
Με αφορμή την έλευση του νέου έτους ο πρόεδρος και CEO της Mitsui OSK Lines (MOL), κ. Junichiro Ikeda προχώρησε στον απολογισμό του 2018 και σε εκτιμήσεις για το 2019.
Αναφορικά με το περασμένο έτος ο κ. Ikeda επεσήμανε ότι μία από τις πιο λαμπρές στιγμές ήταν όταν το υπουργείο μεταφορών των Φιλιππινών εγκωμίασε την δημιουργία της ναυτικής ακαδημίας της MOL στις Φιλιππίνες, επισημαίνοντας ότι θα συμβάλει στην ανάβαθμιση της ναυτικής εκπαίδευσης των Φιλιππινέζων και όχι μόνο, καθώς και στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας.
Αναφορικά με το δια θαλάσσης εμπόριο ο CEO της MOL ανέφερε ότι η αγορά των dry bulk carriers σημείωσε σταθερή πορεία κατά τη διάρκεια του 2018, ενώ η αγορά των δεξαμενόπλοιων βρέθηκε υπό πίεση μέχρι τα μέσα του έτους όπου και κατέγραψε μια απότομη ανάκαμψη.
Ο κ. Ikeda δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στην στρατηγική «Rolling Plan 2018» της MOL σύμφωνα με την οποία στόχος αποτελεί για την επόμενη δεκαετία, μεταξύ άλλων, η προώθηση της βιώσιμης ναυτιλίας και της ασφάλειας, η χρήση ψηφιακών εργαλείων, η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της εταιρείας σε όλους τους τομείς δραστηριοποίησής της και η επέκταση των δραστηριοτήτων της στην αγορά του offshore.
Σε ό,τι αφορά το 2019 ο CEO της MOL επεσήμανε ότι το διεθνές οικονομικό και πολιτικό προσκήνιο χαρακτηρίζεται από αβεβαιότητα λόγω των τεταμένων σχέσεων μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας αλλά και της εξόδου του Ην. Βασιλείου από την Ε.Ε. Επιπλέον ανέφερε ότι ένα ζήτημα που θα επιδράσει σημαντικά στην παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία είναι το sulphur cap 2020, τονίζοντας ότι το 2019 αποτελεί έτος κατά τη διάρκεια του οποίου οι στόχοι και οι πρωτοβουλίες των δύο προηγούμενων ετών της MOL θα μετατραπούν σε δράσεις.
Φωτό: MOL
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ