
Ένα αρκετά φιλόδοξο project για την κατασκευή ενός γιγαντιαίου ορυχείου ποτάσας στο Βόρειο Γιορκσάιρ κρέμεται από μια κλωστή, καθώς η εταιρεία που διαχειρίζεται την υλοποίηση του έργου μοιάζει ανήμπορη να συγκεντρώσει τα κεφάλαια που απαιτούνται.
Ειδικότερα, η Sirius Minerals ακύρωσε την έκδοση ομολόγου, από το οποίο θα συγκέντρωνε κεφάλαια ύψους $500 εκατ., επικαλούμενη στρεβλώσεις της αγοράς, όπως είναι το Brexit και η έλλειψη κυβερνητικής υποστήριξης. Να σημειωθεί ότι ο συνολικός προϋπολογισμός της ανάπτυξης του ορυχείου ανέρχεται στα $3,8 δις.
Το συγκεκριμένο project, το οποίο η Sirius Minerals ευελπιστεί ότι θα εγκαινιάσει το 2021, αναμένεται (εφόσον υλοποιηθεί) να αποτελέσει το μεγαλύτερο ορυχείο πολυαλίτη, ενός φυσικού λιπάσματος που χρησιμοποιείται στη γεωργία.
Στα πλάνα της βρετανικής εταιρείας περιλαμβάνεται μια σήραγγα 37 χλμ. για τη μεταφορά μεταλλευμάτων από το ορυχείο προς ένα εργοστάσιο επεξεργασίας κοντά στο πάλαι ποτέ χαλυβουργείο Redcar.
Τις ευθείες βολές της Sirius Minerals προς τη βρετανική κυβέρνηση δεν άφησε ασχολίαστες ο εκπρόσωπος Τύπου του Βρετανού πρωθυπουργού, ο οποίος χαρακτηριστικά ανέφερε ότι «όταν εξετάζουμε το αίτημα χρηματοδότησης, αξιολογούμε εάν η δυναμική του έργου έρχεται σε αντίθεση με τα συμφέροντα των φορολογουμένων».
Να αναφερθεί τέλος ότι, μετά την εξέλιξη αυτή, η τιμή της μετοχής της βρετανικής εταιρείας μειώθηκε κατά 50%.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Η ανάγκη για αποδοτική χρήση καυσίμου, αυστηρή συμμόρφωση και διαφάνεια στη λειτουργία των πλοίων εγκαινιάζει μια νέα εποχή, όπου η τεχνολογία γίνεται καταλύτης της…
Καθώς η σύγκρουση ΗΠΑ-Κίνας στο ναυτιλιακό στερέωμα κλιμακώνεται ραγδαία, με τις δύο υπερδυνάμεις να επιβάλλουν αμοιβαία λιμενικά τέλη, το Πεκίνο εξαπολύει πυρά ακόμα και…
Το Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη εξήγγειλε τα εγκαίνια του Κέντρου Νεοελληνικού Πολιτισμού «Μαριλένα Λασκαρίδη», στο Πανεπιστήμιο Διεθνών Σπουδών της Σαγκάης (Shanghai International Studies University –…
Οι παραλαβές σύγχρονων και τεχνολογικά προηγμένων δεξαμενόπλοιων συνεχίζονται για τις ελληνικών συμφερόντων εταιρείες, με τη Pantheon Tankers Management LTD, συμφερόντων της κ. Άννας Αγγελικούση…
Η ταχεία πρόοδος της θαλάσσιας ρομποτικής και των αυτόνομων πλοίων αλλάζει ριζικά το μέλλον της ναυτιλίας, συνδυάζοντας τεχνητή νοημοσύνη, απομακρυσμένο έλεγχο και ενεργειακή αποδοτικότητα.…
Πάνω από έναν χρόνο μετά την έναρξη της νέας θητείας της ΕΕ, οι αεροπορικές εταιρείες έχουν δει ελάχιστες ενέργειες για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας,…
Ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας 2% τόσο για εφέτος όσο και για το 2026, έναντι 2,3% το 2024, προβλέπει το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ) με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ