
Το προηγούμενο διάστημα, η αεροπορική εταιρεία Qantas είχε απασχολήσει την αεροπορική βιομηχανία με τη διεξαγωγή τριών πειραματικών πτήσεων. Οι πιλοτικές αυτές πτήσεις είχαν ως στόχο να διερευνήσουν αν οι απευθείας πτήσεις από την ανατολική ακτή της Αυστραλίας στο Λονδίνο και στη Νέα Υόρκη μπορούν να γίνουν πραγματικότητα.
Να υπενθυμίσουμε ότι οι συγκεκριμένες πτήσεις διαρκούν σχεδόν 20 ώρες και αποτελούν σημαντική πρόκληση για μια αεροπορική εταιρεία. Πέρα από την άνεση των επιβατών σε μια τόσο μεγάλη πτήση, η Qantas πρέπει να λάβει υπόψη της και την κόπωση των πιλότων και το πώς αυτή θα επηρεάσει την ασφάλεια της πτήσης. Για τον λόγο αυτόν, προχώρησε στη δημιουργία ενός συστήματος διαχείρισης κινδύνου κόπωσης (Fatigue Risk Management System – FRMS), το οποίο βρισκόταν σε δοκιμαστική περίοδο για δώδεκα μήνες.
Πλέον, η υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας της Αυστραλίας (CASA) ενέκρινε το συγκεκριμένο σύστημα διαχείρισης, ανοίγοντας τον δρόμο και επισήμως για τη διεξαγωγή πτήσεων με διάρκεια άνω των 20 ωρών. Παρ’ όλα αυτά, το κάθε «εικοσάωρο» δρομολόγιο θα πρέπει να λάβει ξεχωριστή έγκριση. Η συγκεκριμένη εξέλιξη ωστόσο υποδεικνύει ότι η αυστραλιανή αεροπορική εταιρεία είναι έτοιμη να ξεκινήσει και επίσημα τα εν λόγω απευθείας δρομολόγια.
Η οριστική απόφασή της και ανακοίνωση αναμένεται, εκτός απροόπτου, μέχρι τα τέλη Μαρτίου.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ