
Η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών (IATA), σε μια προσπάθειά της να αναδείξει το τεράστιο πλήγμα που έχει υποστεί ή θα υποστεί η αεροπορική βιομηχανία, δημοσίευσε την ανάλυσή της για τον αντίκτυπο της πανδημίας στις θέσεις εργασίας που σχετίζονται με τις αερομεταφορές.
Σύμφωνα με την ανάλυση της IATA, περίπου 65,5 εκατ. θέσεις εργασίας εξαρτώνται από την αεροπορική βιομηχανία σε παγκόσμιο επίπεδο. Από αυτές, μόνο 2,7 εκατ. είναι θέσεις εργασίας σε αεροπορικές εταιρείες. Οι υπόλοιπες αφορούν εργαζομένους σε βιομηχανίες που έχουν άμεση εξάρτηση από την αεροπορική βιομηχανία, όπως για παράδειγμα η τουριστική βιομηχανία. Η IATA, στο σενάριο που οι εξαιρετικά αυστηροί περιορισμοί στη μετακίνηση των πολιτών που βρίσκονται σε ισχύ σήμερα διαρκέσουν ένα τρίμηνο, προβλέπει ότι θα κινδυνεύσουν περίπου 25 εκατ. θέσεις εργασίας.
Το μεγαλύτερο πλήγμα αφορά την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, με 11,2 εκατ. θέσεις εργασίας να είναι σε κίνδυνο, σε αντίθεση με τη Μέση Ανατολή, όπου υπολογίζεται να κινδυνεύσουν 0,9 εκατ. θέσεις. Για την Ευρώπη, ο αριθμός αυτός φτάνει τα 5,6 εκατ., ενώ για τη Βόρεια και Νότια Αμερική, συνολικά, φτάνει τα 4,9 εκατ. Τέλος, για την περιοχή της Αφρικής, υπολογίζεται ότι θα κινδυνεύσουν 2 εκατ. θέσεις εργασίας.
Στο ίδιο σενάριο, η διεθνής ένωση προβλέπει πτώση των εσόδων στον κλάδο κατά $252 δισ. (-44%) το 2020 σε σύγκριση με το 2019. Το β΄ τρίμηνο του τρέχοντος έτους θεωρείται ίσως το πιο κρίσιμο, καθώς η ζήτηση θα σημειώσει ραγδαία πτώση. Η ανάλυση της IATA προβλέπει η μείωση της ζήτησης να αγγίξει το 70%.
Ο CEO της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών, Alexandre de Juniac, τονίζει την ανάγκη υποστήριξης της αεροπορικής βιομηχανίας με κάθε διαθέσιμο τρόπο, καθώς οι αερομεταφορές θα αποτελέσουν μοχλό ανάκαμψης μετά τον περιορισμό της πανδημίας. Η μεγαλύτερη πρόκληση πλέον της βιομηχανίας είναι η επιβίωση, αλλά και η άμεση προσαρμογή στη νέα πραγματικότητα που έχει δημιουργήσει η άνευ προηγουμένου υγειονομική κρίση.
Φωτό: Waldemar Brandt/Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το Ro-Ro segment, ως γνωστόν, χαρακτηρίζεται παραδοσιακά από μηχανοστάσιο στην πρύμνη, κάτω από το κύριο κατάστρωμα. Η διάταξη αυτή διευκολύνει την απευθείας μετάδοση ισχύος…
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ