
Νέος Γενικός Γραμματέας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, ορίζεται ο κ. Γιώργος Κασσάρας, όπως ανακοινώθηκε κατά τη συνάντηση που είχε σήμερα με τον Αναπληρωτή Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.
Ο Νεκτάριος Σαντορινιός, στη διάρκεια της συνομιλίας τους, τόνισε τον κρίσιμο ρόλο που επιτελεί η Γενική Γραμματεία Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής στην υλοποίηση κομβικών πολιτικών για την Νησιωτικότητα, όπως το Μεταφορικό Ισοδύναμο, η υδροδότηση των άνυδρων νησιών αλλά και η στήριξη του εγγενούς νησιωτικού πολιτισμού, που στόχο έχουν την δημιουργία συνθηκών ανάπτυξης και ευημερίας για τα νησιά μας. Επίσης, αναφέρθηκε ιδιαίτερα και στις νέες θετικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η ΓΓΑιΝΠ, μετά την επέκταση των αρμοδιοτήτων της σε όλη τη νησιωτική επικράτεια, γεγονός που επιτάσσει ακόμη μεγαλύτερη προσπάθεια και προσήλωση. Τέλος, ο Αναπληρωτής Υπουργός ευχήθηκε στον νέο Γενικό Γραμματέα δύναμη και κάθε επιτυχία στα νέα του καθήκοντα, υπογραμμίζοντας την πεποίθησή του για μια γόνιμη συνεργασία.
Ο Γιώργος Κασσάρας είναι οικονομολόγος και πρώην Βουλευτής Δωδεκανήσου. Γεννήθηκε στην Χώρα Καλύμνου το 1950. Σπούδασε στο Οικονομικό Τμήμα της Νομικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Διετέλεσε βουλευτής Ν. Δωδεκανήσου, ενώ έχει διατελέσει Υποδιοικητής της 2ης Υγειονομικής Περιφέρειας Πειραιά και Αιγαίου, Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων στις Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες «Π.Ο.Ε.-Δ.Ο.Υ.» καθώς και Πρόεδρος σε πρωτοβάθμια Σωματεία-μέλη της.
Είναι μέλος του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (Ο.Ε.Ε.) από το 1986 έως σήμερα και επί σειρά ετών ήταν μέλος της Συνέλευσης των Αντιπροσώπων (Σ.τ.Α.). Στέλεχος του Υπουργείου Οικονομικών κατά τα έτη 1975 έως 2009, κατά τη διάρκεια των οποίων υπηρέτησε σε διάφορες θέσεις ευθύνης στην Κεντρική και σε Περιφερειακές Υπηρεσίες. Πρωταγωνιστικό ρόλο έπαιξε στη θεσμοθέτηση αντικειμενικών, αξιοκρατικών και διαφανών κριτηρίων για τις μεταθέσεις και την αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού, καθώς επίσης και στην αναδιοργάνωση και στον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών του Υπουργείου Οικονομικών.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το Ro-Ro segment, ως γνωστόν, χαρακτηρίζεται παραδοσιακά από μηχανοστάσιο στην πρύμνη, κάτω από το κύριο κατάστρωμα. Η διάταξη αυτή διευκολύνει την απευθείας μετάδοση ισχύος…
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ