
Αισιόδοξος ότι το 2020 θα αυξηθεί κατά 50%, από 15%-20% που είναι σήμερα, το μερίδιο στην αγορά μεταφοράς εμπορευμάτων (Rail cargo) σε πανελλαδικό επίπεδο, εμφανίστηκε ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος του ομίλου Goldair, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Goldair Cargo s.a., Καλλίνικος Καλλίνικος, στη διάρκεια συνάντησής του με δημοσιογράφους στη Θεσσαλονίκη.
Όπως εξήγησε ο κ. Καλλίνικος η αύξηση στον τομέα του rail cargo, θα γίνει μεταφέροντας τα φορτία με δικό της τροχαίο υλικό, καθώς μέχρι σήμερα η μεταφορά γίνεται από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. “Από την 1η Ιανουαρίου του 2020 αυτή τη δουλειά θα την κάνουμε εμείς, μόνοι μας, με δικό μας τροχαίο υλικό, είπε.
Το 2019, σύμφωνα με τον κ. Καλλίνικο, για την Rail Cargo Logistics Goldair (η κοινοπραξία της Goldair Cargo με τους αυστριακούς κρατικούς σιδηροδρόμους), ήταν μια χρονιά μεγάλων εξελίξεων και ανάπτυξης και με βάση το τονάζ που μεταφέρθηκε. Η εταιρεία, κατάφερε και πέτυχε τον στόχο της από την πρώτη χρονιά της δραστηριοποίησής της, δηλαδή να είναι ο μεγαλύτερος σιδηροδρομικός μεταφορέας πετρελαίου και γενικότερα υγρών καυσίμων και πετρελαιοειδών στην Ελλάδα, με περισσότερους από 160.000 μεταφερόμενους τόνους- μεταξύ άλλων – πετρελαίου και pet coke. Σημαντικές είναι και οι ποσότητες ζάχαρης και δημητριακών που μεταφέρθηκαν σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές και σε συνδυασμό με ταχύτατους χρόνους παράδοσης (Κροατία -Ελλάδα σε δύο ημέρες), σύμφωνα με τον ίδιο.
Στο μεταξύ, το 2023 αναμένεται να ολοκληρωθεί το 5ετές επενδυτικό σχέδιο, ύψους 20 εκατ. ευρώ που υλοποιεί η εταιρεία, και μέχρι σήμερα έχει ξεπεράσει τα 5,5 εκατ. ευρώ, είπε ο κ. Καλλίνικος, υπενθυμίζοντας ότι αυτό κινείται σε τρεις άξονες. Αυτοί είναι, ο τομέας της εκπαίδευσης, που απορροφά ποσοστό 10% από το συνολικό κεφάλαιο του επενδυτικού σχεδίου, της επένδυσης σε τροχαίο υλικό (απορροφά το 40%) και της επέκτασης των υποδομών στη Θεσσαλονίκη (απορροφά το 50%).
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το ευρωπαϊκό ερευνητικό έργο «STEROPE», με στόχο την ανάπτυξη τεχνολογιών αιχμής για την παραγωγή καθαρών καυσίμων από βιομηχανικές εκπομπές CO2,…

Μετά την πρόσφατη «ανακωχή» ΗΠΑ-Κίνας και την απόφαση αναστολής των αμοιβαίων λιμενικών τελών στις 30 Οκτωβρίου για ένα έτος, τα σημάδια για τα bulk…

Ο Όμιλος AKTOR και η ΔΕΠΑ Εμπορίας, όπως ανακοίνωσαν, προχώρησαν στη σύσταση της εταιρείας ATLANTIC – SEE LNG TRADE Α.Ε., η οποία έχει ως…

H ταχεία μετατροπή της τεχνολογικής και βιομηχανικής υποδομής της Αυστραλίας στον τομέα των υποβρύχιων ρομποτικών συστημάτων επιβεβαιώνεται από την Anduril. Συγκεκριμένα, στο Σίδνεϊ άνοιξε…

Το νέο υπερσύγχρονο σύστημα φωτισμού CoeLux, το οποίο δημιουργεί την αίσθηση του φυσικού φωτισμού με στόχο τη βελτίωση της εύθραυστης ψυχολογίας των παιδιών με…

Λίγο πριν από τη διάσκεψη του ΟΗΕ για το κλίμα COP30 στη Βραζιλία, η Ευρωπαϊκή Ένωση κατέληξε σήμερα σε συμβιβασμό όσον αφορά τους στόχους…

Το 24ο NAVIGATOR – The Shipping Decision Makers Forum 2025 επιστρέφει πιο δυναμικό από ποτέ, την Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2025, 09.00 -16.30 στον Φάρο…

Oι ΗΠΑ αποτελούν πλέον την πρώτη χώρα που έσπασε το φράγμα των 10 εκατ. μετρικών τόνων LNG σε εξαγωγές σε μηνιαίο επίπεδο. Αναλυτικότερα, οι…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ