
Η d’Amico International Shipping S.A. (DIS) ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το 2019, όπου και κατέγραψε ζημίες $27,5 εκατ. έναντι ζημιών $55,1 εκατ. το 2018.
Ιδιαίτερα κατά το δ΄ τρίμηνο, η DIS επέστρεψε σε κερδοφορία ύψους $4,9 εκατ., με τον Paolo d’Amico, πρόεδρο και CEO της εταιρείας, να σημειώνει ότι, κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, οι συνθήκες της αγοράς ήταν ευνοϊκές, με αποτέλεσμα η DIS να επιτυγχάνει στη spot αγορά μέσους ναύλους περί τα $13.683/ημέρα ($10.798/ημέρα το 2018).
Ο ίδιος σημείωσε ότι «το δ΄ τρίμηνο ήταν ιδιαίτερα ισχυρό για την αγορά κυρίως λόγω της αυξημένης ζήτησης ελέω εποχικότητας αλλά και της αναμενόμενης εφαρμογής του sulphur cap. Αν εξαιρέσουμε μια σύντομη διόρθωση που παρατηρείται λόγω του Covid-19, η ισχυρή αγορά παρατηρείται και κατά τη διάρκεια του α΄ τριμήνου, με τους ναύλους να συνεχίζουν την ανοδική τους πορεία μετά τα μέσα Φεβρουαρίου».
Ο επικεφαλής της DIS έκανε ειδική αναφορά στον κορονοϊό, σημειώνοντας ότι είναι κάτι σοβαρό από ανθρωπιστικής και οικονομικής πλευράς, ωστόσο προς το παρόν η επίπτωσή του στην αγορά των product tankers είναι περιορισμένη, καθώς η μειωμένη κινεζική ζήτηση για υγρά φορτία έχει αντισταθμιστεί από long-haul trades, όπου ασιατικά φορτία κατευθύνονται προς τον Ατλαντικό.
«Ωστόσο, οι συνέπειες του κορονοϊού δεν είναι ακόμη γνωστές και θα διατηρήσουμε μια συνετή προσέγγιση όταν εισέλθουμε στο β΄ τρίμηνο», τόνισε ο Paolo d’Amico, ο οποίος δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στη μη επίτευξη συμφωνίας μεταξύ των μελών του OPEC+, που είχε ως απόρροια τη μείωση του κόστους των καυσίμων για τα πλοία.
Ο ίδιος κατέληξε ότι, με βάση το πολύ χαμηλό orderbook στην αγορά των product tankers αλλά και τις συνιστώσες που διαμορφώνουν τη ζήτηση, «διατηρούμε θετικές προοπτικές για τα product tankers».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Εκ νέου σήμα κινδύνου εξέπεμψε η UK Maritime Trade Operations (UKMTO) στα ανοικτά της Σομαλίας, λίγες μόνο 24ωρα μετά το ρεσάλτο Σομαλών πειρατών σε ελληνόκτητο…

Εκρήξεις ακούστηκαν σήμερα το πρωί κοντά στην πρωτεύουσα του Σουδάν, το Χαρτούμ, που ελέγχεται από τον στρατό, δήλωσαν αυτόπτες μάρτυρες μία ημέρα αφού οι…

Once again, the LALIZAS Force travelled from all over the world to gather on the island of Aegina for the LALIZAS Branches Synergy Summit,…

To support its customers in the transition from conventional to alternative fuels and to further strengthen the qualification and preparation of the crew supplied…

Η CMA D. ARGOUDELIS & CO S.A., κορυφαία εταιρεία στον τομέα της ναυτιλιακής, βιομηχανικής και ενεργειακής αυτοματοποίησης, έχει την τιμή να ανακοινώσει ότι αποτελεί…

Μείωση 13,6% σημείωσε το έλλειμμα στο εμπορικό ισοζύγιο της χώρας τον Σεπτέμβριο εφέτος, λόγω της αύξησης της αξίας των εξαγωγών και της μείωσης εκείνης…

Η προσωρινή αναστολή των αμοιβαίων λιμενικών τελών μεταξύ ΗΠΑ-Κίνας φαίνεται πως απέτρεψε σοβαρές αναταράξεις στο θαλάσσιο εμπόριο του Ειρηνικού, προσφέροντας παράλληλα προσωρινή «ανάσα» σε…

Η Ελλάδα είναι σήμερα το σημείο εισόδου για το αμερικανικό Υγροποιημένο Φυσικό Αέριο και πιθανώς και για εγχώριους ενεργειακούς πόρους προς την Ευρώπη, τόνισε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ