
Κατά τη διάρκεια της εμπορικής έκθεσης Gastech στο Houston, ο DNV GL απένειμε στη Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. Ltd. (DSME) από τη Νότιο Κορέα, Approval in Principle (AIPs) πιστοποιητικά που αφορούν το σχεδιασμό δεξαμενών φορτίου για δύο νέα πλοία μεταφοράς αιθυλενίου, χωρητικότητας 98.000 κυβικών μέτρων. Κατά την τελετή απονομής στο περίπτερο της DSME, ο Odin Kwon, Chief Technology Officer (CTO) της DSME, παρέλαβε τα AIP πιστοποιητικά από τον Johan Petter Tutturen, Maritime’s Business Director για τα Gas Carriers του DNV GL.
«Αυτό είναι ακόμα ένα μεγάλο ορόσημο για τη μακρόχρονη συνεργασία μας με τον DNV GL, το οποίο αποδεικνύει την ικανότητα της DSME για δυναμικά και πρωτότυπα designs», δήλωσε ο Odin Kwon.
Τα AIPs παραχωρήθηκαν για το σχεδιασμό δύο type-B πρισματικών δεξαμενών φορτίου, η μία κατασκευασμένη από υψηλού μαγγανίου χάλυβα και η άλλη από χάλυβα με 5% περιεκτικότητα σε νικέλιο. Κατά τον επανέλεγχο, οι ειδικοί του DNV GL αξιολόγησαν τα συστήματα συγκράτησης του φορτίου, τους χώρους των μηχανημάτων και τη διαρρύθμιση των καταλυμάτων, καθώς επίσης και την αντοχή της μεταλλικής κατασκευής της γάστρας και την τοπική ενίσχυση στο μέσον του πλοίου. Τα συστήματα διάσωσης και πυρόσβεσης του πλοίου αποτέλεσαν ένα επίσης σημαντικό κομμάτι της αξιολόγησης. Διαπιστώθηκε ότι η γενική ιδέα του σχεδιασμού και των δύο δεξαμενών είναι σε συμφωνία τόσο με τους κανονισμούς του DNV GL όσο και με τις συμβάσεις SOLAS και IGC Code (2016 edition).
«Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που καταφέραμε να χρησιμοποιήσουμε την εμπειρία μας στον τομέα των gas carriers για να υποστηρίξουμε τη DSME στην παράδοση ασφαλών, αποδοτικών και φιλικών προς το περιβάλλον design δεξαμενών, για μια νέα γενιά VLECs,» είπε ο Johan Petter Tutturen. «Αυξάνοντας την παραγωγή πετρελαίου και καυσίμων από σχιστολιθικά κοιτάσματα, περισσότερο αιθυλένιο γίνεται διαθέσιμο και ένας όλο και μεγαλύτερος αριθμός διαχειριστριών εταιρειών ενδιαφέρεται για τα καύσιμα αυτά ως φορτίο στα gas carriers. Τα πρωτοπόρα σχέδια της DSME αναμένεται να δώσουν στη βιομηχανία νέες επιλογές, καθώς απ’ ότι φαίνεται, επεκτείνει και την εν λόγω αγορά» συμπλήρωσε ο κ. Tutturen.
Φωτό: Yonhap/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η CMA D. ARGOUDELIS & CO S.A., ως Χρυσός Χορηγός της Γυναικείας Ομάδας Βόλεϊ του Α.Ο.Φ. Πορφύρας, ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά την έναρξη λειτουργίας…

Η Αφρική αγκαλιάζει μια νέα γενιά υποθαλάσσιας τεχνολογίας, με την εγκατάσταση των πρώτων ROV XLX EVO III της Forum Energy Technologies (FET) στα έργα…

Θετικά είναι τα «σήματα» που εκπέμπει το τελευταίο διάστημα η ναυλαγορά των containerships, με τους spot ναύλους να σημειώνουν άνοδο για δεύτερη διαδοχική εβδομάδα.…

Ο όμιλος Grimaldi, μέσω ανάρτησής του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ανακοίνωσε τη στρατηγική συνεργασία του (Cooperation Framework Agreement ‒ CFA) με την China Merchants…

Η νέα τεχνολογία ηλεκτροκαυσίμων (eFuels) κάνει ένα ακόμα βήμα προς την εμπορική της ωρίμανση, καθώς η Liquid Wind και η Umeå Energi ολοκλήρωσαν όλες…

Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ δήλωσε ότι όλες οι εμπορικές συνομιλίες με τον Καναδά τερματίστηκαν μετά από αυτό «δόλια διαφήμιση» -όπως την αποκάλεσε-…

Υψηλές είναι οι βλέψεις της Airbus για τον διεθνή στόλο αεροσκαφών μεταφοράς εμπορευμάτων. Συγκεκριμένα, ο κατασκευαστής αεροσκαφών εκτιμά ότι, σε βάθος εικοσαετίας, ο στόλος…

Tα πρώτα «απόνερα» των αμοιβαίων λιμενικών τελών ΗΠΑ-Κίνας φαίνεται να έφτασαν στους κόλπους της διεθνούς ναυτιλίας, εγείροντας ανησυχίες για τον αντίκτυπό τους στο παγκόσμιο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ