διεμήνυσε χθες Τρίτη ότι…

Σε μια σημαντική κίνηση ανανέωσης του στόλου της, η Hapag-Lloyd υπέγραψε συμβόλαιο με τα κινεζικά ναυπηγεία CIMC Raffles για τη ναυπήγηση οκτώ νέων πλοίων…

Η τεχνολογία των ηλεκτροχημικών κυψελών καυσίμου υδρογόνου μεγάλης ισχύος εξελίσσεται σε καθοριστικό μοχλό του πράσινου μετασχηματισμού της ναυτιλίας, επιτρέποντας εγκαταστάσεις επιπέδου μεγαβάτ σε ποντοπόρα…

Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία της European Shipowners | ECSA, καθώς ο Mikki Koskinen από τη Φινλανδία εξελέγη νέος Πρόεδρος, με τον Νικόλα Βενιάμη να…

Σημαντικές αλλαγές στο μείγμα των φορτίων που μεταφέρουν τα Capesize καταγράφονται τα τελευταία χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Drewry, ενώ οι όγκοι φορτίων που…

Την υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, διάρκειας 21 ετών, με την Google ανακοίνωσε η TotalEnergies, δεσμευόμενη για την παροχή ενός TWh ανανεώσιμης ενέργειας προς…

Η τεχνολογία πλήρους ηλεκτροκίνησης πλοίων, βασισμένη σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας και ηλεκτρική πρόωση υψηλής ισχύος, πέρασε σε νέα ιστορική φάση στις 14…

Την πρώτη ετήσια πτώση από το 2020 καταγράφουν οι παγκόσμιες διά θαλάσσης αποστολές θερμικού άνθρακα, με τον συνολικό όγκο να διαμορφώνεται στους 945 εκατ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ