
Με νέα του ανακοίνωση ο αλληλασφαλιστικός οργανισμός Standard Club υπογραμμίζει τον αυξανόμενο αριθμό claims για φορτία σόγιας που καταγράφονται χρόνο με τον χρόνο. Πρόσφατα μάλιστα εξέδωσε ενημερωτικό υλικό, σε μια προσπάθεια παροχής κατευθυντήριων γραμμών στα μέλη του για τη μεταφορά των ευπαθών αυτών φορτίων.
Από αρχές του έτους ο αριθμός των claims για τις απώλειες και τις καταστροφές φορτίων σόγιας έχει αυξηθεί σημαντικά. Ο αλληλασφαλιστικός οργανισμός εντοπίζει τρεις τάσεις που επηρεάζουν το εν λόγω εμπόριο.
Αρχικά το Standard Club σημειώνει ότι εγείρονται ανησυχίες για την ποιότητα των συγκομιδών σόγιας από τη Βραζιλία το 2019 λόγω της παρατεταμένης ξηρασίας στη χώρα. Εξάλλου αυτός ήταν και ο κυριότερος λόγος για τις καταστροφικές πυρκαγιές του Αμαζονίου το περσινό καλοκαίρι.
Παράλληλα το Standard Club στέκεται στις εμπορικές διενέξεις ΗΠΑ–Κίνας, που έχουν οδηγήσει σε έλλειψη φορτίων από τις ΗΠΑ. Συνεπώς, καθώς ένας μεγάλος όγκος φορτίων από τη Βραζιλία κατευθύνεται στην Κίνα, τα διαθέσιμα ποιοτικά φορτία από τη μεγαλύτερη χώρα της Λατινικής Αμερικής είναι περιορισμένα στην αγορά. Την ίδια ώρα, οι αμερικανικές κυρώσεις των ΗΠΑ στις κινεζικές εισαγωγές αναγκάζουν πολλά πλοία να περιμένουν αρκετές ημέρες στα αγκυροβόλια, με αποτέλεσμα φορτία σόγιας να αλλοιώνονται. Οι καθυστερήσεις στην εκφόρτωση φορτίων προκαλεί προβλήματα στα φορτία σόγιας, όπως η ανάπτυξη μικροοργανισμών.
Τέλος, ειδική μνεία κάνει ο αλληλασφαλιστικός οργανισμός στον Covid-19, που καθιστά δύσκολες τις επιθεωρήσεις των φορτίων αυτών, λόγω των περιορισμών των μετακινήσεων. Το ενημερωτικό υλικό για τα ευπαθή φορτία σόγιας είναι διαθέσιμο εδώ.
Φωτό: Frank Perry/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Το ναυτιλιακό επιχειρείν επιφυλάσσει δυσκολίες με οικονομικές αλλά και γεωπολιτικές διαστάσεις, τις οποίες όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες καλούνται, αναπόφευκτα, να αντιμετωπίσουν. Ως αποτέλεσμα, ο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ