
Τη δεύτερη θέση παγκοσμίως ανάμεσα σε 47 χώρες καταλαμβάνει φέτος η Ελλάδα, με συνολικά 515 βραβευμένες ακτές, 15 μαρίνες και 4 σκάφη αειφόρου τουρισμού.
Η χώρα μας που κατάφερε να παραμείνει στη δεύτερη θέση και φέτος, πίσω μόνο από την Ισπάνια με τις 556 σημαίες της, δείχνει να «αψηφά» το φαινόμενο της παγκόσμιας μόλυνσης των ακτών και των θαλασσών και να παραμένει ένα από τα «δυνατά χαρτιά» στο διεθνές τουριστικό στερέωμα.
Το πρόγραμμα «Γαλάζια Σημαία» αποτελεί το πιο διαδεδομένο «σύμβολο» ποιότητας των θαλασσών, με ιδιαίτερα αυστηρά κριτήρια καθαριότητας, οργάνωσης, πληροφόρησης, ασφάλειας, προστασίας του φυσικού πλούτου των ακτών και περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης.
Το 2017 ξεκίνησε και η εφαρμογή του προγράμματος για τα σκάφη αειφόρου τουρισμού στη χώρα μας και αφορά εταιρείες που βραβεύονται για τη διαχείριση τουριστικών σκαφών, με κριτήριο την συμμόρφωσή τους σε ένα σύνολο 51 κριτηρίων.
Το πρόγραμμα εκπροσωπείται στην Ελλάδα από την Ελληνική Εταιρεία Προστασίας της Φύσης (ΕΕΠΦ), με 65 χρόνια ασταμάτητης δράσης σε περιβαλλοντικές παρεμβάσεις και υποστηρίζεται από το ΥΠΕΝ, διά της Ειδικής Γραμματείας Υδάτων.
Πριν λίγες ημέρες, στην Ακτή Βουλιαγμένης και παρουσία πολλών εκπροσώπων της πολιτείας και κλαδικών φορέων του τουρισμού, έγινε η ετήσια αναγγελία των βραβεύσεων.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, πρώτη στην Ελλάδα, με 85 σημαίες, αναδείχθηκε η Περιφερειακή Ενότητα Χαλκιδικής, ακολούθησε η Ρόδος με 39 σημαίες, το Λασίθι με 37 και τα Χανιά με 35. Την πεντάδα ολοκλήρωσε μια ακόμη Περιφερειακή Ενότητα της Κρήτης, το Ηράκλειο, με 26 σημαίες.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Davie Defense Inc. εξήγγειλε τα σχέδια για την ανακαίνιση του ιστορικού ναυπηγείου Gulf Copper στο Galveston του Τέξας, ύψους $1 δισ., με στόχο…
Το Ro-Ro segment, ως γνωστόν, χαρακτηρίζεται παραδοσιακά από μηχανοστάσιο στην πρύμνη, κάτω από το κύριο κατάστρωμα. Η διάταξη αυτή διευκολύνει την απευθείας μετάδοση ισχύος…
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ