
Νέες οδηγίες για τις παραδόσεις πλοίων, που ενδέχεται να καθυστερήσουν λόγω κορονοϊού, εξέδωσε πρόσφατα ο ΙΜΟ. Πιο συγκεκριμένα, οι οδηγίες αυτές αφορούν παραδόσεις νεότευκτων δεξαμενόπλοιων και bulk carriers που αρχικά είχαν προγραμματιστεί για παράδοση στους ιδιοκτήτες τους πριν από την 1η Ιουλίου και λόγω της πανδημίας ενδέχεται να καθυστερήσουν. Ουσιαστικά η ημερομηνία αυτή αποτελεί κλειδί, καθώς από την 1η Ιουλίου τίθενται σε ισχύ οι απαιτήσεις της νομοθεσίας SOLAS II-1/3-10. Συνεπώς τα πλοία που ήταν προγραμματισμένα να παραδοθούν πριν από την 1η Ιουλίου, και των οποίων οι παραδόσεις ενδέχεται να καθυστερήσουν, δεν έχουν σχεδιαστεί και ναυπηγηθεί σύμφωνα με τις εν λόγω απαιτήσεις.
Οι νέες οδηγίες απευθύνονται σε πλοιοκτήτες, κατασκευαστές, προμηθευτές ναυτιλιακού εξοπλισμού, επιθεωρητές και μηχανικούς. Αναμφίβολα η πανδημία του κορονοϊού έχει επηρεάσει την κανονικότητα των ναυπηγείων και όλων των συνεργαζόμενων μερών τους στην παραγωγική διαδικασία και κατά συνέπεια οι παραδόσεις νεότευκτων είναι πιθανό να καθυστερήσουν πέραν των συμφωνηθέντων με τις ναυτιλιακές εταιρείες. Εκεί έρχεται να επέμβει ο ΙΜΟ με τις νέες οδηγίες, οι οποίες έχουν καθοριστεί για δεξαμενόπλοια και bulk carriers μήκους άνω των 150 μ.
Φωτό: Timo Lindermann/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ