
Η Μαλαισία αποτελεί το τελευταίο παράδειγμα χώρας που απαγορεύει τη χρήση open-loop scrubbers για τα πλοία που εισέρχονται στα ύδατά της.
Είναι γεγονός ότι, καθώς οδεύουμε προς την εφαρμογή του Sulphur Cap 2020 από τον ΙΜΟ, η ευρύτερη ναυτιλιακή βιομηχανία καλείται να λάβει τις τελευταίες αποφάσεις της για τη σημαντική αυτή μετάβαση. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η πρόσφατη ανακοίνωση του Maritime Department της Μαλαισίας, σύμφωνα με την οποία «όσα πλοία προσεγγίζουν λιμάνια της Μαλαισίας θα πρέπει να καταναλώνουν αποθειωμένα καύσιμα ή να διαθέτουν scrubbers κλειστού βρόγχου».
Όπως αναφέρει το Reuters, τα υβριδικά scrubbers ή κλειστού τύπου φυλάσσουν το μεγαλύτερο μέρος του νερού που χρησιμοποιείται για την απομάκρυνση του θείου εν πλω ώστε να παραδοθεί στη συνέχεια σε ειδικές εγκαταστάσεις παραλαβής στα λιμάνια. Αντιθέτως, τα scrubbers ανοικτού τύπου απορρίπτουν τα κατάλοιπά τους στην ανοικτή θάλασσα και γι’ αυτό το λόγο απαγορεύεται η χρήση τους σε αρκετά σημαντικά λιμάνια πλέον.
Σημειώνεται ότι η Φουτζάιρα και η Σιγκαπούρη, που θεωρούνται κόμβοι ανατροφοδότησης ναυτιλιακών καυσίμων για τα πλοία, έχουν επίσης απαγορεύσει τη χρήση open-loop scrubbers από αρχές του έτους. Τέλος, και η Κίνα αναμένεται να παρατείνει την απαγόρευση της χρήσης των εν λόγω συστημάτων από τα πλοία στα λιμάνια της, στις ποτάμιες πλεύσεις της και στις περιοχές ΕCAs (emission control areas).
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ