
Η Clean Shipping Alliance 2020 (CSA 2020) έχει λάβει γραπτές εγκρίσεις και «επιστολές μη αντίρρησης» από διάφορες Λιμενικές Αρχές σε όλο τον κόσμο, οι οποίες αναφέρουν ότι δεν έχουν πρόθεση να απαγορεύσουν τη χρήση scrubbers ανοικτού βρόχου (open-loop) στα ύδατά τους.
Έπειτα από επιτυχημένες συναντήσεις μεταξύ λιμενικών υπαλλήλων και μελών της εκτελεστικής επιτροπής της CSA 2020, οι εκπρόσωποι των λιμένων που συμμετείχαν στις συζητήσεις ανέφεραν ότι δεν σκοπεύουν να υποβάλουν έγγραφα στον ΙΜΟ σχετικά με τη λειτουργία των συστημάτων καθαρισμών καυσαερίων (EGCS), εκτός εάν έρθει στο φως κάποια νέα αξιόπιστη έρευνα. Τα μέλη της εκτελεστικής επιτροπής της CSA 2020 παρουσίασαν επιστημονικά στοιχεία τα οποία κατέληγαν στο συμπέρασμα ότι τα απόβλητα που παράγονται από τη διαδικασία καθαρισμού των καυσαερίων είναι περιβαλλοντικά αποδεκτά και εντός των ορίων που θέτουν οι κανονισμοί.
Ο Christopher Fee, μέλος της εκτελεστικής επιτροπής της CSA 2020 και Γενικός Διευθυντής Περιβάλλοντος και Βιώσιμης Ανάπτυξης της Oldendorff Carriers δήλωσε: “’Επειτα από έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το Υπουργείο Χωροταξίας, Υποδομών, Μεταφορών και Τουρισμού (MLIT), η Ιαπωνία δήλωσε ότι δεν θα απαγορεύσει τη χρήση των scrubbers ανοικτού βρόχου στα ύδατά της και ελπίζουμε να έχουμε περισσότερες γραπτές επιβεβαιώσεις σύντομα».
Η εκτελεστική επιτροπή της CSA 2020 έχει λάβει «επιστολές μη αντίρρησης» από περισσότερα από 20 λιμάνια που καλύπτουν την Ευρώπη, την Αμερική, την Ασία και την Αυστραλασία. Αν και ο αριθμός των λιμένων που έχουν επιβάλλει περιορισμούς παραμένει χαμηλός παγκοσμίως, όσοι αποφάσισαν να απαγορεύσουν τα scrubbers αρχίζουν να έχουν δεύτερες σκέψεις.
Τον περασμένο Φεβρουάριο, ο DNV GL επαλήθευσε μια τριετή μελέτη βασισμένη σε 281 δείγματα νερού πλύσης από 53 διαφορετικά πλοία εξοπλισμένα με EGCS, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι τα δείγματα ήταν εντός των επιτρεπτών ορίων του ΙΜΟ καθώς και εντός των ορίων άλλων σημαντικών προδιαγραφών που αφορούν το νερό.
Φωτό: Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για τα δεξαμενόπλοια στον Καναδά, καθώς ένα σημαντικό λιμενικό έργο πρόκειται να αλλάξει τα δεδομένα φόρτωσης πετρελαίου στον λιμένα του Βανκούβερ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ