
Η Clean Shipping Alliance 2020 (CSA 2020) έχει λάβει γραπτές εγκρίσεις και «επιστολές μη αντίρρησης» από διάφορες Λιμενικές Αρχές σε όλο τον κόσμο, οι οποίες αναφέρουν ότι δεν έχουν πρόθεση να απαγορεύσουν τη χρήση scrubbers ανοικτού βρόχου (open-loop) στα ύδατά τους.
Έπειτα από επιτυχημένες συναντήσεις μεταξύ λιμενικών υπαλλήλων και μελών της εκτελεστικής επιτροπής της CSA 2020, οι εκπρόσωποι των λιμένων που συμμετείχαν στις συζητήσεις ανέφεραν ότι δεν σκοπεύουν να υποβάλουν έγγραφα στον ΙΜΟ σχετικά με τη λειτουργία των συστημάτων καθαρισμών καυσαερίων (EGCS), εκτός εάν έρθει στο φως κάποια νέα αξιόπιστη έρευνα. Τα μέλη της εκτελεστικής επιτροπής της CSA 2020 παρουσίασαν επιστημονικά στοιχεία τα οποία κατέληγαν στο συμπέρασμα ότι τα απόβλητα που παράγονται από τη διαδικασία καθαρισμού των καυσαερίων είναι περιβαλλοντικά αποδεκτά και εντός των ορίων που θέτουν οι κανονισμοί.
Ο Christopher Fee, μέλος της εκτελεστικής επιτροπής της CSA 2020 και Γενικός Διευθυντής Περιβάλλοντος και Βιώσιμης Ανάπτυξης της Oldendorff Carriers δήλωσε: “’Επειτα από έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το Υπουργείο Χωροταξίας, Υποδομών, Μεταφορών και Τουρισμού (MLIT), η Ιαπωνία δήλωσε ότι δεν θα απαγορεύσει τη χρήση των scrubbers ανοικτού βρόχου στα ύδατά της και ελπίζουμε να έχουμε περισσότερες γραπτές επιβεβαιώσεις σύντομα».
Η εκτελεστική επιτροπή της CSA 2020 έχει λάβει «επιστολές μη αντίρρησης» από περισσότερα από 20 λιμάνια που καλύπτουν την Ευρώπη, την Αμερική, την Ασία και την Αυστραλασία. Αν και ο αριθμός των λιμένων που έχουν επιβάλλει περιορισμούς παραμένει χαμηλός παγκοσμίως, όσοι αποφάσισαν να απαγορεύσουν τα scrubbers αρχίζουν να έχουν δεύτερες σκέψεις.
Τον περασμένο Φεβρουάριο, ο DNV GL επαλήθευσε μια τριετή μελέτη βασισμένη σε 281 δείγματα νερού πλύσης από 53 διαφορετικά πλοία εξοπλισμένα με EGCS, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι τα δείγματα ήταν εντός των επιτρεπτών ορίων του ΙΜΟ καθώς και εντός των ορίων άλλων σημαντικών προδιαγραφών που αφορούν το νερό.
Φωτό: Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Το νησί Σαπιέντζα, στα ανοικτά της νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, και κατ’ ακρίβεια ο βυθός περιμετρικά της, αποτελεί εστία συσσώρευσης διχτυών ψαρέματος, τα οποία κανείς δεν…

Η επενδυτική εταιρεία KKR ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας της Galaxy Container Solutions, μιας πλατφόρμας μίσθωσης εμπορευματοκιβωτίων, η οποία υποστηρίζεται από κεφάλαια ύψους 500 εκατ.…

Η Union Pacific ανακοίνωσε ότι αναμένει να υποβάλει τα έγγραφα για τη συγχώνευσή της με τη Norfolk Southern, αξίας $85 δισ., στις αρμόδιες ρυθμιστικές…

Οι πιέσεις των ΗΠΑ κατά της Ινδίας, ώστε η ασιατική χώρα να σταματήσει να εισάγει αργό από τη Ρωσία, φαίνεται πως αποδίδουν καρπούς. Πιο…

Εν μέσω επιβράδυνσης της ζήτησης για νεότευκτα πλοία σε διεθνές επίπεδο, οι παραγγελίες των Ελλήνων πλοιοκτητών συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό. Στο πλαίσιο αυτό, την…

Η CMA D. ARGOUDELIS & CO S.A., ως Χρυσός Χορηγός της Γυναικείας Ομάδας Βόλεϊ του Α.Ο.Φ. Πορφύρας, ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά την έναρξη λειτουργίας…

Η Αφρική αγκαλιάζει μια νέα γενιά υποθαλάσσιας τεχνολογίας, με την εγκατάσταση των πρώτων ROV XLX EVO III της Forum Energy Technologies (FET) στα έργα…

Θετικά είναι τα «σήματα» που εκπέμπει το τελευταίο διάστημα η ναυλαγορά των containerships, με τους spot ναύλους να σημειώνουν άνοδο για δεύτερη διαδοχική εβδομάδα.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ