
Εταιρείες παροχής ναυτιλιακών υπηρεσιών, οι οποίες δεν εδρεύουν και δεν διαθέτουν κάποια μορφή νομικής υπόστασης στην Κίνα, δεν θα επιτρέπεται πλέον να παρέχουν τις υπηρεσίες τους εν πλω στα χωρικά ύδατα της ασιατικής χώρας.
Το ανωτέρω ορίζεται στη νέα κινεζική εγκύκλιο «(2019)172 Management Regulations for Ship Maintenance and Testing Service Suppliers». H νέα ρύθμιση αφορά παρόχους ναυαγοσωστικού εξοπλισμού, συστημάτων πυρόσβεσης, συστημάτων ελέγχου ασφαλούς ναυσιπλοΐας, εξοπλισμών μέτρησης του θορύβου κ.ά.
Κατά συνέπεια οι πλοιοκτήτριες και διαχειρίστριες εταιρείες, των οποίων τα πλοία εισέρχονται σε κινεζικά χωρικά ύδατα, θα πρέπει να διασφαλίζουν ότι όλες οι προαναφερθείσες υπηρεσίες θα πρέπει να παρέχονται από εταιρείες με εγκατεστημένα παραρτήματα στην Κίνα. Ο νέος κανονισμός συμπαρασύρει και τους νηογνώμονες, οι οποίοι θα πρέπει να καταχωρούν στην China Marine Safety Administration (MSA), τους εγκεκριμένους προμηθευτές ναυτιλιακού εξοπλισμού.
Φορείς στην Ευρώπη ήδη φαίνεται ότι ερευνούν τις πιθανές επιπτώσεις μιας τέτοιας απόφασης ενώ δεν έχει γίνει σαφές το κατά πόσο η παραπάνω εξέλιξη θα επηρεάσει τις ευρωπαϊκές κατασκευάστριες εταιρείες ναυτιλιακού εξοπλισμού.
Σύμφωνα με κύκλους της αγοράς, αρκετές μη κινεζικές εταιρείες, οι οποίες έχουν συχνές δοσοληψίες με πλοία σε κινεζικά ύδατα, έχουν αναπτύξει κάποια μορφή εταιρικής σχέσης με εγχώριες εταιρείες ή έχουν δημιουργήσει νέα νομικά πρόσωπα σύμφωνα με το κινεζικό εμπορικό δίκαιο.
Μένει να δούμε αν για ακόμη μία φορά οι κινεζικές πρακτικές γίνουν σημείο έντονων τριβών στους κόλπους της ευρύτερης ναυτιλιακής βιομηχανίας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Οι αμερικανικές εταιρείες αεροπορικών μεταφορών εμπορευμάτων UPS και FedEx ανακοίνωσαν την Παρασκευή 7 Noεμβρίου ότι καθήλωσαν τους στόλους των αεροσκαφών τους, με περισσότερα από…

Ανοδική πορεία χάραξε η ναυλαγορά των LNG carriers εντός του Οκτωβρίου, σύμφωνα με την Intermodal. Κατά τις τελευταίες ημέρες του περασμένου μήνα, οι ναύλοι…

Η κατασκευή κρουαζιερόπλοιων συνιστά μια εξίσου έντονη δραστηριότητα στον χώρο της ναυτιλίας, με σημαντικά κεφάλαια να κατανέμονται για τη ναυπήγηση των πολυτελών πλοίων. Σύμφωνα…

Την εστίασή της στην αγορά των product tankers επιβεβαίωσε η Euroholdings Ltd, με την απόκτηση ενός MR product tanker, χωρητικότητας 50.000 dwt. Το εν…

Πτώση κατέγραψε η μετοχή της Maersk την Πέμπτη 6 Νοεμβρίου στον απόηχο των εκτιμήσεων για χαμηλότερα του αναμενομένου κέρδη του δανέζικου κολοσσού. Τα κέρδη…

The third Lofrans’ & MAX POWER Convention unfolded this October at the breathtaking LaLiBay Resort & Spa on Aegina Island. Τhe convention has become…

Οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Ελλάδα υπέγραψαν σήμερα στην Αθήνα κοινή Διακήρυξη Οικονομικής Ασφάλειας, η οποία αποτυπώνει μια νέα γεωπολιτική πραγματικότητα: η οικονομική ασφάλεια…

Εκ νέου σήμα κινδύνου εξέπεμψε η UK Maritime Trade Operations (UKMTO) στα ανοικτά της Σομαλίας, λίγες μόνο 24ωρα μετά το ρεσάλτο Σομαλών πειρατών σε ελληνόκτητο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ