
Η SAMSA (South African Maritime Safety Authority) εξέφρασε την απογοήτευσή της για την ιδιαίτερα αργή ανάπτυξη του νηολογίου της χώρας, «κατηγορώντας» εν μέρει την απουσία κοινού οράματος και προσπάθειας από τους αρμόδιους κρατικούς φορείς.
Σύμφωνα με την κ. Sekabiso Μοlemane, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της SAMSA, το νοτιοαφρικανικό νηολόγιο παρέμεινε πολύ μακριά από τους στόχους που είχαν τεθεί. Η ίδια δήλωσε μάλιστα ότι, από αναπτυξιακής άποψης, η ελκυστικότητα του νηολογίου παραμένει στάσιμη εδώ και τουλάχιστον δύο χρόνια. Δεν παρέλειψε επίσης να αναφέρει ότι η έλλειψη υποστήριξης από την κυβέρνηση και από κρατικούς φορείς δυσκόλεψε περαιτέρω την ομαλή αναπτυξιακή πορεία που είχε σχεδιαστεί για το νοτιοαφρικανικό νηολόγιο.
Την ίδια στιγμή, ο SAASOA (South African Association of Ship Operators and Agents) έφερε στο φως την αδιαφορία και την ολιγωρία των λιμενικών αρχών για τη βελτίωση της διαδικασίας διαχείρισης των φορτίων στις λιμενικές εγκαταστάσεις. Ο διευθύνων σύμβουλος του οργανισμού, Peter Besnard, τόνισε ότι αυτό είναι κάτι που αποτελεί τροχοπέδη ήδη από το 2014 και απλώς έλαβε δημοσιότητα πρόσφατα.
Ο εκπρόσωπος της ρυθμιστικής αρχής των λιμένων του κράτους, Mahesh Fakir, εξέφρασε την άποψη ότι η διαδικασία διαχείρισης των φορτίων στα λιμάνια της χώρας μπορεί να βελτιωθεί σημαντικά, φέρνοντας ως παράδειγμα προς μίμηση το μοντέλο της Κολομβίας, όπου υπάρχει συνιδιοκτησία μεταξύ του κράτους και του ιδιωτικού τομέα.
Η απογοητευτική πορεία του νοτιοαφρικανικού νηολογίου είναι απόρροια πολυετούς αδιαφορίας σε πολλούς τομείς. Σύμφωνα με τον κ. Besnard, θα χρειαστούν πολύς χρόνος και αρκετά κεφάλαια προκειμένου να αρχίσει να υφίσταται ανάπτυξη για το νηολόγιο.
Φωτό: www.samsa.org.za
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ