
Την περασμένη εβδομάδα το Council on Ethics του Government Pension Fund Global της Νορβηγίας ανακοίνωσε ότι θα στρέψει την προσοχή του προς τις διαδικασίες ανακύκλωσης πλοίων στα διαλυτήρια της Ινδίας.
Σύμφωνα με το NGO Shipbreaking Platform αυτό μπορεί να αλλάξει τη στρατηγική και κυρίως της χρηματοδότησης αρκετών ναυτιλιακών εταιρειών οι οποίες καταγράφουν «χαμηλές επιδόσεις» στις ανακυκλώσεις των πλοίων τους.
To Council on Ethics του Government Pension Fund Global ελέγχει κατά πόσο οι εταιρείες στις οποίες το fund επενδύει ανταποκρίνονται σε ζητήματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και ηθικής.
Το περασμένο έτος το Government Pension Fund Global διέκοψε τις επενδύσεις τους προς ορισμένες ναυτιλιακές εταιρείες, όπως η Evergreen, καθώς εκτιμάται ότι είχαν πουλήσει πλοία τους σε διαλυτήρια του Πακιστάν και του Μπαγκλαντές, τα οποία δεν τηρούσαν τα απαιτούμενα μέτρα ασφαλείας των εργαζομένων και προστασίας του περιβάλλοντος.
Επιπλέον, ένα ακόμη νορβηγικό fund, το KLP, έβαλε στην μαύρη λίστα του την Nordic American Tankers (NAT) μετά την πώληση δέκα πλοίων της σε διαλυτήρια της Ν. Ασίας τα οποία δεν τηρούσαν τους βασικούς κανόνες ασφαλείας και υγιεινής.
Πρόσφατα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε ότι δύο διαλυτήρια της Ινδίας, το Priya Blue Industries Pvt. Ltd και το Shree Ram Vessel Scrap Pvt. Ltd, τα οποία υπέβαλλαν αίτηση για να συμπεριληφθούν στον Ευρωπαϊκό Κατάλογο Μονάδων Ανακύκλωσης Πλοίων δεν τα κατάφεραν εντέλει, καθώς δεν ανταποκρίθηκαν στις απαιτήσεις του Κανονισμού Ανακύκλωσης Πλοίων της Ε.Ε.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού (ΓΕΝ) αντιναύαρχος Δημήτριος Ελευθέριος Κατάρας ΠΝ, επισκέφθηκε, από 7 έως 13 Οκτωβρίου, τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής μετά από…
Ένα δεξαμενόπλοιο που βρισκόταν σε ναυπηγείο της δυτικής Ινδονησίας για επισκευές τυλίχθηκε στις φλόγες σήμερα το πρωί με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους…
Στην τελετή εγκαινίων του νέου Ογκολογικού Κέντρου στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» παρέστη το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και στη συνέχεια επισκέφτηκε το…
Η Κίνα αποτελεί τον μεγαλύτερο καταναλωτή αργού πετρελαίου διεθνώς. Καθώς ο οικονομικός γίγαντας της Ασίας επιδιώκει να εξασφαλίσει ενεργειακά αποθέματα, αναδύεται η ανάγκη για…
Atlantas Ship Management (ASM), a leading ship management company headquartered in London, operate a fleet of 40+ vessels and expect this to grow to…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για την Wah Kwong Maritime Transport στις διά θαλάσσης μεταφορές χύδην ξηρών φορτίων, μέσα από ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με «άρωμα»…
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ