
Η GasLog κατέγραψε έσοδα ύψους $166,5 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2019, συγκριτικά με τα έσοδα της τάξης των $138,5 εκατ. της αντίστοιχης περιόδου πέρυσι. Η αύξηση των εσόδων της εταιρείας, οφείλεται, σύμφωνα με την ίδια, στην πλήρη απασχόληση των νέων πλοίων της που παρέλαβε το 2018 (GasLog Houston, GasLog Hong Kong, GasLog Genoa) καθώς και του GasLog Gladstone το οποίο παρέλαβε εντός του πρώτου τριμήνου του τρέχοντος έτους. Ως προς την ενίσχυση των εσόδων της συνέβαλαν επίσης οι αυξημένοι ναύλοι από την απασχόληση των πλοίων της στην spot αγορά. Τα κέρδη της GasLog το πρώτο τρίμηνο του 2019 άγγιξαν τα $5,9 εκατ.
Την ίδια ώρα η εταιρεία ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε η ναυπήγηση του νέου LNG πλοίου της, το όνομα του οποίου δεν έχει ακόμα γνωστοποιηθεί.
Η ναυπήγηση του εν λόγω πλοίου, χωρητικότητας 180.000 κ.μ., πραγματοποιείται από τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία Samsung Heavy Industries, ενώ η παράδοσή του αναμένεται να πραγματοποιηθεί τον Απρίλιο του 2020. Με την παράδοσή του το πλοίο πρόκειται να χρονοναυλωθεί από την ιαπωνική JERA για ένα έτος.
Κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2019 η GasLog σύναψε επίσης συμφωνία χρονοναύλωσης διάρκειας 8 ετών με θυγατρική της Endesa, S.A. για το GasLog Warsaw, χωρητικότητας 180.000 κ.μ., το οποίο αναμένεται να παραδοθεί εντός του τρίτου τριμήνου του 2019.
Από τη μεριά του ο κ. Paul Wogan, CEO της GasLog, τόνισε ότι κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2019 οι ναύλοι στα LNG carriers μειώθηκαν συγκριτικά με τα ιστορικά υψηλά του τέταρτου τριμήνου του 2018, καθώς οι ήπιες καιρικές συνθήκες οδήγησαν σε μείωση των τιμών του LNG, ενώ «αποθάρρυναν» επίσης το εμπόριο LNG μεγάλων αποστάσεων.
Ωστόσο, σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της GasLog, οι ναύλοι αναμένεται ότι θα βελτιωθούν το δεύτερο τρίμηνο του 2019 καθώς και το 2020.
Φωτό: GasLog
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ