
Σημαντική βελτίωση παρατηρείται στην αγορά των LNG Carriers τόσο το 2018 όσο και το 2019 με τις προοπτικές να φαντάζουν αισιόδοξες για το υπόλοιπο του 2019 και το 2020, σημειώνει με νέα της έρευνα η VesselsValue. Όπως αναφέρει η εταιρεία αναλύσεων, το θετικό αυτό κλίμα έχει δημιουργηθεί από την αυξημένη ζήτηση για LNG ως μορφή ενέργειας που αντικαθιστά τον άνθρακα και το πετρέλαιο ενώ την ίδια στιγμή αυξάνονται τα LNG projects σε διεθνές επίπεδο.
Η Κίνα ασφαλώς διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην αυξημένη αυτή ζήτηση και πλέον αποτελεί τον δεύτερο μεγαλύτερο εισαγωγέα, σημειώνει η VesselsValue.
Σε ότι αφορά την προσφορά LNG Carriers, ο ελληνόκτητος στόλος βρίσκεται στην κορυφή σε όρους αξίας ($19,52 δις) και προσπέρασε πρόσφατα τον αντίστοιχο της Ιαπωνίας λόγω των πολύ υψηλών ελληνικών παραγγελιών το 2018. Από την άλλη, ο στόλος της Κίνας κερδίζει διαρκώς έδαφος με την αξία του πλέον να ανέρχεται σε $5,93 δις, όπως προκύπτει από το παρακάτω γράφημα:
Ναυπηγεία
Παραδοσιακά τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας προσελκύουν τον μεγάλο όγκο των παραγγελιών για LNG Carriers και μετά τη συγχώνευση των HHI και DSME, η Κίνα δέχεται όλο και μεγαλύτερη πίεση. Για τα επόμενα χρόνια, ωστόσο, η VesselsValue εκτιμά ότι τα κινεζικά ναυπηγεία θα αυξήσουν το μερίδιο τους στην αγορά των παραγγελιών LNG Carriers αυξάνοντας έτσι τον ανταγωνισμό με τα αντίστοιχα της Ιαπωνίας και Νότιας Κορέας.
Εμπόριο
Από τα αναλυτικά εργαλεία της VesselsValue, προκύπτει ότι η Κίνα, ο δεύτερος μεγαλύτερος εισαγωγέας παγκοσμίως, εισήγαγε από αρχές του έτους 82,3 εκατ. Cargo Tons (CBM) LNG. Στον παρακάτω πίνακα φαίνονται οι 5 κορυφαίοι εισαγωγείς LNG στον κόσμο για το χρονικό διάστημα από αρχές του έτους έως τις 3 Οκτωβρίου:
Τον μεγαλύτερο όγκο εμπορευματικών ροών LNG παρουσιάζει η διαδρομή Αυστραλία-Ιαπωνία με την αντίστοιχη Αυστραλία-Κίνα να ακολουθεί σε απόσταση αναπνοής όπως προκύπτει από τον παρακάτω πίνακα:
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε νέα αύξηση των τελών διέλευσης των πλοίων από τον Βόσπορο και τα Δαρδανέλια προχωρά η Άγκυρα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του Υπουργείου Μεταφορών…
Η ακτοφυλακή των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων ανακοίνωσε ότι διέσωσε 24 άτομα από το πετρελαιοφόρο «ADALYNN» μετά από σύγκρουση μεταξύ δύο πλοίων στον Κόλπο του…
Η 4η Οικονομική και Εμπορική Έκθεση Κίνας-Αφρικής (CAETE) έκλεισε τις πύλες της την Κυριακή 15 Ιουνίου, με την υπογραφή μεγάλων συμφωνιών, καθώς η Κίνα…
Οι ηγέτες των G7 συμφώνησαν τη Δευτέρα 16 Ιουνίου σε μια έκκληση για «αποκλιμάκωση» στη σύγκρουση ανάμεσα στο Ιράν και το Ισραήλ, καθώς και…
Συμφωνία με τη Γαλλία στον τομέα της δασοκομίας υπέγραψε τηΔευτέρα 16 Ιουνίου με την Υπουργό Οικολογικής μετάβασης, Βιοποικιλότητας, Δασών, Θάλασσας και Αλιείας της Γαλλίας…
Ανησυχία επικρατεί στη διεθνή κοινότητα, αποτέλεσμα της έκρυθμης κατάστασης στη Μέση Ανατολή και των τεταμένων σχέσεων Ιράν-Ισραήλ. Με τις επιδράσεις να είναι πολυδιάστατες για…
Ένα από τα μεγαλύτερα και πλέον σύγχρονα κρουαζιερόπλοια του κόσμου, το «Norwegian Viva», κατέπλευσε στις 17 Ιουνίου στο λιμάνι του Βόλου και έδεσε στις…
Η Ρωσία θα παραμείνει ο μεγαλύτερος προμηθευτής σιταριού στον κόσμο κατά την τρέχουσα και την επόμενη χρονιά, σύμφωνα στοιχεία του Οργανισμού Τροφίμων και Γεωργίας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ