
Η εταιρεία Corvus Energy ολοκλήρωσε την εγκατάσταση δύο συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας (ESS) χωρητικότητας 5,5 MWh το καθένα, στα επιβατηγά οχηματαγωγά πλοία “Cruise Barcelona” και “Cruise Roma” του ιταλικού ομίλου Grimaldi.
Οι εν λόγω ‘mega batteries’ θα επιτρέπουν στα πλοια της Grimaldi να σβήνουν τους κινητήρες ντίζελ και να λειτουργούν αποκλειστικά με ισχύ από τις μπαταρίες, παράγοντας μηδενικές εκπομπές για διάστημα μέχρι και τέσσερις ώρες κατά τη διάρκεια της παραμονής τους σε λιμάνια.
Ο κ. Roger Rosvold, Ανώτατος Αντιπρόεδρος Πωλήσεων της Corvus Energy ανέφερε: “‘Ενα σύστημα αποθήκευσης ενέργειας (ESS) τέτοιου μεγέθους δεν είχε ποτέ μέχρι σήμερα εγκατασταθεί σε ένα επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο. Είναι πλέον σαφές ότι η σχετική τεχνολογία υπάρχει, στην περίπτωση που οι πλοιοκτήτες είναι πρόθυμοι να επιλέξουν ‘πράσινες’ λύσεις. Είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι που επιλεγήκαμε να προχωρήσουμε σε μια τόσο πρωτοποριακή εγκατάσταση.”
Όντας ο κορυφαίος κατασκευαστής συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας για θαλάσσιες εφαρμογές, η Corvus Energy παρέχει συστήματα μπαταριών σε περισσότερα υβριδικά ή ηλεκτροκίνητα οχηματαγωγά πλοία από ό,τι όλοι οι άλλοι πάροχοι συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας. Η Corvus προσφέρει το πρωτοποριακό χαρτοφυλάκιο λύσεων Orca ESS, ενώ διαθέτει αξεπέραστη εμπειρία μετρώντας περισσότερα από 200 έργα, συνολικού μεγέθους άνω των 200 MWh και άνω των 2 εκατομμυρίων ωρών λειτουργίας.
Φωτό: Corvus Energy
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι σημαντικές προκλήσεις που όμως μπορούν να μετατραπούν σε ευκαιρίες για το ναυτιλιακό κλάδο, αναδείχθηκαν σε πάνελ ομιλητών στο περιθώριο του 27ου Marine Money…
Η METLEN, σε συνεργασία με τις πολυεθνικές Shell και TotalEnergies, κέρδισαν τον διαγωνισμό για την προμήθεια υγροποιημένου φυσικού αερίου στη Βουλγαρία κατά το επόμενο…
Με ιδιαίτερη επιτυχία στέφθηκε το 98ο Παγκόσμιο Συνέδριο του International Propeller Club, που πραγματοποιήθηκε στη Γαλλία και φιλοξενήθηκε στην όμορφη πόλη της Λυών από…
Σε τροχιά εξηλεκτρισμού βρίσκονται οι μεταφορές εσωτερικής ναυσιπλοΐας της Φινλανδίας, καθώς η σκανδιναβική χώρα στοχεύει στην πλήρη ανανέωση του στόλου της με «πράσινα» ferries.…
Αναστάτωση επικρατεί στις τάξεις της Ομάδας των Επτά (G7) έπειτα από τους πρόσφατους περιορισμούς της Κίνας στις εξαγωγές σπάνιων γαιών, με την Ιαπωνία να…
Μετά από ένα δρομολόγιο διάρκειας 20 ημερών, το πρώτο πλοίο της γραμμής τακτικής μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ Ασίας και Ευρώπης, μέσω του Αρκτικού Ωκεανού, προσέγγισε…
Η CMA CGM εξήγγειλε ότι υπέγραψε επιστολή προθέσεων για την κατασκευή έξι containerships διπλού καυσίμου, κατανάλωσης και LNG, στο ναυπηγείο Cochin Shipyard Limited (CSL)…
Καταιγιστικές είναι οι πρόσφατες εξελίξεις στη ναυλαγορά των VLCCs, καθώς ένα «κοκτέιλ» παραγόντων θέτει εκ νέου τους ναύλους σε ανοδική τροχιά. Συγκεκριμένα, τα VLCCs…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ