
Εν μέσω πρωτόγνωρων συνθηκών για τον παγκόσμιο τουρισμό, ο κλάδος της κρουαζιέρας έχει χτυπηθεί ανεπανόρθωτα. Οι πολυάριθμες ακυρωμένες πλέον κρουαζιέρες, η κατάρρευση της τιμής των μετοχών σε πολλές εταιρείες του κλάδου, οι δεκάδες αξιωματικοί και τα πλοία σε καραντίνα, που είναι πλέον συχνά στα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων, οδηγούν στην ανησυχία ότι η ανεργία των ναυτικών θα εκτοξευτεί. Σε άρθρο της η έγκριτη εφημερίδα Washington Post παραθέτει ανώνυμες πηγές που αντικατοπτρίζουν το αίσθημα ανασφάλειας και ανησυχίας που επικρατεί πλέον μεταξύ των αξιωματικών και των πληρωμάτων στον κλάδο της κρουαζιέρας.
Εκπρόσωπος της MSC Cruises δήλωσε ότι η εταιρεία ‒μαζί με τον παγκόσμιο τουριστικό τομέα‒ αντιμετωπίζει «πρωτοφανείς προκλήσεις, καθώς οι χώρες επιβάλλουν ταξιδιωτικές απαγορεύσεις και περιορίζουν την πρόσβαση των πλοίων σε λιμάνια», συμπληρώνοντας ότι «δυστυχώς, αυτό σημαίνει επίσης ότι υπάρχει μειωμένη ανάγκη για εργατικό δυναμικό στα πλοία μας».
Η Princess Cruises της Carnival ανακοίνωσε ότι θα ακυρώσει όλα τα ταξίδια που αφορούν 18 κρουαζιερόπλοιά της για δύο μήνες. Η εταιρεία Viking έχει επίσης ακυρώσει όλα τα δρομολόγια μέχρι τον Μάιο.
Ο πρόεδρος των Φιλιππινέζων ναυτικών (United Filipino Seafarers), Νέλσον Ραμίρεζ, δήλωσε στο ίδιο δημοσίευμα ότι «όλα τα κρουαζιερόπλοια θα επηρεαστούν» και προσέθεσε ότι, για το επόμενο διάστημα, θα υπάρχει πιθανώς μόνο ένα πλήρωμα ασφαλείας, για να παρακολουθούν τα πλοία ενώ είναι αγκυροβολημένα. Παράλληλα επεσήμανε ότι πολλοί Φιλιππινέζοι ναυτικοί θα απολυθούν ή δεν θα ναυτολογηθούν καθόλου σε αυτά τα κρουαζιερόπλοια. Εάν η κατάσταση αυτή συνεχιστεί, ο πρόεδρος του συνδικάτου διατύπωσε την άποψη ότι το 70% των Φιλιππινέζων ναυτεργατών θα είναι εκτός εργασίας.
Οι Φιλιππινέζοι αποτελούν περίπου το ένα τέταρτο των ναυτολογημένων ναυτικών παγκοσμίως, μεγάλο μέρος των οποίων βρίσκονται σε κρουαζιερόπλοια, όπως δηλώνει η United Filipino Seafarers. Το ίδιο συνδικάτο εκτιμά ότι, το 2018, ήταν ναυτολογημένοι περισσότεροι από 325.000 Φιλιππινέζοι.
Φωτό: Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






The third Lofrans’ & MAX POWER Convention unfolded this October at the breathtaking LaLiBay Resort & Spa on Aegina Island. Τhe convention has become…

Οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Ελλάδα υπέγραψαν σήμερα στην Αθήνα κοινή Διακήρυξη Οικονομικής Ασφάλειας, η οποία αποτυπώνει μια νέα γεωπολιτική πραγματικότητα: η οικονομική ασφάλεια…

Εκ νέου σήμα κινδύνου εξέπεμψε η UK Maritime Trade Operations (UKMTO) στα ανοικτά της Σομαλίας, λίγες μόνο 24ωρα μετά το ρεσάλτο Σομαλών πειρατών σε ελληνόκτητο…

Εκρήξεις ακούστηκαν σήμερα το πρωί κοντά στην πρωτεύουσα του Σουδάν, το Χαρτούμ, που ελέγχεται από τον στρατό, δήλωσαν αυτόπτες μάρτυρες μία ημέρα αφού οι…

Once again, the LALIZAS Force travelled from all over the world to gather on the island of Aegina for the LALIZAS Branches Synergy Summit,…

To support its customers in the transition from conventional to alternative fuels and to further strengthen the qualification and preparation of the crew supplied…

Η CMA D. ARGOUDELIS & CO S.A., κορυφαία εταιρεία στον τομέα της ναυτιλιακής, βιομηχανικής και ενεργειακής αυτοματοποίησης, έχει την τιμή να ανακοινώσει ότι αποτελεί…

Μείωση 13,6% σημείωσε το έλλειμμα στο εμπορικό ισοζύγιο της χώρας τον Σεπτέμβριο εφέτος, λόγω της αύξησης της αξίας των εξαγωγών και της μείωσης εκείνης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ