
Ο νηογνώμονας DNV GL ανακοίνωσε ότι όλα τα ταξινομημένα από εκείνον πλοία είναι πλέον σε θέση να αξιοποιήσουν τη δυνατότητα επιθεωρήσεων εξ αποστάσεως, για ορισμένες επιθεωρήσεις, μέσω της πλατφόρμας δεδομένων Veracity. Αυτό σημαίνει ότι για κάποιες επιθεωρήσεις δεν θα χρειάζεται πλέον η παρουσία ενός επιθεωρητή του DNV GL πάνω στο πλοίο. Χρησιμοποιώντας διαδικτυακή σύνδεση ή βίντεο συνεχούς ροής, μια εξειδικευμένη ομάδα επιθεωρητών μπορεί να παρέχει υποστήριξη σε πλοία οπουδήποτε αυτά βρίσκονται, με σχετικά έγγραφα, εικόνες, βίντεο και δεδομένα τα οποία θα παρέχονται από τον πελάτη και τα πληρώματα.
Ο Knut Ørbeck-Nilssen, Διευθύνων Σύμβουλος του DNV GL-Maritime, δήλωσε: “Πρόκειται για ένα ακόμη μεγάλο βήμα προς τα εμπρός στην αξιοποίηση της δύναμης της ψηφιοποίησης και της αυξημένης συνδεσιμότητας, με στόχο την παροχή εξυπνότερων και αποτελεσματικότερων υπηρεσιών. Οι επιθεωρήσεις εξ αποστάσεως μας επιτρέπουν να εξοικονομούμε χρόνο για τους πελάτες μας, παρέχοντας παράλληλα τις υπηρεσίες μας με απαράμιλλο χρόνο απόκρισης.”
Περισσότερες από 1.000 επιθεωρήσεις εξ αποστάσεως ολοκληρώθηκαν κατά τη διάρκεια της πιλοτικής φάσης από τις μονάδες Direct Access to Technical Experts (DATE) που εδρεύουν στο Maritime Operational Centre του DNV GL στο Xόβικ της Νορβηγίας, μαζί με μονάδες στο Αμβούργο, τη Σιγκαπούρη, το Χιούστον και τον Πειραιά.
Οι τύποι των επιθεωρήσεων, οι οποίες μπορούν να πραγματοποιηθούν εξ αποστάσεως, περιλαμβάνουν περιστασιακές επιθεωρήσεις που βρίσκονται μεταξύ περιοδικών επιθεωρήσεων, ελέγχο συστημάτων κατά τη διάρκεια κανονικής λειτουργίας, καθώς και επιθεωρήσεις που δεν διεξάγονται μαζί με τις ετήσιες επιθεωρήσεις. Οι περιοδικές επιθεωρήσεις, όπως η ετήσια επιθεώρηση ενός πλοίου, δεν αποτελούν μέρος του προγράμματος επιθεωρήσεων εξ αποστάσεως, καθώς απαιτούν την παρουσία ενός επιθεωρητή πάνω στο πλοίο.
Φωτό: DNV GL
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ