
Σε συνέντευξή του στην έκδοση “The Cyprus Journal of Wealth Management”, ο Ρώσος μεγιστάνας και ιδιοκτήτης από το 2012 του Σκορπιού ,Ντμίτρι Ριμπολόβλεφ, αποκαλύπτει το επενδυτικό του πλάνο για το πανέμορφο νησί που συνέδεσε το όνομά του με την οικογένεια Ωνάση. Ήδη, σύμφωνα με το δημοσίευμα, έχουν ξεκινήσει οι εργασίες και σε 2 με 3 χρόνια ο Σκορπιός θα αποκτήσει ένα πολυτελές συγκρότημα με spa, εστιατόρια και μαρίνα, εκθεσιακούς χώρους, αμφιθέατρο, ελικοδρόμιο, αγρόκτημα και πισίνες, ίσως την πρώτη υψηλών προδιαγραφών ξενοδοχειακή μονάδα στην Ανατολική Μεσόγειο που θα λειτουργεί σε ιδιόκτητο νησί.
Ο Ριμπολόβλεφ στη συνέντευξή του υπογραμμίζει τον οικολογικό χαρακτήρα του έργου, με κύριο γνώμονα την αρμονική συνύπαρξη του κτίσματος με το καταπράσινο φυσικό περιβάλλον. Εκθειάζοντας τις ομορφιές του νησιού και τον αέρα ηρεμίας που αποπνέει, δηλώνει ότι αποτελεί το προσωπικό του καταφύγιο για να προσθέσει ότι πάντα απολαμβάνει την ελληνική φιλοξενία και το ζεστό καλωσόρισμα, όταν βρίσκεται στην κοντινή Λευκάδα.
Μια σύντομη αναδρομή στο πάλαι ποτέ νησί του Αριστοτέλη Ωνάση
Το νησί βρίσκεται μεταξύ Λευκάδας και Μεγαλονησίου και έγινε γνωστό σε όλο τον κόσμο τη δεκαετία του 1960 και μετά, με την αγορά του από τον Αρ. Ωνάση. Κατά τους ιστορικούς το νησί από την εποχή των Ενετών στο Ιόνιο περνά στα χέρια Λευκαδίων οινεμπόρων, στους οποίους παρέμεινε μέχρι να πουληθεί σε μια οικογένεια από το Δρυμώνα Λευκάδας το 1953. Δέκα χρόνια μετά, το 1963, αγοράζεται από τον Αρ. Ωνάση. Το όνομά του ήταν επιλογή του γιού του Αλέξανδρου, ο οποίος ήθελε να έχει ως κατοικίδιο έναν …σκορπιό! Μέσα σε 5 χρόνια το νησί μεταμορφώνεται, με κατασκευή δρόμων, μεταφορά άμμου στις παραλίες και φύτευση εκατοντάδων δέντρων.
Η χρυσή εποχή του νησιού ξεκινά μετά τον γάμο του Ωνάση με την Τζάκι Κένεντι το 1968, με αρχηγούς κρατών, πρωθυπουργούς και παγκόσμιας φήμης καλλιτέχνες να το επισκέπτονται. Το νησί απασχολεί από τότε τα διεθνή ΜΜΕ με πολλαπλά δημοσιεύματα ακόμα και μετά το θάνατο του μεγάλου Ναυτέλληνα.
Στον Σκορπιό βρίσκονται οι τάφοι του Αριστοτέλη Ωνάση, του γιου του Αλέξανδρου και της κόρης του Χριστίνας.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το Ro-Ro segment, ως γνωστόν, χαρακτηρίζεται παραδοσιακά από μηχανοστάσιο στην πρύμνη, κάτω από το κύριο κατάστρωμα. Η διάταξη αυτή διευκολύνει την απευθείας μετάδοση ισχύος…
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ