
Η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών (IATA), σε μια προσπάθειά της να αναδείξει το τεράστιο πλήγμα που έχει υποστεί ή θα υποστεί η αεροπορική βιομηχανία, δημοσίευσε την ανάλυσή της για τον αντίκτυπο της πανδημίας στις θέσεις εργασίας που σχετίζονται με τις αερομεταφορές.
Σύμφωνα με την ανάλυση της IATA, περίπου 65,5 εκατ. θέσεις εργασίας εξαρτώνται από την αεροπορική βιομηχανία σε παγκόσμιο επίπεδο. Από αυτές, μόνο 2,7 εκατ. είναι θέσεις εργασίας σε αεροπορικές εταιρείες. Οι υπόλοιπες αφορούν εργαζομένους σε βιομηχανίες που έχουν άμεση εξάρτηση από την αεροπορική βιομηχανία, όπως για παράδειγμα η τουριστική βιομηχανία. Η IATA, στο σενάριο που οι εξαιρετικά αυστηροί περιορισμοί στη μετακίνηση των πολιτών που βρίσκονται σε ισχύ σήμερα διαρκέσουν ένα τρίμηνο, προβλέπει ότι θα κινδυνεύσουν περίπου 25 εκατ. θέσεις εργασίας.
Το μεγαλύτερο πλήγμα αφορά την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, με 11,2 εκατ. θέσεις εργασίας να είναι σε κίνδυνο, σε αντίθεση με τη Μέση Ανατολή, όπου υπολογίζεται να κινδυνεύσουν 0,9 εκατ. θέσεις. Για την Ευρώπη, ο αριθμός αυτός φτάνει τα 5,6 εκατ., ενώ για τη Βόρεια και Νότια Αμερική, συνολικά, φτάνει τα 4,9 εκατ. Τέλος, για την περιοχή της Αφρικής, υπολογίζεται ότι θα κινδυνεύσουν 2 εκατ. θέσεις εργασίας.
Στο ίδιο σενάριο, η διεθνής ένωση προβλέπει πτώση των εσόδων στον κλάδο κατά $252 δισ. (-44%) το 2020 σε σύγκριση με το 2019. Το β΄ τρίμηνο του τρέχοντος έτους θεωρείται ίσως το πιο κρίσιμο, καθώς η ζήτηση θα σημειώσει ραγδαία πτώση. Η ανάλυση της IATA προβλέπει η μείωση της ζήτησης να αγγίξει το 70%.
Ο CEO της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών, Alexandre de Juniac, τονίζει την ανάγκη υποστήριξης της αεροπορικής βιομηχανίας με κάθε διαθέσιμο τρόπο, καθώς οι αερομεταφορές θα αποτελέσουν μοχλό ανάκαμψης μετά τον περιορισμό της πανδημίας. Η μεγαλύτερη πρόκληση πλέον της βιομηχανίας είναι η επιβίωση, αλλά και η άμεση προσαρμογή στη νέα πραγματικότητα που έχει δημιουργήσει η άνευ προηγουμένου υγειονομική κρίση.
Φωτό: Waldemar Brandt/Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη εξήγγειλε τα εγκαίνια του Κέντρου Νεοελληνικού Πολιτισμού «Μαριλένα Λασκαρίδη», στο Πανεπιστήμιο Διεθνών Σπουδών της Σαγκάης (Shanghai International Studies University –…
Οι παραλαβές σύγχρονων και τεχνολογικά προηγμένων δεξαμενόπλοιων συνεχίζονται για τις ελληνικών συμφερόντων εταιρείες, με τη Pantheon Tankers Management LTD, συμφερόντων της κ. Άννας Αγγελικούση…
Η ταχεία πρόοδος της θαλάσσιας ρομποτικής και των αυτόνομων πλοίων αλλάζει ριζικά το μέλλον της ναυτιλίας, συνδυάζοντας τεχνητή νοημοσύνη, απομακρυσμένο έλεγχο και ενεργειακή αποδοτικότητα.…
Έκκληση για άμεση δράση απηύθυναν διευθύνοντες σύμβουλοι ευρωπαϊκών αεροπορικών εταιρειών στους ηγέτες της ΕΕ. Πάνω από έναν χρόνο μετά την έναρξη της νέας θητείας…
Ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας 2% τόσο για εφέτος όσο και για το 2026, έναντι 2,3% το 2024, προβλέπει το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ) με…
Η Ινδία έχει αναδειχθεί σε κεντρικό «παίκτη» του παγκόσμιου εμπορίου πετρελαίου, όχι μόνο ως σημαντικός καταναλωτής αργού αλλά και ως ισχυρός εξαγωγέας προϊόντων πετρελαίου.…
Bulk carriers Έντονη ήταν η δραστηριότητα στη δευτερογενή αγορά bulk carriers κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους, συγκριτικά με την ίδια περίοδο το 2024.…
Μακροχρόνια συμφωνία για τη μείωση των ανθρακικών εκπομπών των θαλάσσιων μεταφορών σιδηρομεταλλεύματος υπέγραψαν οι Salzgitter Flachstahl GmbH, θυγατρική της Salzgitter AG, και Oldendorff Carriers.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ