
Αισιόδοξος ότι το 2020 θα αυξηθεί κατά 50%, από 15%-20% που είναι σήμερα, το μερίδιο στην αγορά μεταφοράς εμπορευμάτων (Rail cargo) σε πανελλαδικό επίπεδο, εμφανίστηκε ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος του ομίλου Goldair, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Goldair Cargo s.a., Καλλίνικος Καλλίνικος, στη διάρκεια συνάντησής του με δημοσιογράφους στη Θεσσαλονίκη.
Όπως εξήγησε ο κ. Καλλίνικος η αύξηση στον τομέα του rail cargo, θα γίνει μεταφέροντας τα φορτία με δικό της τροχαίο υλικό, καθώς μέχρι σήμερα η μεταφορά γίνεται από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. “Από την 1η Ιανουαρίου του 2020 αυτή τη δουλειά θα την κάνουμε εμείς, μόνοι μας, με δικό μας τροχαίο υλικό, είπε.
Το 2019, σύμφωνα με τον κ. Καλλίνικο, για την Rail Cargo Logistics Goldair (η κοινοπραξία της Goldair Cargo με τους αυστριακούς κρατικούς σιδηροδρόμους), ήταν μια χρονιά μεγάλων εξελίξεων και ανάπτυξης και με βάση το τονάζ που μεταφέρθηκε. Η εταιρεία, κατάφερε και πέτυχε τον στόχο της από την πρώτη χρονιά της δραστηριοποίησής της, δηλαδή να είναι ο μεγαλύτερος σιδηροδρομικός μεταφορέας πετρελαίου και γενικότερα υγρών καυσίμων και πετρελαιοειδών στην Ελλάδα, με περισσότερους από 160.000 μεταφερόμενους τόνους- μεταξύ άλλων – πετρελαίου και pet coke. Σημαντικές είναι και οι ποσότητες ζάχαρης και δημητριακών που μεταφέρθηκαν σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές και σε συνδυασμό με ταχύτατους χρόνους παράδοσης (Κροατία -Ελλάδα σε δύο ημέρες), σύμφωνα με τον ίδιο.
Στο μεταξύ, το 2023 αναμένεται να ολοκληρωθεί το 5ετές επενδυτικό σχέδιο, ύψους 20 εκατ. ευρώ που υλοποιεί η εταιρεία, και μέχρι σήμερα έχει ξεπεράσει τα 5,5 εκατ. ευρώ, είπε ο κ. Καλλίνικος, υπενθυμίζοντας ότι αυτό κινείται σε τρεις άξονες. Αυτοί είναι, ο τομέας της εκπαίδευσης, που απορροφά ποσοστό 10% από το συνολικό κεφάλαιο του επενδυτικού σχεδίου, της επένδυσης σε τροχαίο υλικό (απορροφά το 40%) και της επέκτασης των υποδομών στη Θεσσαλονίκη (απορροφά το 50%).
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο ισραηλινός στρατός επιβεβαίωσε ότι εξαπέλυσε επίθεση με στόχο υψηλόβαθμους αξιωματούχους της Χαμάς στο Κατάρ. Ο στρατός δεν διευκρίνισε σε ποιό σημείο έγινε η…
Πραγματοποιήθηκε σήμερα Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2025 η τελετή εγκαινίων του Θεραπευτηρίου της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων, η ανακαίνιση του οποίου αποτελεί δωρεά της εταιρείας ΜΟΤOR…
Την πρώτη μελέτη στην Ελλάδα με θέμα «Διεθνείς καλές πρακτικές για την προώθηση της γυναικείας ναυτικής απασχόλησης» παρουσίασε το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο (ΝΑΤ) σε…
Μνημόνιο συνεργασίας για τη δημιουργία ενός πράσινου και ψηφιακού ναυτιλιακού διαδρόμου μεταξύ της Σιγκαπούρης και της Ινδίας υπέγραψαν, μεταξύ άλλων, οι πρωθυπουργοί των δύο…
Η Νιγηρία επανέρχεται δυναμικά στην παγκόσμια αγορά αργού πετρελαίου ως βασικός παραγωγός, σύμφωνα με δεδομένα από πρόσφατη έκθεση της Signal Ocean. Πιο συγκεκριμένα, οι…
Οι εξαγωγές σπάνιων γαιών της Κίνας τον Αύγουστο σημείωσαν πτώση 3,4% σε σχέση με τον Ιούλιο, όπως αναφέρει δημοσίευμα του Reuters. Ο μεγαλύτερος παραγωγός…
Η καθιέρωση της Τουρκίας ως διεθνούς κόμβου της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, με την αρωγή της αυστριακής εταιρείας logistics Gebruder Weiss,…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου του γιόρτασε πρόσφατα ο νορβηγικός κολοσσός Odfjell. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, την Κυριακή 21 Αυγούστου πραγματοποιήθηκαν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ