
Το υπουργείο Μεταφορών της Ινδονησίας επιβεβαίωσε ότι τα υπό ινδονησιακή σημαία πλοία δεν θα εφαρμόσουν τους κανονισμούς του ΙΜΟ για την χρήση καυσίμων με μέγιστη περιεκτικότητα σε θείο 0,5%.
Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, οι ινδονησιακές Αρχές αποφάνθηκαν ότι τα υπό ινδονησιακή σημαία πλοία θα συνεχίσουν και μετά το 2020 να καταναλώνουν καύσιμα με μέγιστη περιεκτικότητα σε θείο 3,5% εφόσον πλέουν στα χωρικά ύδατα της χώρας. Ως κύρια αιτία το υπουργείο επικαλείται το πολύ υψηλό κόστος, που θα σημάνει η μετάβαση αυτή για τη ναυτιλιακή βιομηχανία της χώρας.
Μάλιστα, Ινδονήσιος αξιωματούχος σημείωσε ότι η τιμή των αποθειωμένων καυσίμων για τα πλοία είναι αρκετά υψηλότερη από αυτή των συμβατικών, με αποτέλεσμα να αυξάνονται τα λειτουργικά κόστη για τις εταιρείες. Παράλληλα, δεν έκρυψε την ανησυχία του ότι η αυξημένη τιμή των αποθειωμένων καυσίμων ενδεχομένως μετακυλιθεί στις τιμές των μεταφερόμενων εμπορευμάτων, μία εξέλιξη που θα συνιστά πλήγμα για τους καταναλωτές.
Ο ίδιος προσέθεσε, επίσης, ότι για την Τζακάρτα γνώμονας για τη λήψη σημαντικών αποφάσεων αποτελεί πάντα το εθνικό συμφέρον.
Να σημειωθεί, ωστόσο, ότι τα υπό ινδονησιακή σημαία πλοία, τα οποία εκτελούν πλόες σε διεθνή ύδατα θα πρέπει να συμμορφωθούν στους κανονισμούς της Marpol Annex VI, ενώ και τα υπό ξένη σημαία πλοία, τα οποία θα πλέουν στα χωρικά ύδατα της Ινδονησίας, θα πρέπει και αυτά να συμμορφωθούν στις απαιτήσεις του ΙΜΟ Sulphur Cap 2020.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ