
Μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στην αγορά των LNG carriers και petroleum tankers, η MISC Berhad με έδρα τη Μαλαισία, ανακοίνωσε ότι το πρώτο τρίμηνο του 2019 κατέγραψε έσοδα ύψους $543 εκατ., αυξημένα από τα έσοδα της αντίστοιχης περιόδου το 2018 ($481 εκατ.).
Τα υψηλότερα έσοδα οφείλονται, σύμφωνα με την εταιρεία, σε βελτιωμένους ναύλους στα πλοία της κατηγορίας Aframax, VLCC και Suezmax, καθώς και στον μεγαλύτερο αριθμό των πλοίων της που απασχολούνταν στις μεταφορές LNGφέτος, συγκριτικά με πέρυσι.
Τα κέρδη προ φόρων της MISC Berhad ανήλθαν σε $129 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2019, από $76 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα του 2018.
Ο πρόεδρος και CEO της MISC Group, κ. Yee Yang Chien, επεσήμανε ότι παρά τις προκλήσεις στην σημερινή αγορά η MISCκατάφερε να ανταπεξέλθει, προσθέτοντας ότι είναι αισιόδοξος για τις ευκαιρίες ανάπτυξης στην παγκόσμια ενεργειακή αγορά, και ότι η εταιρεία διαθέτει τους πόρους και την χρηματοοικονομική σταθερότητα προκειμένου να υποστηρίξει τις μακροχρόνιες προσπάθειές της για ενίσχυση της θέσης της στην αγορά.
Αναφορικά με την αγορά των δεξαμενόπλοιων, εκτιμάται από την MISC ότι τα έσοδα θα καταγράψουν καθοδική πορεία το πρώτο τρίμηνο του 2019 λόγω της υπερπροσφοράς πλοίων στην εν λόγω αγορά και λόγω των περικοπών στην παγκόσμια πετρελαϊκή αγορά. Παρά το γεγονός, σύμφωνα με την MISC, ότι το 2019 συνολικά ως χρονιά αναμένεται ότι θα είναι καλύτερη για την αγορά των tankers σε σχέση με το 2018, η συμφωνία του OPEC αλλά και οι αμερικανικές κυρώσεις στο Ιράν θα αποτελέσουν ανασταλτικούς παράγοντες.
Σε ό,τι αφορά την αγορά του LNG, οι ναύλοι στην spot αγορά παρουσίασαν πτώση το πρώτο τρίμηνο του 2019, λόγω της μειωμένης ζήτησης αλλά και της εισόδου νέων πλοίων στην αγορά. Το δεύτερο τρίμηνο του 2019 αναμένεται να επιβραδυνθεί ο ρυθμός παράδοσης νέων LNG carriers στην αγορά, ενώ οι ναύλοι θα σημειώσουν βελτίωση.
Φωτό: MISC Berhad
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ