
Η γαλλική εταιρεία GTT έλαβε μια παραγγελία από το κινεζικό ναυπηγείο Jiangnan Shipyard (Group) Co., Ltd. για το σχεδιασμό των δεξαμενών καυσίμου πέντε νεότευκτων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 15.000 TEUs, τα οποία θα κινούνται με καύσιμο LNG. Τα πλοία θα κατασκευαστούν για λογαριασμό διαχειρίστριας εταιρείας με έδρα σε ευρωπαϊκή χώρα και η παράδοσή τους θα ξεκινήσει από το δεύτερο εξάμηνο του 2021 και θα ολοκληρωθεί το πρώτο εξάμηνο του 2022.
Η GTT πρόκειται να σχεδιάσει τις δεξαμενές καυσίμου LNG χωρητικότητας 14.000 m³ ανά πλοίο, ενώ το σύστημα συγκράτησης φορτίου με μεμβράνη, Mark III Flex, το οποίο αναπτύχθηκε από ίδια εταιρεία, έχει επιλεγεί για τη βελτιστοποίηση του χώρου επιτρέποντας την αξιοποίηση τής μέγιστης δυνατής χωρητικότητας σε φορτίο.
Ο κ. Philippe Berterottière, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της GTT, ανέφερε: «Σε λιγότερο από 18 μήνες μετά την πρώτη παραγγελία για πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που κινούνται με καύσιμο LNG, είμαστε στην ευχάριστη θέση να επιβεβαιώσουμε με τη νέα αυτή παραγγελία το ενδιαφέρον και την αποτελεσματικότητα των λύσεών μας για την αντιμετώπιση των νέων περιβαλλοντικών προκλήσεων του ναυτιλιακού κλάδου».
Φωτό: Pexels/Tom Fisk
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η απόφαση της ιταλικής Επιτροπής Ανταγωνισμού (AGCM) να επιβάλει βαρύτατο πρόστιμο ύψους 256 εκατ. ευρώ στη Ryanair σηματοδοτεί μια νέα όξυνση στη διαμάχη μεταξύ…

Η υπογραφή των συμβάσεων μελέτης και κατασκευής μεταξύ του Υπουργείου Δημοσίων Έργων του Κουβέιτ και της China Communications Construction Company (CCCC), στις 22 Δεκεμβρίου,…

Η Γουινέα αναδεικνύεται στον αδιαφιλονίκητο ρυθμιστή της αγοράς των Capesizes, με τις εξαγωγές βωξίτη να καταγράφουν ιστορικό ρεκόρ στους 175 εκατ. τόνους (+22%) το…

Συνέντευξη του Μιχάλη Κουρτέση, Managing Director του ομίλου εταιρειών SeaHawk

Η εικόνα στη ναυτιλία τακτικών γραμμών φαίνεται να μεταβάλλεται δραστικά, καθώς πλέον κολοσσοί της αγοράς εγκαταλείπουν σταδιακά την πολιτική της αποφυγής και επανέρχονται εκ…

Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ