
Σημαντική πτώση των εξαγωγών της Νότιας Κορέας σημειώθηκε για 9ο συνεχή μήνα τον Αύγουστο, σύμφωνα με κυβερνητική έκθεση της Σεούλ που δημοσιεύει το πρακτορείο Νέα Κίνα.
Η πτώση κατά τον μήνα Αύγουστο έφτασε το 13,6% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2018, φτάνοντας τα 44,2 δις δολάρια. Ήταν ο 9ος συνεχής μήνας, αρχής γενομένης από τον περασμένο Δεκέμβριο, που οι μηνιαίες εξαγωγές ήταν σε χαμηλότερα επίπεδα σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πριν ένα χρόνο.
Οι εισαγωγές σημείωσαν επίσης κάμψη κατά 4,2% ή σε αξία τα 42,5 δις δολάρια, με το εμπορικό πλεόνασμα της Νότιας Κορέας να ανέρχεται σε 1,72 δις δολάρια. Η Σεούλ διατηρεί το εμπορικό της πλεόνασμα επί 91 συνεχείς μήνες.
Η οικονομία της Νότιας Κορέας η οποία στηρίζεται σε σημαντικό βαθμό στις εξαγωγές, επηρεάζεται ιδιαίτερα από την παγκόσμια εμπορική διένεξη και το αβέβαιο οικονομικό περιβάλλον. Επιπλέον, η διαμάχη Σεούλ-Τόκιο δημιουργεί στρεβλώσεις στην εγχώρια βιομηχανία, προκαλώντας περαιτέρω αναταράξεις και ανησυχία στο οικονομικό επιτελείο της Νότιας Κορέας.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 30 Μαΐου έλαβε χώρα η παράδοση του «Kohzan Maru VII», του πρώτου πλοίου μεταφοράς μεθανόλης διπλού καυσίμου, το οποίο εισέρχεται σε συμβόλαιο μακράς…
Η Ουκρανία θα χρειαστεί τουλάχιστον €500 εκατ. για να ανοικοδομήσει τις σημαντικότερες εγκαταστάσεις υποδομών στα λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας που καταστράφηκαν ολοσχερώς μετά τις…
H ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας προβλέπεται να παραμείνει ανθεκτική, με το ΑΕΠ να αυξάνεται 2% το 2025 και 2,1% το 2026, χάρη στις επενδύσεις…
Μετά την ανακοίνωση του Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ για την επιβολή δασμών 50% σε όλες τις εισαγωγές χάλυβα, εντείνονται οι ανησυχίες για τις επιπτώσεις αυτής…
Σε συμφωνία για τη σύσταση κοινοπραξίας που θα πρωταγωνιστήσει στη θαλάσσια μεταφορά υγροποιημένου αερίου κατέληξαν οι Solvang ASA και ένα fund που διαχειρίζεται η…
Με σταθερό βήμα προς ένα βιώσιμο μέλλον, το λιμάνι της Κλαϊπέντα θέτει νέα πρότυπα όχι μόνο για τη λιμενική βιομηχανία της Λιθουανίας αλλά και…
Το outlook της αγοράς δεξαμενόπλοιων παραμένει θολό, με πληθώρα διαφορετικών παραγόντων να επιδρούν στη ζήτηση. Ειδικότερα, όπως αναφέρει έκθεση της ναυλομεσιτικής Gibson, ο σκοτεινός…
Η αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας αποτελεί κρίσιμο πυλώνα της παγκόσμιας στρατηγικής για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Ωστόσο, η πράσινη μετάβαση, δεν μπορεί να επιτευχθεί…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ