
Η Μαλαισία αποτελεί το τελευταίο παράδειγμα χώρας που απαγορεύει τη χρήση open-loop scrubbers για τα πλοία που εισέρχονται στα ύδατά της.
Είναι γεγονός ότι, καθώς οδεύουμε προς την εφαρμογή του Sulphur Cap 2020 από τον ΙΜΟ, η ευρύτερη ναυτιλιακή βιομηχανία καλείται να λάβει τις τελευταίες αποφάσεις της για τη σημαντική αυτή μετάβαση. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η πρόσφατη ανακοίνωση του Maritime Department της Μαλαισίας, σύμφωνα με την οποία «όσα πλοία προσεγγίζουν λιμάνια της Μαλαισίας θα πρέπει να καταναλώνουν αποθειωμένα καύσιμα ή να διαθέτουν scrubbers κλειστού βρόγχου».
Όπως αναφέρει το Reuters, τα υβριδικά scrubbers ή κλειστού τύπου φυλάσσουν το μεγαλύτερο μέρος του νερού που χρησιμοποιείται για την απομάκρυνση του θείου εν πλω ώστε να παραδοθεί στη συνέχεια σε ειδικές εγκαταστάσεις παραλαβής στα λιμάνια. Αντιθέτως, τα scrubbers ανοικτού τύπου απορρίπτουν τα κατάλοιπά τους στην ανοικτή θάλασσα και γι’ αυτό το λόγο απαγορεύεται η χρήση τους σε αρκετά σημαντικά λιμάνια πλέον.
Σημειώνεται ότι η Φουτζάιρα και η Σιγκαπούρη, που θεωρούνται κόμβοι ανατροφοδότησης ναυτιλιακών καυσίμων για τα πλοία, έχουν επίσης απαγορεύσει τη χρήση open-loop scrubbers από αρχές του έτους. Τέλος, και η Κίνα αναμένεται να παρατείνει την απαγόρευση της χρήσης των εν λόγω συστημάτων από τα πλοία στα λιμάνια της, στις ποτάμιες πλεύσεις της και στις περιοχές ΕCAs (emission control areas).
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Το νησί Σαπιέντζα, στα ανοικτά της νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, και κατ’ ακρίβεια ο βυθός περιμετρικά της, αποτελεί εστία συσσώρευσης διχτυών ψαρέματος, τα οποία κανείς δεν…

Η επενδυτική εταιρεία KKR ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας της Galaxy Container Solutions, μιας πλατφόρμας μίσθωσης εμπορευματοκιβωτίων, η οποία υποστηρίζεται από κεφάλαια ύψους 500 εκατ.…

Η Union Pacific ανακοίνωσε ότι αναμένει να υποβάλει τα έγγραφα για τη συγχώνευσή της με τη Norfolk Southern, αξίας $85 δισ., στις αρμόδιες ρυθμιστικές…

Οι πιέσεις των ΗΠΑ κατά της Ινδίας, ώστε η ασιατική χώρα να σταματήσει να εισάγει αργό από τη Ρωσία, φαίνεται πως αποδίδουν καρπούς. Πιο…

Εν μέσω επιβράδυνσης της ζήτησης για νεότευκτα πλοία σε διεθνές επίπεδο, οι παραγγελίες των Ελλήνων πλοιοκτητών συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό. Στο πλαίσιο αυτό, την…

Η CMA D. ARGOUDELIS & CO S.A., ως Χρυσός Χορηγός της Γυναικείας Ομάδας Βόλεϊ του Α.Ο.Φ. Πορφύρας, ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά την έναρξη λειτουργίας…

Η Αφρική αγκαλιάζει μια νέα γενιά υποθαλάσσιας τεχνολογίας, με την εγκατάσταση των πρώτων ROV XLX EVO III της Forum Energy Technologies (FET) στα έργα…

Θετικά είναι τα «σήματα» που εκπέμπει το τελευταίο διάστημα η ναυλαγορά των containerships, με τους spot ναύλους να σημειώνουν άνοδο για δεύτερη διαδοχική εβδομάδα.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ