
Το Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο (ICS) εξέδωσε νέες κατευθυντήριες γραμμές προκειμένου να υποστηρίξει τον ζωτικής σημασίας ρόλο της ναυτιλιακής βιομηχανίας για την απρόσκοπτη ροή αγαθών πρώτης ανάγκης, όπως τρόφιμα και φάρμακα, στη δύσκολη αυτή συγκυρία.
To «Coronavirus (COVID-19): Managing Ship and Seafarer Certificates during the Pandemic» παρέχει σημαντικές πληροφορίες και συμβουλές για το πώς οι ναυτιλιακές εταιρείες θα καταφέρουν να εναρμονιστούν με τις οδηγίες φορέων όπως ο ΠΟΥ, ο ΙΜΟ και ο ILO.
Ουσιαστικά το ICS επιχειρεί να βοηθήσει πλοιοκτήτες αλλά και operators σχετικά με τη διαχείριση πλοίων και τα πιστοποιητικά ναυτικών που απαιτούνται από τις διεθνείς νομοθεσίες.
Υπό κανονικές συνθήκες, η διατήρηση έγκυρων πιστοποιητικών πλοίων και ναυτικών απαιτεί λεπτομερή σχεδιασμό από τους πλοιοκτήτες, ωστόσο κάτι τέτοιο καθίσταται πλέον εξαιρετικά δύσκολο λόγω της πανδημίας.
Ο γ.γ. του ICS, Guy Platten, ανέφερε ότι οι νέες οδηγίες παρέχουν συμβουλές για τους ναυτικούς μας σε μια τόσο δύσκολη συγκυρία λόγω του κορονοϊού, ωστόσο είναι σημαντικό οι κυβερνήσεις να διευθετήσουν το ζήτημα της μετακίνησης πληρωμάτων, αντιμετωπίζοντάς το ως άμεση προτεραιότητα.
Να σημειωθεί ότι τα πιστοποιητικά αποτελούν προϋπόθεση για την ομαλή λειτουργία του πλοίου, δεδομένου ότι είναι οι αποδείξεις της συμμόρφωσής του με τους διεθνείς κανονισμούς. Υπό κανονικές συνθήκες, σε περίπτωση που κατά τη διάρκεια επιθεώρησης εντοπιστεί η λήξη της ισχύος ενός πιστοποιητικού, τότε το πλοίο μπορεί να οδηγηθεί στην κράτησή του.
Ο κ. Platten υπογράμμισε, τέλος, την ευγνωμοσύνη του για τη ρεαλιστική προσέγγιση που ακολουθούν τα flag states και οι νηογνώμονες κατά την κρίσιμη αυτή περίοδο.
Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για τις προτάσεις του ICS:
https://www.ics-shipping.org/docs/default-source/resources/coronavirus-(covid-19)-guidance-for-ship-operators-for-the-protection-of-the-health-of-seafarers.pdf?sfvrsn=6
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για τα δεξαμενόπλοια στον Καναδά, καθώς ένα σημαντικό λιμενικό έργο πρόκειται να αλλάξει τα δεδομένα φόρτωσης πετρελαίου στον λιμένα του Βανκούβερ.…
Η ναυτιλιακή βιομηχανία βρίσκεται αντιμέτωπη με ένα μέτρο από την πλευρά των ΗΠΑ που θα αλλάξει τη νόρμα των θαλάσσιων μεταφορών. Τα υπέρογκα τέλη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ