
Η Capital Product Partners ανακοίνωσε τα πρώτα της τριμηνιαία εταιρικά αποτελέσματα μετά το spin-οff του κλάδου της των tankers και της συγχώνευσής του με την Diamond S Shipping.
Ειδικότερα τα καθαρά κέρδη της εισηγμένης στο Νasdaq εταιρείας για το α’ τρίμηνο του 2019, το οποίο ολοκληρώθηκε στις 31 Μαρτίου, ανήλθαν στα $7,2 εκατ. έναντι $3 εκατ. το α’ τρίμηνο του 2018.
Από την άλλη, τα έσοδα της εταιρείας κινήθηκαν στα $26,8 εκατ. σημειώνοντας μείωση 9% σε σχέση με τα $29,4 εκατ. του αντίστοιχου διαστήματος πέρσι.
Όπως σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση της Capital Product Partners, τα Neo-Panamax containerships του στόλου, ιδιαίτερα αυτά άνω των 8.000 TEUs, κατέγραψαν αυξημένη δραστηριότητα κατά το α΄τρίμηνο του 2019 με τους μέσους ημερήσιους ναύλους τους για 12μηνες ναυλώσεις να κυμαίνονται στα $24.000 παρά το γεγονός ότι οι ναύλοι για τα feeders και τα panamaxes παρουσίασαν μια σταθερότητα.
Αναμφίβολα θετική εξέλιξη για την αγορά των containerships αποτελεί το γεγονός ότι στο τέλος του α’ τριμήνου του 2019, το παγκόσμιο βιβλίο παραγγελιών containerships παρέμεινε σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα και σύμφωνα με αναλυτές άγγιξε το 12,6% του τρέχοντος στόλου ενώ οι ανακυκλώσεις εκτιμάται ότι ανήλθαν στα 70.000 TEUs έναντι 24.600 ΤEUs το α’ τρίμηνο του 2018, σύμφωνα με την σχετική ανακοίνωση.
Τέλος ο κ. Τζέρι Καλογηράτος, CEO της εταιρείας, σημείωσε ότι το α’ τρίμηνο του 2019 αποτελεί ορόσημο για τον όμιλο καθώς ολοκληρώθηκε επιτυχώς το spin-off του στόλου των crude και product tankers της και η συγχώνευσή του με την εταιρεία Diamond S Shipping Holdings.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ