
Ο νηογνώμονας DNV GL ανακοίνωσε ότι όλα τα ταξινομημένα από εκείνον πλοία είναι πλέον σε θέση να αξιοποιήσουν τη δυνατότητα επιθεωρήσεων εξ αποστάσεως, για ορισμένες επιθεωρήσεις, μέσω της πλατφόρμας δεδομένων Veracity. Αυτό σημαίνει ότι για κάποιες επιθεωρήσεις δεν θα χρειάζεται πλέον η παρουσία ενός επιθεωρητή του DNV GL πάνω στο πλοίο. Χρησιμοποιώντας διαδικτυακή σύνδεση ή βίντεο συνεχούς ροής, μια εξειδικευμένη ομάδα επιθεωρητών μπορεί να παρέχει υποστήριξη σε πλοία οπουδήποτε αυτά βρίσκονται, με σχετικά έγγραφα, εικόνες, βίντεο και δεδομένα τα οποία θα παρέχονται από τον πελάτη και τα πληρώματα.
Ο Knut Ørbeck-Nilssen, Διευθύνων Σύμβουλος του DNV GL-Maritime, δήλωσε: “Πρόκειται για ένα ακόμη μεγάλο βήμα προς τα εμπρός στην αξιοποίηση της δύναμης της ψηφιοποίησης και της αυξημένης συνδεσιμότητας, με στόχο την παροχή εξυπνότερων και αποτελεσματικότερων υπηρεσιών. Οι επιθεωρήσεις εξ αποστάσεως μας επιτρέπουν να εξοικονομούμε χρόνο για τους πελάτες μας, παρέχοντας παράλληλα τις υπηρεσίες μας με απαράμιλλο χρόνο απόκρισης.”
Περισσότερες από 1.000 επιθεωρήσεις εξ αποστάσεως ολοκληρώθηκαν κατά τη διάρκεια της πιλοτικής φάσης από τις μονάδες Direct Access to Technical Experts (DATE) που εδρεύουν στο Maritime Operational Centre του DNV GL στο Xόβικ της Νορβηγίας, μαζί με μονάδες στο Αμβούργο, τη Σιγκαπούρη, το Χιούστον και τον Πειραιά.
Οι τύποι των επιθεωρήσεων, οι οποίες μπορούν να πραγματοποιηθούν εξ αποστάσεως, περιλαμβάνουν περιστασιακές επιθεωρήσεις που βρίσκονται μεταξύ περιοδικών επιθεωρήσεων, ελέγχο συστημάτων κατά τη διάρκεια κανονικής λειτουργίας, καθώς και επιθεωρήσεις που δεν διεξάγονται μαζί με τις ετήσιες επιθεωρήσεις. Οι περιοδικές επιθεωρήσεις, όπως η ετήσια επιθεώρηση ενός πλοίου, δεν αποτελούν μέρος του προγράμματος επιθεωρήσεων εξ αποστάσεως, καθώς απαιτούν την παρουσία ενός επιθεωρητή πάνω στο πλοίο.
Φωτό: DNV GL
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εκπρόσωπος του ισραηλινού στρατού εξέδωσε προειδοποίηση για απομάκρυνση των κατοίκων από μια περιοχή της Τεχεράνης, σύμφωνα με ανάρτηση του εκπροσώπου στην πλατφόρμα X. Ως…
Ο νέος δίχρονος κινητήρας X-DF-A της WinGD, σχεδιασμένος να λειτουργεί με υψηλό ποσοστό αμμωνίας ως κύριο καύσιμο, αρχίζει να καθιερώνεται ως βασική τεχνολογική λύση…
Το Πεκίνο θα συνεχίσει να ενισχύει τον έλεγχο και την έγκριση αιτήσεων εξαγωγής για προϊόντα που σχετίζονται με τις σπάνιες γαίες, δήλωσε ο Χε…
Η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, κάλεσε την Κυριακή 15 Ιουνίου, την G7 να «αποφύγει τον προστατευτισμό», κατά τη διάρκεια…
Η κατάσταση στη Μ. Ανατολή παραμένει τεταμένη. Η διεθνής σκηνή παρακολουθεί με αμείωτο ενδιαφέρον τις εξελίξεις, δεδομένου ότι οι επιπτώσεις της πολεμικής αυτής σύρραξης,…
Στα 5,351 δισ. ευρώ διαμορφώθηκε το πρωτογενές πλεόνασμα σε τροποποιημένη ταμειακή βάση για την περίοδο Ιανουαρίου – Μαΐου 2025, σύμφωνα με τα στοιχεία εκτέλεσης…
Η τεχνολογία των αυτόνομων ρομποτικών οχημάτων, τόσο επιφανείας όσο και βυθού, μετασχηματίζει σταδιακά τον τρόπο με τον οποίο επιθεωρούμε, παρακολουθούμε και διαχειριζόμαστε κρίσιμες θαλάσσιες…
Οι χώρες της ΕΕ διαφωνούν εδώ και καιρό σχετικά με το αν πρέπει να προωθήσουν καθολικά την πυρηνική ενέργεια για τη μετάβαση στη νέα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ