
Την περασμένη εβδομάδα το Council on Ethics του Government Pension Fund Global της Νορβηγίας ανακοίνωσε ότι θα στρέψει την προσοχή του προς τις διαδικασίες ανακύκλωσης πλοίων στα διαλυτήρια της Ινδίας.
Σύμφωνα με το NGO Shipbreaking Platform αυτό μπορεί να αλλάξει τη στρατηγική και κυρίως της χρηματοδότησης αρκετών ναυτιλιακών εταιρειών οι οποίες καταγράφουν «χαμηλές επιδόσεις» στις ανακυκλώσεις των πλοίων τους.
To Council on Ethics του Government Pension Fund Global ελέγχει κατά πόσο οι εταιρείες στις οποίες το fund επενδύει ανταποκρίνονται σε ζητήματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και ηθικής.
Το περασμένο έτος το Government Pension Fund Global διέκοψε τις επενδύσεις τους προς ορισμένες ναυτιλιακές εταιρείες, όπως η Evergreen, καθώς εκτιμάται ότι είχαν πουλήσει πλοία τους σε διαλυτήρια του Πακιστάν και του Μπαγκλαντές, τα οποία δεν τηρούσαν τα απαιτούμενα μέτρα ασφαλείας των εργαζομένων και προστασίας του περιβάλλοντος.
Επιπλέον, ένα ακόμη νορβηγικό fund, το KLP, έβαλε στην μαύρη λίστα του την Nordic American Tankers (NAT) μετά την πώληση δέκα πλοίων της σε διαλυτήρια της Ν. Ασίας τα οποία δεν τηρούσαν τους βασικούς κανόνες ασφαλείας και υγιεινής.
Πρόσφατα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε ότι δύο διαλυτήρια της Ινδίας, το Priya Blue Industries Pvt. Ltd και το Shree Ram Vessel Scrap Pvt. Ltd, τα οποία υπέβαλλαν αίτηση για να συμπεριληφθούν στον Ευρωπαϊκό Κατάλογο Μονάδων Ανακύκλωσης Πλοίων δεν τα κατάφεραν εντέλει, καθώς δεν ανταποκρίθηκαν στις απαιτήσεις του Κανονισμού Ανακύκλωσης Πλοίων της Ε.Ε.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ