
Σε επαγρύπνηση είναι οι ναυτικοί ενόψει της εφαρμογής του sulphur cap, σημειώνει με νέα της τοποθέτηση η διεθνής ένωση Nautilus International, η οποία έχει την έδρα της στο Λονδίνο και εκπροσωπεί εργαζομένους σε ναυτικά και ναυτιλιακά επαγγέλματα.
Πιο συγκεκριμένα, ένας μεγάλος αριθμός ναυτικών φαίνονται ανήσυχοι μπροστά στο ενδεχόμενο να «κατηγορηθούν» για τυχόν δυστοκίες που θα προκύψουν κατά την εφαρμογή του κανονισμού, χωρίς βέβαια να φέρουν ευθύνη.
Μάλιστα, η μη συμμόρφωση με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς του ΙΜΟ μπορεί να επιφέρει αυστηρές κυρώσεις, όπως χρηματικά πρόστιμα, ποινές φυλάκισης, ακόμα και κρατήσεις πλοίων.
Τα μέλη της Nautilus International υπογραμμίζουν παράλληλα μια σειρά λειτουργικών ζητημάτων και ζητημάτων ασφάλειας ενόψει 2020, τα οποία είναι πιθανό να προκύψουν από τη συμβατότητα και τη σταθερότητα των νέων καυσίμων. Η εν λόγω παρέμβαση της Nautilus International έρχεται περίπου έναν χρόνο μετά το report που είχε εκδώσει, σύμφωνα με το οποίο το αυστηρό κανονιστικό και εποπτικό πλαίσιο της ναυτιλίας αποτελεί τον μεγαλύτερο «πονοκέφαλο» για το 90% των ναυτικών.
«Ενώ υποστηρίζουμε όλες τις κινήσεις για τη βελτίωση της περιβαλλοντικής απόδοσης της ναυτιλίας, είναι ξεκάθαρο ότι οι περιβαλλοντικοί κανονισμοί του ΙΜΟ θέτουν ένα ακόμα εμπόδιο για τους ναυτικούς», ανέφερε χαρακτηριστικά ο David Appleton, Professional and Technical Officer της διεθνούς ένωσης.
Ο ίδιος, τέλος, υποστήριξε ότι οι ναυτιλιακές εταιρείες κάνουν ό,τι είναι δυνατό για την εκπαίδευση των πλοιάρχων και των κατώτατων πληρωμάτων των πλοίων τους, ωστόσο υπάρχουν περίπλοκες απαιτήσεις και διαδικασίες για την εφαρμογή του Κανονισμού και συνεπώς οι ναυτικοί θα πρέπει να είναι προστατευμένοι απέναντι στους κινδύνους που υψώνονται.
Φωτό: Valda Kalnina/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ