
H σουηδική διαχειρίστρια εταιρεία δεξαμενόπλοιων Stena Bulk αναμένεται, τις επόμενες εβδομάδες, να δοκιμάσει βιοκαύσιμο για την εξ ολοκλήρου πρόωση ενός από τα MR tankers του στόλου της.
Το εν λόγω βιοκαύσιμο είναι το MR1-100 bio-fuel oil, που παράγεται από μαγειρικά έλαια και το οποίο τροφοδοτεί η GoodFuels στο Ρότερνταμ. Το βιοκαύσιμο προορίζεται για την κύρια μηχανή του «Stena Immortal» και προσεχώς θα εξεταστεί η τεχνική και λειτουργική του υλοποιησιμότητα σε κανονικές συνθήκες πρόωσης.
«Πραγματοποιώντας τη δοκιμή αυτή, θέλουμε να συμβάλουμε ώστε η βιομηχανία να στραφεί σε πιο βιώσιμες λύσεις», ανέφερε ο Erik Hånell, President και CEO της Stena Bulk.
Τα βιοκαύσιμα είναι συμβατά με τα κανονικά καύσιμα, με τη διαφορά ότι παράγονται από βιομάζα ή βιολογικά απόβλητα αντί για ορυκτά καύσιμα.
Όπως σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση της Stena Bulk, με τη χρήση του εν λόγω βιοκαυσίμου, η μείωση των εκπομπών CO2 εκτιμάται ότι θα αγγίξει το 83%. Τέλος αξίζει να τονιστεί ότι, πέραν του CO2, σημαντική μείωση αναμένει η Stena Bulk και για τις εκπομπές NOx.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η καθιέρωση της Τουρκίας ως διεθνούς κόμβου της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, με την αρωγή της αυστριακής εταιρείας logistics Gebruder Weiss,…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου του γιόρτασε πρόσφατα ο νορβηγικός κολοσσός Odfjell. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, την Κυριακή 21 Αυγούστου πραγματοποιήθηκαν…
Την καθιερωμένη ανάλυση για τις τελευταίες τάσεις της ναυτασφαλιστικής αγοράς παρουσίασε η International Union of Marine Insurance (IUMI) στο ετήσιο συνέδριό της στη Σιγκαπούρη.…
Ως νέο επικεφαλής της Διεύθυνσης Θαλάσσιου Περιβάλλοντος καλωσόρισε ο ΙΜΟ τον κ. David Osborn. Με καταγωγή από την Αυστραλία, ο κ. Osborn διαθέτει εμπειρία…
Εν μέσω επιβράδυνσης της ζήτησης των πλοιοκτητών για νέες ναυπηγήσεις, τα ναυπηγεία της Κίνας εξακολουθούν να διατηρούν τα ηνία των παραγγελιών. Σύμφωνα με στοιχεία…
Η ανάπτυξη ενός εκ των πλέον φιλόδοξων έργων στην ιστορία της Διώρυγας του Παναμά φαίνεται να δρομολογείται από την κυβέρνηση της χώρας της Κεντρικής…
Το METAVASEA αποτελεί ένα φιλόδοξο πενταετές πρόγραμμα που εμπλέκει περισσότερους από 100 ναυτιλιακούς οργανισμούς από την Ανατολική Μεσόγειο. Πρόκειται για μία πρωτοβουλία, η οποία…
Οι τιμές των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στη δευτερογενή αγορά, σύμφωνα με σχετική έκθεση της BIMCO, χαράσσουν ανοδική πορεία επί έναν χρόνο, από τον Αύγουστο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ