
Η Capital Product Partners ανακοίνωσε τα πρώτα της τριμηνιαία εταιρικά αποτελέσματα μετά το spin-οff του κλάδου της των tankers και της συγχώνευσής του με την Diamond S Shipping.
Ειδικότερα τα καθαρά κέρδη της εισηγμένης στο Νasdaq εταιρείας για το α’ τρίμηνο του 2019, το οποίο ολοκληρώθηκε στις 31 Μαρτίου, ανήλθαν στα $7,2 εκατ. έναντι $3 εκατ. το α’ τρίμηνο του 2018.
Από την άλλη, τα έσοδα της εταιρείας κινήθηκαν στα $26,8 εκατ. σημειώνοντας μείωση 9% σε σχέση με τα $29,4 εκατ. του αντίστοιχου διαστήματος πέρσι.
Όπως σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση της Capital Product Partners, τα Neo-Panamax containerships του στόλου, ιδιαίτερα αυτά άνω των 8.000 TEUs, κατέγραψαν αυξημένη δραστηριότητα κατά το α΄τρίμηνο του 2019 με τους μέσους ημερήσιους ναύλους τους για 12μηνες ναυλώσεις να κυμαίνονται στα $24.000 παρά το γεγονός ότι οι ναύλοι για τα feeders και τα panamaxes παρουσίασαν μια σταθερότητα.
Αναμφίβολα θετική εξέλιξη για την αγορά των containerships αποτελεί το γεγονός ότι στο τέλος του α’ τριμήνου του 2019, το παγκόσμιο βιβλίο παραγγελιών containerships παρέμεινε σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα και σύμφωνα με αναλυτές άγγιξε το 12,6% του τρέχοντος στόλου ενώ οι ανακυκλώσεις εκτιμάται ότι ανήλθαν στα 70.000 TEUs έναντι 24.600 ΤEUs το α’ τρίμηνο του 2018, σύμφωνα με την σχετική ανακοίνωση.
Τέλος ο κ. Τζέρι Καλογηράτος, CEO της εταιρείας, σημείωσε ότι το α’ τρίμηνο του 2019 αποτελεί ορόσημο για τον όμιλο καθώς ολοκληρώθηκε επιτυχώς το spin-off του στόλου των crude και product tankers της και η συγχώνευσή του με την εταιρεία Diamond S Shipping Holdings.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ο κ. Ιωάννης Ν. Κοτζιάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ναυλομεσιτών (Hellenic Shipbrokers Association – HSA), συναντήθηκε με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κα…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Η αμερικανική κυβέρνηση επέμεινε ότι οι περιορισμοί τους οποίους επέβαλε το Πεκίνο στις εξαγωγές σπάνιων γαιών θα έχουν αρνητικές συνέπειες για όλον τον κόσμο…
Σημαντικές αναταραχές υφίσταται ο λιμένας της Αμβέρσας-Μπριζ, καθώς η απεργία των πλοηγών έχει φέρει τα πάνω κάτω στις παραδόσεις πετρελαίου στον βελγικό λιμένα. Σύμφωνα…
Η νοτιοκορεατική Hanwha Ocean βρίσκεται στο στόχαστρο του Πεκίνου, το οποίο κατηγορεί τον ναυπηγικό κολοσσό για συμμετοχή στην πρόσφατη έρευνα των ΗΠΑ με στόχο…
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ