
Η ιαπωνική K Line ανακοίνωσε ότι σύναψε συμφωνία με την Airseas, spin off εταιρεία της Airbus, προκειμένου να τοποθετηθεί ένα αυτοματοποιημένο σύστημα υπερμεγέθους «χαρταετού», με την ονομασία «Seawing», στην πλώρη ενός bulk carrier της συμβάλλοντας στην πρόωσή του μέσω αιολικής ενέργειας.
Σύμφωνα με δελτίο Τύπου που εξέδωσε η K Line, το σύστημα Seawing προκειμένου να λειτουργήσει απαιτεί μια απλή διαδικασία χειρισμού από την γέφυρα του πλοίου, καθώς και ιδανικές συνθήκες αέρα. Μέσω της χρήσης του Seawing υπολογίζεται ότι θα μειωθούν οι εκπομπές αέριων ρύπων του συγκεκριμένου πλοίου ξηρού φορτίου της K Line κατά 20% τουλάχιστον, δηλαδή 5.200 τόνους λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα ετησίως.
Εφόσον είναι επιτυχής η λειτουργία του Seawing τότε η K Line σχεδιάζει να τοποθετήσει τα εν λόγω συστήματα σε ακόμη 50 πλοία της.
Τα παραπάνω εντάσσονται στο πλαίσιο της περιβαλλοντικής στρατηγικής της K Line για το 2050, η οποία διέπει όλο το εύρος των δραστηριοτήτων της.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…

Οι συμβατικές αγορές ναυτιλιακών καυσίμων για πλοία θα αντιμετωπίσουν περιορισμένη αύξηση της ζήτησης το 2026, σε ένα σενάριο που χαρακτηρίζεται από επιβράδυνση της κατανάλωσης…

Το 2025 εξελίχθηκε σε έτος ισχυρών επιδόσεων για τη ναυλαγορά ξηρού χύδην φορτίου συνολικά, ωστόσο ο τομέας των Panamaxes κινήθηκε σε σαφώς χαμηλότερα επίπεδα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ