
Με νέα του ανακοίνωση ο αλληλασφαλιστικός οργανισμός Standard Club υπογραμμίζει τον αυξανόμενο αριθμό claims για φορτία σόγιας που καταγράφονται χρόνο με τον χρόνο. Πρόσφατα μάλιστα εξέδωσε ενημερωτικό υλικό, σε μια προσπάθεια παροχής κατευθυντήριων γραμμών στα μέλη του για τη μεταφορά των ευπαθών αυτών φορτίων.
Από αρχές του έτους ο αριθμός των claims για τις απώλειες και τις καταστροφές φορτίων σόγιας έχει αυξηθεί σημαντικά. Ο αλληλασφαλιστικός οργανισμός εντοπίζει τρεις τάσεις που επηρεάζουν το εν λόγω εμπόριο.
Αρχικά το Standard Club σημειώνει ότι εγείρονται ανησυχίες για την ποιότητα των συγκομιδών σόγιας από τη Βραζιλία το 2019 λόγω της παρατεταμένης ξηρασίας στη χώρα. Εξάλλου αυτός ήταν και ο κυριότερος λόγος για τις καταστροφικές πυρκαγιές του Αμαζονίου το περσινό καλοκαίρι.
Παράλληλα το Standard Club στέκεται στις εμπορικές διενέξεις ΗΠΑ–Κίνας, που έχουν οδηγήσει σε έλλειψη φορτίων από τις ΗΠΑ. Συνεπώς, καθώς ένας μεγάλος όγκος φορτίων από τη Βραζιλία κατευθύνεται στην Κίνα, τα διαθέσιμα ποιοτικά φορτία από τη μεγαλύτερη χώρα της Λατινικής Αμερικής είναι περιορισμένα στην αγορά. Την ίδια ώρα, οι αμερικανικές κυρώσεις των ΗΠΑ στις κινεζικές εισαγωγές αναγκάζουν πολλά πλοία να περιμένουν αρκετές ημέρες στα αγκυροβόλια, με αποτέλεσμα φορτία σόγιας να αλλοιώνονται. Οι καθυστερήσεις στην εκφόρτωση φορτίων προκαλεί προβλήματα στα φορτία σόγιας, όπως η ανάπτυξη μικροοργανισμών.
Τέλος, ειδική μνεία κάνει ο αλληλασφαλιστικός οργανισμός στον Covid-19, που καθιστά δύσκολες τις επιθεωρήσεις των φορτίων αυτών, λόγω των περιορισμών των μετακινήσεων. Το ενημερωτικό υλικό για τα ευπαθή φορτία σόγιας είναι διαθέσιμο εδώ.
Φωτό: Frank Perry/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού (ΓΕΝ) αντιναύαρχος Δημήτριος Ελευθέριος Κατάρας ΠΝ, επισκέφθηκε, από 7 έως 13 Οκτωβρίου, τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής μετά από…
Ένα δεξαμενόπλοιο που βρισκόταν σε ναυπηγείο της δυτικής Ινδονησίας για επισκευές τυλίχθηκε στις φλόγες σήμερα το πρωί με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους…
Στην τελετή εγκαινίων του νέου Ογκολογικού Κέντρου στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» παρέστη το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και στη συνέχεια επισκέφτηκε το…
Η Κίνα αποτελεί τον μεγαλύτερο καταναλωτή αργού πετρελαίου διεθνώς. Καθώς ο οικονομικός γίγαντας της Ασίας επιδιώκει να εξασφαλίσει ενεργειακά αποθέματα, αναδύεται η ανάγκη για…
Atlantas Ship Management (ASM), a leading ship management company headquartered in London, operate a fleet of 40+ vessels and expect this to grow to…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για την Wah Kwong Maritime Transport στις διά θαλάσσης μεταφορές χύδην ξηρών φορτίων, μέσα από ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με «άρωμα»…
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ