
Σημαντική βελτίωση παρατηρείται στην αγορά των LNG Carriers τόσο το 2018 όσο και το 2019 με τις προοπτικές να φαντάζουν αισιόδοξες για το υπόλοιπο του 2019 και το 2020, σημειώνει με νέα της έρευνα η VesselsValue. Όπως αναφέρει η εταιρεία αναλύσεων, το θετικό αυτό κλίμα έχει δημιουργηθεί από την αυξημένη ζήτηση για LNG ως μορφή ενέργειας που αντικαθιστά τον άνθρακα και το πετρέλαιο ενώ την ίδια στιγμή αυξάνονται τα LNG projects σε διεθνές επίπεδο.
Η Κίνα ασφαλώς διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην αυξημένη αυτή ζήτηση και πλέον αποτελεί τον δεύτερο μεγαλύτερο εισαγωγέα, σημειώνει η VesselsValue.
Σε ότι αφορά την προσφορά LNG Carriers, ο ελληνόκτητος στόλος βρίσκεται στην κορυφή σε όρους αξίας ($19,52 δις) και προσπέρασε πρόσφατα τον αντίστοιχο της Ιαπωνίας λόγω των πολύ υψηλών ελληνικών παραγγελιών το 2018. Από την άλλη, ο στόλος της Κίνας κερδίζει διαρκώς έδαφος με την αξία του πλέον να ανέρχεται σε $5,93 δις, όπως προκύπτει από το παρακάτω γράφημα:
Ναυπηγεία
Παραδοσιακά τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας προσελκύουν τον μεγάλο όγκο των παραγγελιών για LNG Carriers και μετά τη συγχώνευση των HHI και DSME, η Κίνα δέχεται όλο και μεγαλύτερη πίεση. Για τα επόμενα χρόνια, ωστόσο, η VesselsValue εκτιμά ότι τα κινεζικά ναυπηγεία θα αυξήσουν το μερίδιο τους στην αγορά των παραγγελιών LNG Carriers αυξάνοντας έτσι τον ανταγωνισμό με τα αντίστοιχα της Ιαπωνίας και Νότιας Κορέας.
Εμπόριο
Από τα αναλυτικά εργαλεία της VesselsValue, προκύπτει ότι η Κίνα, ο δεύτερος μεγαλύτερος εισαγωγέας παγκοσμίως, εισήγαγε από αρχές του έτους 82,3 εκατ. Cargo Tons (CBM) LNG. Στον παρακάτω πίνακα φαίνονται οι 5 κορυφαίοι εισαγωγείς LNG στον κόσμο για το χρονικό διάστημα από αρχές του έτους έως τις 3 Οκτωβρίου:
Τον μεγαλύτερο όγκο εμπορευματικών ροών LNG παρουσιάζει η διαδρομή Αυστραλία-Ιαπωνία με την αντίστοιχη Αυστραλία-Κίνα να ακολουθεί σε απόσταση αναπνοής όπως προκύπτει από τον παρακάτω πίνακα:
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στα χέρια της Δικαιοσύνης είναι η άμεση διερεύνηση ύποπτων υποθέσεων διασύνδεσης μελών ΜΚΟ με διακινητές προσφύγων- μεταναστών στο βόρειο Αιγαίο, επισήμανε ο Υπουργός Ναυτιλίας…
Καθώς η ενεργειακή μετάβαση της ναυτιλίας παραμένει ύψιστη προτεραιότητα με ορίζοντα το 2050, οι πρωτοβουλίες με στόχο την αποανθρακοποίηση των αλυσίδων εφοδιασμού εντείνονται. Ειδικότερα,…
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ αξίωσε το Σάββατο 26 Απριλίου να επιτρέπεται στα αμερικανικά πλοία – στρατιωτικά και εμπορικά – η δωρεάν διέλευση…
Πρωτοπόροι παραμένουν οι Έλληνες πλοιοκτήτες στο παγκόσμιο ναυτιλιακό γίγνεσθαι, με τον τομέα νέων τεχνολογιών και προηγμένων πλοίων να μην αποτελεί εξαίρεση. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Το λιμάνι του Πειραιά ενισχύει περαιτέρω τη στρατηγική θέση του ως κέντρου διαμετακόμισης αυτοκινήτων στην Ανατολική Μεσόγειο, με την πρώτη προσέγγιση του MV COSCO…
Τελευταία Ενημέρωση: Δευτέρα 28 Απριλίου – 18.20 Οι πυροσβέστες συνεχίζουν σήμερα τις προσπάθειες πλήρους κατάσβεσης της τεράστιας πυρκαγιάς που μαίνεται από το Σάββατο στο…
Βασικός πυλώνας της παγκόσμιας οικονομικής ανάπτυξης παραμένουν οι οικογενειακές επιχειρήσεις, με τις 500 μεγαλύτερες να παράγουν έσοδα 8,8 τρισ. δολ., σημειώνοντας αύξηση 10% σε…
Το Hinnøy, το νέο ferry μηδενικών εκπομπών που ναυπηγήθηκε από την Cemre Shipyard για λογαριασμό της Torghatten Nord, αποτελεί ένα από τα πιο προηγμένα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ