
Η SAMSA (South African Maritime Safety Authority) εξέφρασε την απογοήτευσή της για την ιδιαίτερα αργή ανάπτυξη του νηολογίου της χώρας, «κατηγορώντας» εν μέρει την απουσία κοινού οράματος και προσπάθειας από τους αρμόδιους κρατικούς φορείς.
Σύμφωνα με την κ. Sekabiso Μοlemane, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της SAMSA, το νοτιοαφρικανικό νηολόγιο παρέμεινε πολύ μακριά από τους στόχους που είχαν τεθεί. Η ίδια δήλωσε μάλιστα ότι, από αναπτυξιακής άποψης, η ελκυστικότητα του νηολογίου παραμένει στάσιμη εδώ και τουλάχιστον δύο χρόνια. Δεν παρέλειψε επίσης να αναφέρει ότι η έλλειψη υποστήριξης από την κυβέρνηση και από κρατικούς φορείς δυσκόλεψε περαιτέρω την ομαλή αναπτυξιακή πορεία που είχε σχεδιαστεί για το νοτιοαφρικανικό νηολόγιο.
Την ίδια στιγμή, ο SAASOA (South African Association of Ship Operators and Agents) έφερε στο φως την αδιαφορία και την ολιγωρία των λιμενικών αρχών για τη βελτίωση της διαδικασίας διαχείρισης των φορτίων στις λιμενικές εγκαταστάσεις. Ο διευθύνων σύμβουλος του οργανισμού, Peter Besnard, τόνισε ότι αυτό είναι κάτι που αποτελεί τροχοπέδη ήδη από το 2014 και απλώς έλαβε δημοσιότητα πρόσφατα.
Ο εκπρόσωπος της ρυθμιστικής αρχής των λιμένων του κράτους, Mahesh Fakir, εξέφρασε την άποψη ότι η διαδικασία διαχείρισης των φορτίων στα λιμάνια της χώρας μπορεί να βελτιωθεί σημαντικά, φέρνοντας ως παράδειγμα προς μίμηση το μοντέλο της Κολομβίας, όπου υπάρχει συνιδιοκτησία μεταξύ του κράτους και του ιδιωτικού τομέα.
Η απογοητευτική πορεία του νοτιοαφρικανικού νηολογίου είναι απόρροια πολυετούς αδιαφορίας σε πολλούς τομείς. Σύμφωνα με τον κ. Besnard, θα χρειαστούν πολύς χρόνος και αρκετά κεφάλαια προκειμένου να αρχίσει να υφίσταται ανάπτυξη για το νηολόγιο.
Φωτό: www.samsa.org.za
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Hapag-Lloyd, με τον γερμανικό κολοσσό να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου…

Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…

Το μεθάνιο, το οποίο παραμένει άκαυστο και διαφεύγει από τους διπλού καυσίμου ναυτικούς κινητήρες, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες περιβαλλοντικές προκλήσεις για τα πλοία…

Η πρόσφατη συνάντηση του Αμερικανού Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ με τον Κινέζο ομόλογό του Σι Τζινπίνγκ προκάλεσε νέες ανακατατάξεις στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία. Όπως έχει…

Καθώς η Δύση σφίγγει τη μέγγενη των κυρώσεων κατά της Μόσχας, οι μεγαλύτερες πετρελαϊκές εταιρείες της Ρωσίας υφίστανται ολοένα και πιο ισχυρά πλήγματα. Στο…

Ο Δρ Νικόλας Π. Τσάκος, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Tsakos Energy Navigation (TEN), βραβεύτηκε στο πλαίσιο της ετήσιας φιλανθρωπικής εκδήλωσης «Chrysanthemum Ball» στη…

Έργα ύψους 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ σε επτά άξονες, δρομολογούνται προκειμένου να υλοποιηθεί το σχέδιο για τη διαχείριση του νερού έτσι ώστε η χώρα να…

Την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της αναγέννησης των ελληνικών ναυπηγείων και τη μετάβαση στη δεύτερη, πιο απαιτητική φάση μετασχηματισμού τους σε περιφερειακό ενεργειακό και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ