
Η GasLog κατέγραψε έσοδα ύψους $166,5 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2019, συγκριτικά με τα έσοδα της τάξης των $138,5 εκατ. της αντίστοιχης περιόδου πέρυσι. Η αύξηση των εσόδων της εταιρείας, οφείλεται, σύμφωνα με την ίδια, στην πλήρη απασχόληση των νέων πλοίων της που παρέλαβε το 2018 (GasLog Houston, GasLog Hong Kong, GasLog Genoa) καθώς και του GasLog Gladstone το οποίο παρέλαβε εντός του πρώτου τριμήνου του τρέχοντος έτους. Ως προς την ενίσχυση των εσόδων της συνέβαλαν επίσης οι αυξημένοι ναύλοι από την απασχόληση των πλοίων της στην spot αγορά. Τα κέρδη της GasLog το πρώτο τρίμηνο του 2019 άγγιξαν τα $5,9 εκατ.
Την ίδια ώρα η εταιρεία ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε η ναυπήγηση του νέου LNG πλοίου της, το όνομα του οποίου δεν έχει ακόμα γνωστοποιηθεί.
Η ναυπήγηση του εν λόγω πλοίου, χωρητικότητας 180.000 κ.μ., πραγματοποιείται από τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία Samsung Heavy Industries, ενώ η παράδοσή του αναμένεται να πραγματοποιηθεί τον Απρίλιο του 2020. Με την παράδοσή του το πλοίο πρόκειται να χρονοναυλωθεί από την ιαπωνική JERA για ένα έτος.
Κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2019 η GasLog σύναψε επίσης συμφωνία χρονοναύλωσης διάρκειας 8 ετών με θυγατρική της Endesa, S.A. για το GasLog Warsaw, χωρητικότητας 180.000 κ.μ., το οποίο αναμένεται να παραδοθεί εντός του τρίτου τριμήνου του 2019.
Από τη μεριά του ο κ. Paul Wogan, CEO της GasLog, τόνισε ότι κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2019 οι ναύλοι στα LNG carriers μειώθηκαν συγκριτικά με τα ιστορικά υψηλά του τέταρτου τριμήνου του 2018, καθώς οι ήπιες καιρικές συνθήκες οδήγησαν σε μείωση των τιμών του LNG, ενώ «αποθάρρυναν» επίσης το εμπόριο LNG μεγάλων αποστάσεων.
Ωστόσο, σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της GasLog, οι ναύλοι αναμένεται ότι θα βελτιωθούν το δεύτερο τρίμηνο του 2019 καθώς και το 2020.
Φωτό: GasLog
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ακόμη αεροσκάφος εντάχθηκε στόλο της Olympic Air, σύμφωνα με ανάρτηση της τελευταίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ειδικότερα, η AEGEAN Airlines, μέσω της θυγατρικής…
Αντίρροπες μεταβολές σημείωσαν κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2025 οι εισαγωγές πετρελαίου και φυσικού αερίου της Κίνας. Σύμφωνα με στοιχεία των κινεζικών τελωνείων,…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Οκτωβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών Χρονικών…
Η απαγόρευση εισαγωγής ρωσικού φυσικού αερίου στην Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ), η οποία θα εφαρμοσθεί μέχρι το τέλος του 2027, εγκρίθηκε σήμερα Δευτέρα 20 Οκτωβρίου…
Η κυματική ενέργεια αποτελεί μία από τις ακόμη αναξιοποίητες πηγές θαλάσσιας ανανεώσιμης ενέργειας, ικανή να προσφέρει σταθερή, χαμηλών εκπομπών ηλεκτροπαραγωγή. Η γαλλική νεοφυής επιχείρηση…
O Lloyd’s Register (LR) παρουσίασε τον Οκτώβριο 2025 τον πρώτο ολοκληρωμένο οδηγό πλοήγησης προς την πυρηνική πρόωση στη ναυτιλία, υπό τον τίτλο «Navigating Nuclear Energy in Maritime». Η νέα καθοδήγηση του LR,…
Το Ηνωμένο Βασίλειο και η Τουρκία πρόκειται να εισέλθουν σύντομα σε τρίτο γύρο διαπραγματεύσεων για την εξασφάλιση μιας νέας και «ολοκληρωμένης» συμφωνίας ελεύθερου εμπορίου…
Εκτός Ρωσίας φαίνεται να ωθούν το ρωσικό πετρέλαιο οι αυξανόμενες ουκρανικές επιθέσεις στα διυλιστήρια της χώρας, οι οποίες καθιστούν αναγκαστική την εκτροπή των φορτίων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ