Η αντίδραση των διυλιστηρίων ενόψει 2020

 Η αντίδραση των διυλιστηρίων ενόψει 2020

127
 Η αντίδραση των διυλιστηρίων ενόψει 2020

Mε λίγους μήνες να απομένουν για την εφαρμογή του sulphur cap, πολλά είναι τα διυλιστήρια που εντατικοποιούν τις εργασίες τους για την παραγωγή καυσίμων με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο.

Πρόσφατο παράδειγμα αποτελεί το ινδικό διυλιστήριο Gujarat, το οποίο σύμφωνα με τον Εκτελεστικό Διευθυντή του, S.M. Vaidya,  είναι έτοιμο να παράγει ετησίως 700.000 τόνους LSFO, αρχής γενομένης από τον ερχόμενο Οκτώβριο.

Από την άλλη, το διυλιστήριο Haldia, το οποίο επίσης ανήκει στην κρατική India Oil Corp., έχει ανακοινώσει ότι από τον Δεκέμβριο θα ξεκινήσει την παραγωγή-συμμορφούμενων με τους κανονισμούς του ΙΜΟ-καυσίμων, τα οποία σε ετήσια βάση θα ανέρχονται σε 300.000 τόνους.

Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.