
Η Clean Shipping Alliance 2020 (CSA 2020) έχει λάβει γραπτές εγκρίσεις και «επιστολές μη αντίρρησης» από διάφορες Λιμενικές Αρχές σε όλο τον κόσμο, οι οποίες αναφέρουν ότι δεν έχουν πρόθεση να απαγορεύσουν τη χρήση scrubbers ανοικτού βρόχου (open-loop) στα ύδατά τους.
Έπειτα από επιτυχημένες συναντήσεις μεταξύ λιμενικών υπαλλήλων και μελών της εκτελεστικής επιτροπής της CSA 2020, οι εκπρόσωποι των λιμένων που συμμετείχαν στις συζητήσεις ανέφεραν ότι δεν σκοπεύουν να υποβάλουν έγγραφα στον ΙΜΟ σχετικά με τη λειτουργία των συστημάτων καθαρισμών καυσαερίων (EGCS), εκτός εάν έρθει στο φως κάποια νέα αξιόπιστη έρευνα. Τα μέλη της εκτελεστικής επιτροπής της CSA 2020 παρουσίασαν επιστημονικά στοιχεία τα οποία κατέληγαν στο συμπέρασμα ότι τα απόβλητα που παράγονται από τη διαδικασία καθαρισμού των καυσαερίων είναι περιβαλλοντικά αποδεκτά και εντός των ορίων που θέτουν οι κανονισμοί.
Ο Christopher Fee, μέλος της εκτελεστικής επιτροπής της CSA 2020 και Γενικός Διευθυντής Περιβάλλοντος και Βιώσιμης Ανάπτυξης της Oldendorff Carriers δήλωσε: “’Επειτα από έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το Υπουργείο Χωροταξίας, Υποδομών, Μεταφορών και Τουρισμού (MLIT), η Ιαπωνία δήλωσε ότι δεν θα απαγορεύσει τη χρήση των scrubbers ανοικτού βρόχου στα ύδατά της και ελπίζουμε να έχουμε περισσότερες γραπτές επιβεβαιώσεις σύντομα».
Η εκτελεστική επιτροπή της CSA 2020 έχει λάβει «επιστολές μη αντίρρησης» από περισσότερα από 20 λιμάνια που καλύπτουν την Ευρώπη, την Αμερική, την Ασία και την Αυστραλασία. Αν και ο αριθμός των λιμένων που έχουν επιβάλλει περιορισμούς παραμένει χαμηλός παγκοσμίως, όσοι αποφάσισαν να απαγορεύσουν τα scrubbers αρχίζουν να έχουν δεύτερες σκέψεις.
Τον περασμένο Φεβρουάριο, ο DNV GL επαλήθευσε μια τριετή μελέτη βασισμένη σε 281 δείγματα νερού πλύσης από 53 διαφορετικά πλοία εξοπλισμένα με EGCS, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι τα δείγματα ήταν εντός των επιτρεπτών ορίων του ΙΜΟ καθώς και εντός των ορίων άλλων σημαντικών προδιαγραφών που αφορούν το νερό.
Φωτό: Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…

Οι συμβατικές αγορές ναυτιλιακών καυσίμων για πλοία θα αντιμετωπίσουν περιορισμένη αύξηση της ζήτησης το 2026, σε ένα σενάριο που χαρακτηρίζεται από επιβράδυνση της κατανάλωσης…

Το 2025 εξελίχθηκε σε έτος ισχυρών επιδόσεων για τη ναυλαγορά ξηρού χύδην φορτίου συνολικά, ωστόσο ο τομέας των Panamaxes κινήθηκε σε σαφώς χαμηλότερα επίπεδα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ