
Μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στην αγορά των LNG carriers και petroleum tankers, η MISC Berhad με έδρα τη Μαλαισία, ανακοίνωσε ότι το πρώτο τρίμηνο του 2019 κατέγραψε έσοδα ύψους $543 εκατ., αυξημένα από τα έσοδα της αντίστοιχης περιόδου το 2018 ($481 εκατ.).
Τα υψηλότερα έσοδα οφείλονται, σύμφωνα με την εταιρεία, σε βελτιωμένους ναύλους στα πλοία της κατηγορίας Aframax, VLCC και Suezmax, καθώς και στον μεγαλύτερο αριθμό των πλοίων της που απασχολούνταν στις μεταφορές LNGφέτος, συγκριτικά με πέρυσι.
Τα κέρδη προ φόρων της MISC Berhad ανήλθαν σε $129 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2019, από $76 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα του 2018.
Ο πρόεδρος και CEO της MISC Group, κ. Yee Yang Chien, επεσήμανε ότι παρά τις προκλήσεις στην σημερινή αγορά η MISCκατάφερε να ανταπεξέλθει, προσθέτοντας ότι είναι αισιόδοξος για τις ευκαιρίες ανάπτυξης στην παγκόσμια ενεργειακή αγορά, και ότι η εταιρεία διαθέτει τους πόρους και την χρηματοοικονομική σταθερότητα προκειμένου να υποστηρίξει τις μακροχρόνιες προσπάθειές της για ενίσχυση της θέσης της στην αγορά.
Αναφορικά με την αγορά των δεξαμενόπλοιων, εκτιμάται από την MISC ότι τα έσοδα θα καταγράψουν καθοδική πορεία το πρώτο τρίμηνο του 2019 λόγω της υπερπροσφοράς πλοίων στην εν λόγω αγορά και λόγω των περικοπών στην παγκόσμια πετρελαϊκή αγορά. Παρά το γεγονός, σύμφωνα με την MISC, ότι το 2019 συνολικά ως χρονιά αναμένεται ότι θα είναι καλύτερη για την αγορά των tankers σε σχέση με το 2018, η συμφωνία του OPEC αλλά και οι αμερικανικές κυρώσεις στο Ιράν θα αποτελέσουν ανασταλτικούς παράγοντες.
Σε ό,τι αφορά την αγορά του LNG, οι ναύλοι στην spot αγορά παρουσίασαν πτώση το πρώτο τρίμηνο του 2019, λόγω της μειωμένης ζήτησης αλλά και της εισόδου νέων πλοίων στην αγορά. Το δεύτερο τρίμηνο του 2019 αναμένεται να επιβραδυνθεί ο ρυθμός παράδοσης νέων LNG carriers στην αγορά, ενώ οι ναύλοι θα σημειώσουν βελτίωση.
Φωτό: MISC Berhad
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Το πρωί της Τετάρτης 22 Οκτωβρίου εντός του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου «ΑΡΙΑΔΝΗ», κατά τον κατάπλου του στο λιμάνι των Χανίων, σημειώθηκε ένα απαράδεκτο περιστατικό βιαιοπραγίας.…

Η καινοτόμος τεχνολογία συμπιεστών MOPICO της Everllence ενισχύει το δίκτυο μεταφοράς φυσικού αερίου της Λιθουανίας, εισάγοντας μια νέα εποχή ηλεκτρικής συμπίεσης, χωρίς εκπομπές διοξειδίου…

Η τεχνολογική καινοτομία στη ρομποτική αυτοματοποίηση εισέρχεται δυναμικά στον ναυπηγικό κλάδο, καθώς η νοτιοκορεατική Rainbow Robotics ενώνει τις δυνάμεις της με τη Samsung Heavy…

Μια σημαντική ανακοίνωση έρχεται από τη Νότια Κορέα, όπου η HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering (HD KSOE) παρουσίασε ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 15.000…

Ένα ακόμα ορόσημο στην πορεία επέκτασης του υπό ναύλωση στόλου της σημείωσε πρόσφατα η QatarEnergy, ανοίγοντας νέους ορίζοντες για τη θαλάσσια μεταφορά του καταριανού…

Την προηγούμενη εβδομάδα, η πίεση στη Ρωσία αυξήθηκε έντονα, γεγονός που μεταφράστηκε με ένα «ενιαίο μέτωπο» κυρώσεων, όπως υπογραμμίζει σε πρόσφατη έκθεσή της η…

Συνεχίζεται μέχρι νεωτέρας η απεργία των εργαζομένων της Boeing Defense, καθώς δεν υπήρξε συμφωνία με την εταιρεία. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, οι…

Οι εμπορικές ροές προσαρμόστηκαν στις νέες γεωπολιτικές εξελίξεις την περασμένη εβδομάδα, με τις εξελίξεις στην Ερυθρά Θάλασσα να αποτελούν ρυθμιστή ζήτησης των πλοίων, όπως…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ