
Σε επαγρύπνηση είναι οι ναυτικοί ενόψει της εφαρμογής του sulphur cap, σημειώνει με νέα της τοποθέτηση η διεθνής ένωση Nautilus International, η οποία έχει την έδρα της στο Λονδίνο και εκπροσωπεί εργαζομένους σε ναυτικά και ναυτιλιακά επαγγέλματα.
Πιο συγκεκριμένα, ένας μεγάλος αριθμός ναυτικών φαίνονται ανήσυχοι μπροστά στο ενδεχόμενο να «κατηγορηθούν» για τυχόν δυστοκίες που θα προκύψουν κατά την εφαρμογή του κανονισμού, χωρίς βέβαια να φέρουν ευθύνη.
Μάλιστα, η μη συμμόρφωση με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς του ΙΜΟ μπορεί να επιφέρει αυστηρές κυρώσεις, όπως χρηματικά πρόστιμα, ποινές φυλάκισης, ακόμα και κρατήσεις πλοίων.
Τα μέλη της Nautilus International υπογραμμίζουν παράλληλα μια σειρά λειτουργικών ζητημάτων και ζητημάτων ασφάλειας ενόψει 2020, τα οποία είναι πιθανό να προκύψουν από τη συμβατότητα και τη σταθερότητα των νέων καυσίμων. Η εν λόγω παρέμβαση της Nautilus International έρχεται περίπου έναν χρόνο μετά το report που είχε εκδώσει, σύμφωνα με το οποίο το αυστηρό κανονιστικό και εποπτικό πλαίσιο της ναυτιλίας αποτελεί τον μεγαλύτερο «πονοκέφαλο» για το 90% των ναυτικών.
«Ενώ υποστηρίζουμε όλες τις κινήσεις για τη βελτίωση της περιβαλλοντικής απόδοσης της ναυτιλίας, είναι ξεκάθαρο ότι οι περιβαλλοντικοί κανονισμοί του ΙΜΟ θέτουν ένα ακόμα εμπόδιο για τους ναυτικούς», ανέφερε χαρακτηριστικά ο David Appleton, Professional and Technical Officer της διεθνούς ένωσης.
Ο ίδιος, τέλος, υποστήριξε ότι οι ναυτιλιακές εταιρείες κάνουν ό,τι είναι δυνατό για την εκπαίδευση των πλοιάρχων και των κατώτατων πληρωμάτων των πλοίων τους, ωστόσο υπάρχουν περίπλοκες απαιτήσεις και διαδικασίες για την εφαρμογή του Κανονισμού και συνεπώς οι ναυτικοί θα πρέπει να είναι προστατευμένοι απέναντι στους κινδύνους που υψώνονται.
Φωτό: Valda Kalnina/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού (ΓΕΝ) αντιναύαρχος Δημήτριος Ελευθέριος Κατάρας ΠΝ, επισκέφθηκε, από 7 έως 13 Οκτωβρίου, τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής μετά από…
Ένα δεξαμενόπλοιο που βρισκόταν σε ναυπηγείο της δυτικής Ινδονησίας για επισκευές τυλίχθηκε στις φλόγες σήμερα το πρωί με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους…
Στην τελετή εγκαινίων του νέου Ογκολογικού Κέντρου στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» παρέστη το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και στη συνέχεια επισκέφτηκε το…
Η Κίνα αποτελεί τον μεγαλύτερο καταναλωτή αργού πετρελαίου διεθνώς. Καθώς ο οικονομικός γίγαντας της Ασίας επιδιώκει να εξασφαλίσει ενεργειακά αποθέματα, αναδύεται η ανάγκη για…
Atlantas Ship Management (ASM), a leading ship management company headquartered in London, operate a fleet of 40+ vessels and expect this to grow to…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για την Wah Kwong Maritime Transport στις διά θαλάσσης μεταφορές χύδην ξηρών φορτίων, μέσα από ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με «άρωμα»…
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ