
Mε πρόσφατη απόφαση του υπουργού Μεταφορών της Νιγηρίας, Rotimi Amaechi, η χώρα αναστέλλει τη λειτουργία του ασφαλούς αγκυροβολίου, μια πρωτοβουλία που σκοπό έχει την προστασία των εμπορικών πλοίων από φαινόμενα πειρατείας.
Τη Secure Anchorage Area, μια περιοχή γύρω από το λιμάνι του Λάγος, διαχειριζόταν από κοινού το Πολεμικό Ναυτικό της Νιγηρίας και η ιδιωτική εταιρεία Ocean Maritime Solutions (OMS). Κατά τον υπουργό Amaechi, η δημιουργία αγκυροβολίου για την ασφάλεια των πλοίων είναι παράνομη και συνεπώς όλα τα εμπορικά πλοία που εισέρχονται στα χωρικά ύδατα της αφρικανικής χώρας θα πρέπει να αγκυροβολούν στα εγχώρια λιμάνια υπό τη Nigerian Ports Authority (NPA).
Την απόφασή του αυτή ανακοίνωσε ο κ. Amaechi στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου για την έναρξη του Deep Blue project, το οποίο τρέχει η Nigerian Maritime Administration and Safety Agency (NIMASA) στο Λάγος. Κατά τον ίδιο, το Deep Blue project θα μειώσει δραστικά την πειρατεία στα χωρικά ύδατα της Νιγηρίας αλλά και στον Κόλπο της Γουινέας, ενώ «ένας ιδιώτης δεν μπορεί να εγγυηθεί την ασφάλεια των πλοίων στη χώρα, και αυτό είναι δείγμα αποτυχίας στο σύστημα», όπως χαρακτηριστικά τόνισε.
Να σημειωθεί ότι η αποστολή του Deep Blue project θα ενισχυθεί με υψηλής τεχνολογίας υποδομές, συμπεριλαμβανομένων έξι σκαφών αναχαίτισης και ενός ειδικών αποστολών. O γενικός διευθυντής της NIMASA, Dr Dakuku Peterside, ανέφερε πως μέχρι το καλοκαίρι το 80% των assets για το Deep Blue project θα έχουν καταφθάσει στη Νιγηρία.
Η Δυτική Αφρική κατέγραψε έναν σημαντικό αριθμό απαγωγών ναυτικών από εμπορικά πλοία το 2019 και μόνο το δ΄ τρίμηνο του έτους τα περιστατικά αυτά έφτασαν τα έξι, με 64 ναυτικούς να απάγονται, σύμφωνα με στοιχεία του International Maritime Bureau.
Φωτό: Frauke Feind/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Σε 1,43 δισ. Ευρώ ανήλθε ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της Aegean για το εννεάμηνο του 2025, αυξημένος κατά 4% σε σχέση με το αντίστοιχο…

Το κύμα δασμών του Προέδρου Τραμπ αναμένεται να επηρεάσει σημαντικά τις τιμές προϊόντων για τους καταναλωτές πριν από τις γιορτές, αν και μέχρι στιγμής…

Η Lukoil βρίσκεται στο επίκεντρο ενός νέου κύκλου αναταράξεων, καθώς οι αμερικανικές κυρώσεις αρχίζουν να περιορίζουν ουσιαστικά τη διεθνή της δραστηριότητα, όπως αναφέρει το…

Η συνεργασία δύο εκ των μεγαλύτερων λιμανιών της Ευρώπης, του Ρότερνταμ και του Ντούισμπουργκ, εισέρχεται σε μια νέα εποχή τεχνολογικής και περιβαλλοντικής καινοτομίας. Μέσα…

Τις απόψεις τους σχετικά με τις περιβαλλοντικές ρυθμίσεις, την επιρροή της (γεω)πολιτικής στη ναυτιλιακή βιομηχανία, αλλά και το μέλλον των ελληνικών ναυπηγείων, εξέφρασαν τέσσερις…

Σε σταθερά επίπεδα, σε σχέση με πέρυσι, διατηρούνται οι παραγγελίες πλοίων καθαρότερων καυσίμων, παρά το γεγονός ότι φέτος οι συνολικές παραγγελίες κινούνται σε χαμηλότερα…

Εκρηκτική άνοδο σημείωσαν τα κέρδη των τριών κορυφαίων νοτιοκορεατικών ναυπηγείων για το γ΄ τρίμηνο, αν και ορισμένοι παράγοντες θα μπορούσαν να «εκτροχιάσουν» την αισιοδοξία…

«Η Ελλάδα και η Θράκη, συγκεκριμένα, μετατρέπεται σε ένα διεθνές ενεργειακό κέντρο. Και η πατρίδα μας απέδειξε έμπρακτα ότι μπορεί να ασκεί πολύ αποτελεσματική…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ