
Η d’Amico International Shipping S.A. (DIS) ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το 2019, όπου και κατέγραψε ζημίες $27,5 εκατ. έναντι ζημιών $55,1 εκατ. το 2018.
Ιδιαίτερα κατά το δ΄ τρίμηνο, η DIS επέστρεψε σε κερδοφορία ύψους $4,9 εκατ., με τον Paolo d’Amico, πρόεδρο και CEO της εταιρείας, να σημειώνει ότι, κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, οι συνθήκες της αγοράς ήταν ευνοϊκές, με αποτέλεσμα η DIS να επιτυγχάνει στη spot αγορά μέσους ναύλους περί τα $13.683/ημέρα ($10.798/ημέρα το 2018).
Ο ίδιος σημείωσε ότι «το δ΄ τρίμηνο ήταν ιδιαίτερα ισχυρό για την αγορά κυρίως λόγω της αυξημένης ζήτησης ελέω εποχικότητας αλλά και της αναμενόμενης εφαρμογής του sulphur cap. Αν εξαιρέσουμε μια σύντομη διόρθωση που παρατηρείται λόγω του Covid-19, η ισχυρή αγορά παρατηρείται και κατά τη διάρκεια του α΄ τριμήνου, με τους ναύλους να συνεχίζουν την ανοδική τους πορεία μετά τα μέσα Φεβρουαρίου».
Ο επικεφαλής της DIS έκανε ειδική αναφορά στον κορονοϊό, σημειώνοντας ότι είναι κάτι σοβαρό από ανθρωπιστικής και οικονομικής πλευράς, ωστόσο προς το παρόν η επίπτωσή του στην αγορά των product tankers είναι περιορισμένη, καθώς η μειωμένη κινεζική ζήτηση για υγρά φορτία έχει αντισταθμιστεί από long-haul trades, όπου ασιατικά φορτία κατευθύνονται προς τον Ατλαντικό.
«Ωστόσο, οι συνέπειες του κορονοϊού δεν είναι ακόμη γνωστές και θα διατηρήσουμε μια συνετή προσέγγιση όταν εισέλθουμε στο β΄ τρίμηνο», τόνισε ο Paolo d’Amico, ο οποίος δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στη μη επίτευξη συμφωνίας μεταξύ των μελών του OPEC+, που είχε ως απόρροια τη μείωση του κόστους των καυσίμων για τα πλοία.
Ο ίδιος κατέληξε ότι, με βάση το πολύ χαμηλό orderbook στην αγορά των product tankers αλλά και τις συνιστώσες που διαμορφώνουν τη ζήτηση, «διατηρούμε θετικές προοπτικές για τα product tankers».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Σε βραχώδη σημείο, στην είσοδο του λιμανιού του Βόλου, αμέσως μετά τον κόκκινο φανό, έπεσε από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία, σκάφος του Λιμενικού Σώματος.…

Από το 2026, το λιμάνι του Όσλο θα εισαγάγει οικονομικά κίνητρα για καθαρότερα πλοία. Τα πλοία που λειτουργούν χωρίς εκπομπές ρύπων εντός και εκτός…

Η αμερικανική εταιρεία τεχνητής νοημοσύνης (ΤΝ) OpenAI και αυστραλιανή εταιρεία διαχείρισης κέντρου δεδομένων ανακοίνωσαν σήμερα ότι υπέγραψαν πρωτόκολλο συμφωνίας ύψους δισεκατομμυρίων δολαρίων για να…

Την επέκταση της συνεργασίας τους με την υπογραφή συμβολαίου για την κατασκευή ενός τρίτου, αμιγώς ηλεκτρικού (100% battery-electric), ταχύπλοου ferry ανακοίνωσαν η Incat Tasmania…

Μια νέα νομοθεσία για την ασφάλιση των πλοίων έναντι κινδύνων πολέμου (Act on the War Risk Insurance of Ships ) ενέκρινε ομόφωνα το δανικό…

«Η “Ατζέντα 2030” προβλέπει ένα ισχυρό και σύγχρονο Πολεμικό Ναυτικό. Το πιο ισχυρό και το πιο σύγχρονο Πολεμικό Ναυτικό στη μακραίωνη ελληνική ιστορία. Προβλέπει…

Την επιχειρησιακή της εμβέλεια επεκτείνει δυναμικά η China Eastern Airlines, καθώς, σύμφωνα με την ίδια, εγκαινίασε τη μεγαλύτερη σε απόσταση απευθείας εμπορική πτήση στον…

Η μεγαλύτερη σε μήκος και βαθύτερη υποθαλάσσια οδική σήραγγα στον κόσμο κατασκευάζεται στη Νορβηγία, με σκοπό να μειώσει τον χρόνο ταξιδιού μεταξύ των μεγάλων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ